Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
21 Aralık 2010 Salı 15:37:42
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel bir şiir.
kadirbilir yürekler şiiri olması gereken yere koymuşlar onlara da
kalbi teşekkürler. Usta kalemin yüreğine sağlık diyorum.
tebriklerimi ve de saygılarımı sunuyorum...halilşakir
Aynalı âmâ kuyu, @Şükran AY
12.12.2010 09:13:46
halilşakir
@halilsakir
21 Aralık 2010 Salı 14:31:05
anlam ve anlatımı çok güzel bir şiirdi.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
İzin ver, @Alptekin Yazar
21.12.2010 11:15:24
halilşakir
@halilsakir
21 Aralık 2010 Salı 14:28:11
ahenk dolu,nağme dolu,
anlam ve anlatımı mükemmel
severek okuduğum bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Gider kalır, @ramazan.efe
21.12.2010 10:01:26
halilşakir
@halilsakir
21 Aralık 2010 Salı 14:25:57
anlam dolu anlatımı mükemmel bir hece şiiri...
akıcı,ahenkli,uyakları çok güzel
ayakları sağlam,memba suları gibi dupduru bir şiirdi.
severek okudum.tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
Ne önemi var, @Fatma KALKAN
21.12.2010 11:45:34
halilşakir
@halilsakir
21 Aralık 2010 Salı 14:19:57
anlamlı ve anlatımı çok güzel şiir.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Ne deyim gülüm?, @kocakurtsoylum
21.12.2010 13:38:23
halilşakir
@halilsakir
21 Aralık 2010 Salı 13:03:53
Türk insanı Türk musıkisi ile tedavi olmuştur.
bu musıki gerçekten her derde demeyeceğim ama çok derde devadır.
her makamın beynin gerekli merkezlerini uyarıp şifa verdiği doğrudur...
ama esas şifa;ruhlara deva oluşudur hiç şüphesiz.
o kadar etki...

halilşakir
@halilsakir
21 Aralık 2010 Salı 12:44:30
yine çok güzeldi.okuma zevki veren şiir.
severek okudum.kutluyorum...saygılarımla
halilşakir
@halilsakir
21 Aralık 2010 Salı 12:39:08
güzel dörtlükler.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar...
Eser kalır, @türkü diyarı
21.12.2010 12:33:32
halilşakir
@halilsakir
21 Aralık 2010 Salı 00:21:30
Kur hayali,
Bitmesin dava,
Tek yakıtı hayal,
Hayal herkese bedava…

ANLAM DOLU,,ANLATIM MÜKEMMEL.
SEVEREK OKUDUĞUM HARİKA DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Hayal, @vega4
21.12.2010 00:08:25
halilşakir
@halilsakir
20 Aralık 2010 Pazartesi 22:37:31
anlatımı çok güzel bir şiir.
anlamlı ve dupduru dizeler..tebrikler
ve de saygılar...halilşakir
Masal, @Yıldız Toksöz
20.12.2010 21:35:58
halilşakir
@halilsakir
20 Aralık 2010 Pazartesi 21:09:28
ustadan dopdolu bir şiir daha.
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde
anlatımı olağanüstü güzellikte
okumasına doyulmayan ve de
su gibi akıp giden bir güzellikti.
kutluyorum...saygılar sunuyorum...halilşakir
Bilemedim ki..., @Necati Ocakcı
20.12.2010 21:01:04
halilşakir
@halilsakir
20 Aralık 2010 Pazartesi 21:05:35
harika bir serbest şiirdi.tebriklerimle...halilşakir
Mahkum, @Dursun TOMBUL
20.12.2010 20:05:30
halilşakir
@halilsakir
20 Aralık 2010 Pazartesi 21:03:52
su gibi okunan bir içimlik şiir di.
akıcı,ahenkli,okuması keyifli
anlam ve anlatımı usta işi dizelerdi.
severek okudum.kutluyorum.,
saygılar....halilşakir
Hülya, @kocakurtsoylum
20.12.2010 20:03:14
halilşakir
@halilsakir
20 Aralık 2010 Pazartesi 19:45:40
Bilhassa anlatımı alkışlanacak bir şiir.
düşündüren ve ibret tüten dizeler çok takdire şayan.
çok beğenerek okudum.kutluyorum..saygılarımla..HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Aralık 2010 Pazartesi 18:36:34
ANLAMI FEVKALADE
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL
OKUMASI HAZ VEREN,
UYAKLARI HARİKA,AYAKLARI SAPASAĞLAM,
MÜSTESNA BİR ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM....HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Aralık 2010 Pazartesi 17:16:07
BU YAYLA HİÇ GÖZDE TÜTMEZ Mİ ÜSTAT?..
NEKADAR GÜZEL..ANLAM DOPDOLU
ANLATIMI YAYLADAN DA GÜZEL
OKUMASI BAŞLI BAŞINA BİR ZEVKTİ.
KALEMİNİZE VE DE YÜREĞİNİZE SAĞLIK...HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Aralık 2010 Pazartesi 15:06:37

halilşakir tarafından 12/20/2010 3:08:48 PM zamanında düzenlenmiştir.

sevda yüklü,hasret dolu,anlam ve anlatımı harika bir hece
çalışması okudum ve güzel bir yorum yazmak istedim,torunum hangi tuşa bastı anlamadım,yazıların yarısı harf,yarısı...

Sevdiğim, @Birgül Afşin
20.12.2010 13:55:38
halilşakir
@halilsakir
20 Aralık 2010 Pazartesi 00:26:00
MUSIKİ TADINDA, SOLUK ALMADAN OKUNACAK ŞİİRLERDENDİ.
NÜKTELER YERLİ YERİNDE,ANLAMI HOŞ,SADASI HOŞ...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Mecnun, @vega4
20.12.2010 00:07:42
halilşakir
@halilsakir
19 Aralık 2010 Pazar 23:06:26
anlamı,anlatımı,teknik kurgusu itibariyle
unutulmaz bir şiir di.MÜKEMMEL DİZELER...
severek okudum.tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
Şairler evi, @BİLAL ÖRER
19.12.2010 21:39:34
halilşakir
@halilsakir
19 Aralık 2010 Pazar 22:55:40
çok manidar dı...derin mesaj içeriyordu.
umarım yerine varmıştır.
çok çok güzeldi..tebrikler ve de saygılar...HŞT
Recep tayyip erdoğan, @yön
19.12.2010 21:59:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.390
Şiir Okunma
3.101.849
Yazı Okunma
43.943
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL