Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
10 Aralık 2010 Cuma 13:23:16
MANİ LERDEN BİR DEMET...
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL
OKUMASI BİR ZEVK Tİ..
KUTLUYORUM USTA KALEMİ...
SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
10 Aralık 2010 Cuma 13:20:48
GÜL VE BÜLBÜL ÜZERİNE NELER YAZILMADI Kİ...
GÜZEL GÖNLÜNÜZDEN,USTA KALEMİNİZDEN DÖKÜLEN
BEYİTLER DE BİR HARİKA İDİ.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM GÖNLÜMDEN.
SAYGILAR SUNUYORUM.....HŞT
halilşakir
@halilsakir
10 Aralık 2010 Cuma 13:17:08
MURABBALARA DEVAM...NE İYİ EDİYORSUNUZ.
ANLAM YÜKLÜ,MESAJ DOLU
ÖZ VE ÖZLÜ,MUHTEŞEM DİZELER.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SAYIN HOCAM.
KUTLUYORUM VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Sıra evlatlarda, @babidim
9.12.2010 14:53:20
halilşakir
@halilsakir
10 Aralık 2010 Cuma 00:28:07
MÜKEMMEL BİR SERBEST ŞİİR.
BANA GÖRE TAM AYARINDA.
ANLAM VE ANLATIMI HARİKA..KUTLUYORUM.....HŞT
Yasemin, @vega4
10.12.2010 00:13:10
halilşakir
@halilsakir
10 Aralık 2010 Cuma 00:17:03
dalında misafir yaprağa
şebnem olur dökülür dilinin t e r i

ustalar bile unutuluyorken
ardından, adın anılmayacak belki
ama hiç değilse yaşarken bilsinler seni
sancıyı çekip doğuran sensin
gelip de emeği çalmasın birileri

MÜKEMMELDİ.SEVER...

Dilimin t e r i, @sahaf
10.12.2010 00:00:16
halilşakir
@halilsakir
10 Aralık 2010 Cuma 00:12:58
çok güzel bir serbest şiir okudum.
anlam ve aktarım mükemmeldi.
severek okudum..tebrikler ve de saygılar....HŞT
Ağla deli, @ayşe aydın
10.12.2010 00:02:59
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 23:26:48
SERBEST ŞİİR HK.EMSALSİZ BİR DERS GİBİYDİ.
İŞTE ŞİİR, İŞTE SERBEST DER GİBİ.
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL,
KİREÇSİZ MEMBA SULARI GİBİ DUPDURU VE AKIVERİP GİDEN
İÇ UYAKLARLA MÜTHİŞ BİR AHENK KAZANDIRILMIŞ
OKUMASI DOYUMSUZ DİZELERDİ.
KUTLUYORUM..SA...

Bir avuç telaş, @Necdet ARSLAN
9.12.2010 23:07:44
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 23:22:49
MÜKEMMEL bir şiir okudum,
severek ve de hazla.
anlam dolu ve anlatımı çok güzeldi.
kutluyorum..saygılar......HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 22:38:48
ANLAM DOLU VE ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM.
SELAM VE SAYGILAR..................HŞT
Sen değil miydin..., @asi_07
9.12.2010 22:28:45
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 22:37:11
ÖZLÜ VE ÖZGÜN...TEBRİKLER VE DE SAYGILAR.....HŞT
S/olmayan, @bahar_kızıltan
9.12.2010 22:28:07
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 22:28:30
anlamı fevkaladenin de fevkinde,
anlatımı olağanüstü güzellikte,
akıcı ve ahenk dolu,
sevda yüklü harika şiir.
severek okudum..kutluyorum usta kalemi..
tam puan ve saygılar sunuyorum.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 21:26:13
ÜSTADIMI BU SİTEDE GÖRMEK BÜYÜK SAADET...
ÖZLEMİŞİM ŞARKI TADINDAKİ DİZELERİNİZİ.
ANLAM DOLU,SEVDA YÜKLÜ,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE
OKUNASI HARİKA ŞİİR...SEVEREK OKUDUM..TEBRİKLER VE DE SAYGILAR......HŞT
Unuttun beni, @Âlimoğlu
9.12.2010 20:01:35
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 21:21:19
ANLAM DERİNLİĞİNDE,
ANLATIMI MÜKEMMELİ YAKALAMIŞ,
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZELERDİ.
KUTLUYORUM.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 21:17:55
YİNE ÇOK ETKİLEYİCİ,ANLAM DOLU VE
HARİKA BİR ANLATIMDAYDI ŞİİR.
SEVEREK VE HAZLA OKUDUM.
KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.
SAYGILAR SUNUYORUM.........HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 21:15:10
Ey yüce Türk milleti, ey yüce Türk gençliği.
Sahip çık devletine, bozulmasın dirliği.
Türkmendağlı şairin bitiyor burda sözü.
Biz müslüman milletiz, bozulmaz Türkün özü.

AYAKTA ALKIŞLIYORUM ÜSTADIMI..
NE DEMİŞTİ ŞAİR:
UNUTMAKİ ŞAİRLERİ HAYKIR...

halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 21:10:26
MUSIKİ TADINDA,
AKICI VE AHENK DOLU,
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM......HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 13:07:28
AMİNN...DİYORUM BU GÜZEL DUAYA.
ANLAM DOLU VE DE ANLATIMI HARİKA.
SAYGILAR SUNUYORUM USTA KALEME....HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 13:03:13
ANLAMLI VE GÜZELDİ..
RABBİM TAKSİRATINI AFFETSİN YAŞLI TEYZENİN.
MEKANI CENNET OLSUN.
KUTLUYORUM..SAYGILARIMLA.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Aralık 2010 Perşembe 12:58:47
TEBRİKLER ANLAMLI DİZELERE.
SAYGILAR USTA ŞAİRE.............HŞT
Zevzek-2, @kocakurtsoylum
9.12.2010 12:26:19
halilşakir
@halilsakir
8 Aralık 2010 Çarşamba 23:33:39
AKICI,AHENK DOLU,MUSIKİ TADINDA
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİRDİ.
KUTLUYORUM..SAYGILAR.....HŞT
Deli gönül, @türkü diyarı
8.12.2010 23:15:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.601
Şiir Okunma
3.103.013
Yazı Okunma
43.974
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL