(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel bir aşk tarifi yapmışsınız kutlarım. Hz. İbrahim ateşe doğru giderken o kordan haberi var mıydı? Anlıyorum ki, haberi yokmuş, çünkü aşkıyla meşgulmüş... Kutluyor saygılarımı bırakıyorum sayfanıza.
merhabalar değerli gönül dostu insan ; çok çok anlam yüklü bir duygu paylaşımıydı.. yüreğiniz vede kaleminiz dert görmesin diyor kutluyorum emeğinizi.. selam ve saygımla..
İnançsız ve Allaha ası olan Nemrut ,Allaha şerh koştu,ama İbrahım'ı ateşe atan Nemrut'tu bir sivrisinek öldürttü. Anlamlıydı,kutlarım Sevgi ve selamlarımla...
Ateş ve İbrahim Ardıç senden öncede yeşildi yaz kış Yandımı deli yanar odunu, Harı yüksek İbrahim. Yakan kim ateşi, yaktıran kim, Hangisinin narı daha yüksek İbrahim?
Gönül sarayları put dolu, Putların secdesinde büyüyen bir dağ, Eteklerinde derimi yüzmeye Bekler bir debbağ...
Oy...! Nemrut'un kızı mı diyeyim, Ateşe közemi gireyim, Fermanı kimden bileyim, Putlar boynumu kırdı diye İbrahim, Kime şikayet edeyim?
Ateşin sahibi kim, Ateşi yakan kim, ateşe atan kim, Attıran kim İbrahim...?