(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaybolan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaybolan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Islam fasizmi kan ve revan kusmustur insanlik tarihine. O hic bir zaman insanliga iyi seyler bahsetmeyen bir din oldugu icin böyle Ortacag Cehaletinin hüküm sürmesi gayet normaldir. Bir ülkenin basbakani kadinlari asagiliyorsa o ülkeden daha ne beklenir ki.
Yüreğim yangın yeri....!!! Her bir şeyin adını sen koydum.. Koyamadım tek bir şeyin adını Nedendi bu gitmelerin.. Avucumda kaldı senli hayallerim.. Bıraksam o da gidecek bilirim. Ne zaman bitecek bu can çekişmelerim.. Solmuş bir resmin kurumuş bir gülün. İşte bunlar senden bana kalanların.. Git git nerede dururum..bilmem.. Ben kendimi sende unutmuşum....... Gönlümü bağlamışım zülfün teline. Sen yoksan değil dünya gözümde... ...............................................Sağlıcakla mutlu kalın.KUTLARIM...........
Elinde olsa kırk satır’ı seçebilecek. Küçük Masum Hayatın başında yenilen bir "çocuk".
Ellerinde kınası Burnunda toprak kokusu Uzanıyor kendi dört duvar mezarına.
Ve Bir "çocuk" daha kayboluyor Töre ’ nin halâ kına kokan karanlık sokaklarında.
FAİZE KISACIK (leb-i şima) _______________________________________________- İNSANCILLIĞI, TOPLUMSEVERLİĞİ, ACIYAN YÜREK YANGILARINI SIM - SICAK İÇTEN DUYGULARLA ŞİİRE DÖKEN YÜREK NE KADAR GÜZEL. NİÇİN HEP KOYU GÖLGELERDE KALIR CESUR VE NARİN YÜREK SAHİBİ İNSANLARIMIZ. BAŞKALARININ GÖRÜPTE ÖTETELEDİĞİ HER ACIYI GÖRÜP YÜREK AĞRISI YAPAN CESUR İNSANLARIMIZ, İŞTE BÖYLE ÇIKSINLAR DA SÖYLESİNLER, ÖTELENEN VE SAKLANMAK İSTENEN, KİRLİGİNDE ÖTESİNDE FECAAT OLAN TOPLUMSAL KİRLİLİKLERİ. NASIL VE NEREYE KADAR YAŞANIR, BARALARINI PATLATIRCASINA ÜSTÜMÜZE DOĞRU AKIP GELEN LAĞIM KOKUSUNDA Kİ BU KİRLİLİKLER İÇİNDE. KABULEDİLMEZ, ÇEKİLMEZ KİRLİLİKLERE BULANMIŞ, EĞEMENLERİMİZ... KENDİLERİNE BENZETMEK İSTİYORLAR HEPİMİZİ. TEK TEMİZ İNSAN KALMASIN... KİMSE TEMİZLİKTEN BAHSEDEMESİN..."SENİN BENDEN NE FARKIN VAR" DİYE SAVUNMA YAPABİLMEK UĞRUNA, HER GÜN YENİ KİRLİLİKTE MAKUS TALİHLER DAYATIYORLAR HEPİMİZE.
ÇOK GÜZEL VE HARİKULADE ÇARPIÇI MESAJLARI VARDI BU GÜZEL ŞİİRİN DEĞERLİ ŞAİR FAİZE KISACIK. ESENLİK VE MUTLULUK DİLEKLERİMLE SELAMLAYIP KUTLUYORUM SİZİ. KEMAL POLAT
bam teline dokunuş. Ülkemin özellikle geri kalmış dedğimiz doğu ve günydoğusunun gerçek yüzü. böyle olmasaydı terör bu kadar etkili olabilir,gençler bu kadar kolay kandırılır mıydı? Şıhların ağaların egemenliği bitmedikçe insanlık dramı devam eder.Tıpkı,Irak,Suriye ve diğer ülkelerdeki gibi. kaleminize sağlık.
Gunaydin bitanecik bacim Duyarli yuregine saglik Adi ustunde Tore:( Hayattin icinden bir siir dusmus kaleminden Kalemin kavi olsun Siirlerini kaleminiz ozledim Ozletme bir daha bu kadar cok kendini Sevgimlesin
Bir küçük beden
Kına nedir bilmeden pazarlanıyor.
Üç ineğe
Bir katır’a.
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
ŞİİR İÇERİĞİ ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA