Bir ömür çile çekti etti hayat azade, Nefesler sona erdi, dolmuştu artık vade. Şiirin ustasıydı, yürüdü Hak’ka vardı, Mevlâ rahmet eylesin: Bahtiyar Vahapzade.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHTİYAR VAHAPZADE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHTİYAR VAHAPZADE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ömür çile çekti etti hayat azade, Nefesler sona erdi, dolmuştu artık vade. Şiirin ustasıydı, yürüdü Hak’ka vardı, Mevlâ rahmet eylesin: Bahtiyar Vahapzade.
Dost yürek bu güzel dçrtlüğünü ve vefalı yüreğini kutladım..Ne yazı ki Bahtiyar vahapzadede kim diyen sözde aydınlar var aramızda .Vede şairler var.Han, b,r şiir vardı"Şaimili bilmeyen atasını ne bilir "diye .Türk dünyasının en büyük ve sne cesür şairlerinden biri olan VAHAPZADE için bir gayret göremedim.Bizim kendi şairlerimiz dediğimiz arkadaşlaedan bile bir ses gelmedi.Üzüldüm.Bu sitede üç beş kişi andı başka ses yok.Bu müstesna ve vefalı insanlardan biride sizsiniz.Bu yüzden sonuz teşekkürler,selam,saygı ve sevgiler sunuyorum.
Böylesi büyük bir üstadı değerli kişiliği anmayı bile çok gördüler.Ama nerede vatan haini var onu törenle anarlardı.Yazık çok yazık.Vatan bayrak diyen yüreklerin yeri yok artık bu vatanda...Varolasınız değerli kardeşim.Allahım Rahmet eylesin.mekanı cennet olsun.
Nefesler sona erdi, dolmuştu artık vade.
Şiirin ustasıydı, yürüdü Hak’ka vardı,
Mevlâ rahmet eylesin: Bahtiyar Vahapzade.
Dost yürek bu güzel dçrtlüğünü ve vefalı yüreğini kutladım..Ne yazı ki Bahtiyar vahapzadede kim diyen sözde aydınlar var aramızda .Vede şairler var.Han, b,r şiir vardı"Şaimili bilmeyen atasını ne bilir "diye .Türk dünyasının en büyük ve sne cesür şairlerinden biri olan VAHAPZADE için bir gayret göremedim.Bizim kendi şairlerimiz dediğimiz arkadaşlaedan bile bir ses gelmedi.Üzüldüm.Bu sitede üç beş kişi andı başka ses yok.Bu müstesna ve vefalı insanlardan biride sizsiniz.Bu yüzden sonuz teşekkürler,selam,saygı ve sevgiler sunuyorum.