Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 22:33:28
ANLAM DERİNLİĞİNDE
ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZEL
AYAK VE UYAKLARI DERS GİBİ
AKIP GİDEN BİR GÜZELLİK...
SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM....HŞT
Makberî, @Makberî - Ahmet Akkoyun
15.12.2010 22:20:33
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 20:12:40
DERS GİBİ ŞİİR.MEMLEKET GERÇEKLERİNDEN
BAM TELİNE DEĞMİŞ DİZELER Dİ.
ANLAM DOLU,GERÇEK DOLU,İBRET DOLU,DERS DOLU...
DUYARLI CESUR YÜREĞE SAYGILAR SUNUYORUM.
TAM PUAN VE TEBRİKLER.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 18:06:28
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
anlatımı olağanüstü güzellikte
severek okuduğum bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum.......HŞT
Geldik bu yurda, @türkü diyarı
13.12.2010 19:59:57
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 12:43:56
MANİLERİMİZ ÇOK GÜZELDİR.
SEVEREK OKUYORUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Aralık mânisi, @kadiryeter
15.12.2010 12:07:19
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 12:13:37
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL
AKICI VE AHENK DOLU
OKUMASI HAZ VEREN DİZELERDİ.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILARIMI SUNUYORUM....HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 11:43:27
ÇOK ÇOK GÜZELDİ.
SEVEREK VE ZEVKLE OKUDUM.
KUTLUYORUM...SAYGILARIMLA...HŞT
Antalya, @Ahmet Ayaz
15.12.2010 10:16:32
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 11:40:24
UYAĞIYLA,AYAĞIYLA YERE SAĞLAM BASAN BİR ŞİİR Dİ.
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMASI ZEVK VEREN DİZELER.
SEVEREK OKUDUM..TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.SELAM VE SAYGILAR YOLLUYORUM.....HŞT
Seni bana sorsalar, @Dosteli_
15.12.2010 11:37:32
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 11:37:03
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZELDİ.
DUYGU YOĞUN,HÜZÜN DOLU
GÖZ YAŞLARINA HAKİM OLANLARA BRAVO..
HER ANNE İFADESİ BENİM BURNUMUN DİREĞİNİ KIRAR
HER NE HİKMETSE...SANIRIM TÜM ANNELER DE AYNI...
KUTLUYORUM.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 11:04:47
Benim gibi başkası candan gönül verdi mi?
Bas geç diye yoluna gençliğini serdi mi?
Ben ne yaptımsa zaten anlamadın derdimi
Bana bir an hayatsan her an ölümsün gülüm;
’Ölümün diğer adı’ yani ’gülüm’sün gülüm.

HECENİN GÜ...

Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 10:16:30
MÜKEMMEL BİR ANLATIM..
AKICI,OKUNASI ANLAM DOLU DİZELER.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILAR SUNUYORUM........HŞT
Dörtlükler, @Dursun TOMBUL
15.12.2010 07:50:40
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 10:12:12
NE EMELİM NE ARZUM
KALMASA TEK UMUDUM
ERİSEM YUDUM YUDUM
YİNE SENİ SEVECEĞİM
ŞARKISI GELDİ DİLİMİN UCUNA.
AYNI TAT VE LEZZETTE
OKUNASI BİR ŞİİRDİ.KUTLUYORUM.....HŞT
Söz, @Yıldız Toksöz
15.12.2010 00:50:01
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 10:09:59
ANLAMLI VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM....HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 10:08:16
HER ŞEYİ KAYBEDEBİLİRSİNİZ AMA
UMUDUNUZU ASLA...BU İSLAMİYETE DE TERS.
RABBİM YAR VE YARDIMCISI OLSUN.
O HER ŞEYİ DÜZELTİR.
ANLAMLI ŞİİRLERDİ.SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ VE SAYGILARIMI SUNUYORUM....HŞT
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 10:05:00
MÜKEMMEL ÜSTÜ DİLEKLER VE TEMENNİLER,
HARİKA BİÇİMDE ŞİİR OLMUŞ,
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZELER OKUTTUNUZ.
TEŞEKKÜRLER,TEBRİKLER VE DE SAYGILAR......HŞT
Dostluğa davet, @cemre2
15.12.2010 01:07:10
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 10:02:12
ÖNCE HALİSANE DİLEKLERİNİZ İÇİN AMİN DİYORUM.
SONRA KEM GÖZLERDEN KORUNMANIZ İÇİN DUA EDİYORUM.
NETİCE:
RAHMETLİ ANNEM DUYSAYDI SİZE:
EVİNİZE BUĞDAY YAĞMIŞ DERDİ BİLİYORMUSUNUZ.
O BİR KIZ ÇOCUĞU İSTERKEN 6 OĞLU OLDUĞU İÇİN
KIZA HASRET GİTTİ,YAT...

Beş bacı..., @sergül kandemir
15.12.2010 02:44:02
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 09:58:09
HAYRAN KALMAMAK MÜMKÜN DEĞİL,
BU KADAR OLGUN VE DOLGUN SÖZLERİ
ŞİİRLEŞTİRİP BEŞ SERİ YAPMAK KOLAY DEĞİL.
RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.
SAYGILARIMI SUNUYORUM.....HŞT
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 09:55:46
BÖYLE ÖZGÜL AĞIRLIĞI YÜKSEK
ŞİİRLERİ ÇOK SEVİYORUM.
KISA,ÖZ VE ÖZLÜ,MERAMINI
ZİYADESİYLE ANLATMIŞ
DOLGUN VE OLGUN İFADELERDİ.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILARIMI İLETİYORUM USTAMA.....HŞT
Aşk olsun, @vega4
15.12.2010 08:30:38
halilşakir
@halilsakir
15 Aralık 2010 Çarşamba 09:52:44
MUSIKİ TADINDA,
SEVDA YÜKLÜ,HASRET TÜTEN,
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİRDİ.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.
SELAM VE SAYGILAR SUNUYORUM.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
14 Aralık 2010 Salı 23:58:02
ANLAM DOLU VE ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
TAKDİRLERİMLE...SAYGILAR SUNUYORUM.....HŞT
...yağmur gözler!, @AZAP
14.12.2010 23:29:04
halilşakir
@halilsakir
14 Aralık 2010 Salı 22:57:06
SINAV DA BİTER,EHLİYETTE ALINIR...
ÖNEMLİ OLAN EHLİYET ALDIKTAN SONRA
DİKKATLİ VE BİLİNÇLİ SÜRÜCÜ OLABİLMEKTİR..
DERS SIKINTISI KALEME GÜZEL ALINMIŞ...KUTLUYORUM.
BAŞARI DİLEKLERİMLE.......HŞT
Ehliyet sınavı, @ELİF NUR
14.12.2010 22:48:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.372
Şiir Okunma
3.101.662
Yazı Okunma
43.928
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL