(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOLAMBAÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOLAMBAÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Âleme baki görünen Tek varlığın gerçeği “O” Ey İnsanoğlu Yalanlarla eğleşen Günü gecesiz düşleyen sen
Şeytan çıkmazı mı? Fikirsiz insanımın sokağı! Ağla ey dünya bu dolambaçta! Ben gibi! TEK YÖN VAR DÖNÜLECEK ONA DÖN BE DOST RUHUN RAHATLAR İÇİN HUZUR BULUR KUTLUYORUM GÜZELE AÇILAN KAPIYI...SEVGİLERLE..
ağlanacak belki bir durum yoktu ama ilk defa bir şiirinde ağladım gül yüzlüm.o tek kelime ne çok şey ifade etmiş bir bilsen. DOLAMBAÇ...DOLAMBAÇ.. DOLAMBAÇ....hayatın kendisi dolambaç tıpkı bit topaç gibi çevirip duruyor bizleri.ey gözümün nuru şiir perisi ablam teşekürler o kocaman yüreğine
şeytan bu ne yapacağı ne yaptıracağı belli olmaz. ama güzel şeyler ortaya çıkmayacağı belli. tebrikler bu anlamlı çalışmanıza. selam ve saygı ile jale hanım.
S.A....... manalar perdesinde bir demet...bir ayrı boyut....incelik......saflık....görmek bilmek ve hissetmek..... Allah razı olsun.... senden...... ve sayısız hamdlar.... hakkında hayırlı olan olması dilek ve ............ sustum....dinle.......diyorya .... sustum..... ama yazacak okadar cok ki.... slm ve dua ile..... bir yanım bekle diyor diger yanım iste diyor..... isteme hakkım varmı acaba....ya yoksa....tüm kapıları acılmış o et parçası..... saygılarımla.......
_____________Sorgulardaki yüreğe bizlerde eşlik ediyoruz çok derindi anlamı kayboldum diyebildim.. Mükemmeldi şairem ince narin yüreğine selam olsun,hayran kaldım kaleminin meşkine,
Âleme baki görünen Tek varlığın gerçeği “O” Ey İnsanoğlu Yalanlarla eğleşen Günü gecesiz düşleyen sen .....
Okudum özümsedim içinde kayboldum arkadaşım.. Çok güzeldi dizelerin..Çok beğendim kutluyorum.. Sorgulama ve yüzleşme herşey yerli yerindeydi.. Sevgilerimle..
Gözlemleriniz sonucunda zamane hastalığına teşhisiniz takdire şayandı; ‘’Sen, ben kavgasında Şeytan…’’ Yolları dolambaç yapan bütün mesele bence de bu.Ben ama ille de ben diyen anlayış Şeytana özgüdür.Asıl olan biz kavramıdır ve toplam kalite denen olgu; ‘’ Hiç birimiz hepimiz kadar akıllı olamayızdır…’’ Erdemli olmak bunu gerektirir… Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Jale hanım.Selam ve syagılarımla…
nefs denilen şeytan..cihad-ı ekberdir nefse karşı verilen savaş...cihad zahirde düşmana karşı savaş olup batında nefse karşı cihad edilir ki cihadı ekber denmiştir...güzel bir parmak basmaydı.. saygılar sevgiler Türkmen kızı..
Git dersek gider mi?En büyük düşmanımız.Öfkelendiğim zaman 10 kadar saymasını sonunda öğrendim.:) Jale hanım sizin şiirleriniz gerçekten akıcı ve sürüklüyor,Roman gibi. Tebrik ederim,tüm sevgilerimi gönderiyorum.
Ruhumuzda ki bitmeyen cebelleşme ve yıpratan med-cezirler...kötülük ve ve iyilik arasına sıkışıp kalmışız nedense en doğru yol yüreğimizin sesi en doğru karar da Yüce Yaradanın...
Biz en iyisi şiirlere bırakalım kendimizi, Şair ne dersin
Derinliğinde kaybolduğum dizelerdi, yüreğinize sağlık Arkadaşım.
İçimizdeki şeytanla başetmek kolay da Jale Hanım....Biraz irade,biraz maneviyat ve yüce Allah sevgisi kovmaya yetiyor onu akıldan.... Benim korkum dışımızdaki, gözünü hırs bürümüş,sevgisi ve vicdanı olmayan insan kılığındaki şeydandan..
offf offf of jalecim şeytan çoktan evlendi ademoğluyla neden ararsınki belayı açan insan şeytan artık gerçekten melek melek bizlerin yanında tebriklerimle emeğine sağlık
Dünya geneline bakıyorum,İnsanlar bir kaosun içinde sürüklenip duruyorlar nefs ve bencil zevklerinin peşinde.Şeytanın ördüğü duvarların içinde sıkışa kalmışlar;unutmuşlar sevmeyi,sevilmeyi.Yitirilmiş inançlar unutturmuş faniliği.
Şiirin temasında "Fikir"sizliğin cinfikirliliğe,esareti,Nefse yenilginin bir sonucu olduğu ve Malesef bu bedbahtlığın ise inananların humması olduğunu açık bir dille Şiire vurulmuş. Mimarı olduğunuz şiirin. Fikri temizleyen bir çimtik gibi yüreklere işlemesini diliyor.Bu dolanbacın Fark edilmesine katkı sağlamasını diliyorum.sevgi ve selam.
Âleme baki görünen Tek varlığın gerçeği “O” Ey İnsanoğlu Yalanlarla eğleşen Günü gecesiz düşleyen sen
Şeytan çıkmazı mı? Fikirsiz insanımın sokağı! Ağla ey dünya bu dolambaçta! Ben gibi!
Jale KESKİN/İSKENDERUN
sevgili gçnül dostum muhteşem sözler zaten ağladığının farkında bile değil insan oğlu kendisini avutmak ile meşkul sevgilerimi gönderiyorum sayfanıza, selam olsun biz den size............
Âleme baki görünen Tek varlığın gerçeği “O” Ey İnsanoğlu Yalanlarla eğleşen Günü gecesiz düşleyen sen / Şeytan çıkmazı mı? Fikirsiz insanımın sokağı! Ağla ey dünya bu dolambaçta! Ben gibi!
ne güzel sözler rabbim ağlatmasın kimseyi ve seni bitanem sevgimlesin her daim
Dünya bu Yaşam bu Gülmekle ağlamak kardeş kılınmış ancak ağlanan gözyaşına ,gülen kahkahaya değer olmalı Erdemlilik bunu gerektirir. Oldukça etkili mistik bir gezintiye çıkmış dostum Yüreğine hüzün değmesin dileğiyle paylaştım
Âleme baki görünen Tek varlığın gerçeği “O” Ey İnsanoğlu Yalanlarla eğleşen Günü gecesiz düşleyen sen / Şeytan çıkmazı mı? Fikirsiz insanımın sokağı! Ağla ey dünya bu dolambaçta! Ben gibi! .........Maalesef fikirsiz insanımız çok,onun içinde yaşanmaz hale geliyor hayat.Kutlarım değerli kaleminizi.Selam ve saygılar.