(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZRAİL VE ÖLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZRAİL VE ÖLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adnan Ağabeyim; Bu yalan dünya bir imtihan dünyası. Her insan bir şekilde imtihan oluyor. Kimi malıyla, kimi canıyla kimide evladıyla. Cenabı Allah insanın yükünü ağır eylemesin. Sizde benim gibi kalp krizi geçidiniz yoksa Azrail bize biraz molla verdi har hal… Şiir harikaydı direkten dön sekte… Selam ve dua ile kalınız…
ÜSTADIM; KARİKATÜR DE ŞİİR DE BİR HARİKA. İKİ BENCE BİRİ BİRİNİ TAMAMLAMIŞ. AZRAİL İLE PAZARLIK OLMAZMIŞ, AMA BAZEN DE OLUYOR. GÜNLÜK HAYATIMIZDA DUYUŞOR, GÖRÜYORUZ BUNLARI. KİŞİ ÖLDÜ DİYE MORGA KONUYOR, KAHİLERİNE TESLİM SIRASINDA CANLI... KİŞİYİ YIKAYIP NAMAZINI KILIP DEFNEDİYORLAR. İMAM BAŞINDA İKEN ÇIĞLIKLAR, TAM KABİRE KOYACAKLAR, KİŞİ CANLANIYOR. DEMEK Kİ ÖLDÜRMEYEN ALLAH ÖLDÜRMÜYOR. KİŞİ İYİ ŞEYLER YAPMASI İÇİN BİR SÜRE VERİYOR HERLADE Kİ İŞTE O ZAMAN ŞEYTAN HAVASINI ALIYOR... SAYGI VE SELAMLARIMLA...
ALLAH GEÇİNDEN VERSİN...... GÜZEL OLMUŞ ŞİİR... ÖLÜMÜN YÜZÜ SOĞUK AZRAİLİN DE.... AMA NASILSA BİRGÜN GELİR BULUR BİZİ BİLMEM NASIL NEREDE..... SAYGILAR...
Bu yalan dünya bir imtihan dünyası.
Her insan bir şekilde imtihan oluyor.
Kimi malıyla, kimi canıyla kimide evladıyla.
Cenabı Allah insanın yükünü ağır eylemesin.
Sizde benim gibi kalp krizi geçidiniz yoksa Azrail bize biraz molla verdi har hal…
Şiir harikaydı direkten dön sekte…
Selam ve dua ile kalınız…