Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 12:23:27
DUYGU YÜKLÜ,SEVGİ DOLU
ANLAM VE ANLATIMI MUHTEŞEM
SEVEREK OKUDUĞUM BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 12:14:25
SEVGİ DOLU,SEVDA YÜKLÜ
SAMİMİ,İÇTEN DÖKÜLMÜŞ NAĞMELERDİ.
SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 12:12:13
HASRET TÜTEN,ANLAM VE ANLATIMI MUHTEŞEM
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Dost diye diye, @zaralıeren
25.12.2010 08:26:34
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 12:09:09
SOĞAN EKMEK HAZIR YEMEK...
ANLAMLI VE ÇOK GÜZELDİ.
SEVEREK OKUDUM..TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Soğan, @Adnan ŞAHİN
25.12.2010 08:44:38
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 12:06:33
YİNE ANLAM VE ANLATIMI MUHTEŞEM BİR
ŞİİR OKUDUM..TEBRİKEDİYORUM.
SAYGILARIMLA...HŞT
Bu sene, @kocakurtsoylum
25.12.2010 08:42:18
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 11:51:05
SAYGIYLA EĞİLEREK
AYAKTA ALKIŞLADIĞIM BİR ŞİİRDİ.
DUYARLI YURTSEVER YÜREĞİNİZE SAĞLIK
SEVEREK,İBRETLE VE İMRENLE OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Tükürükle boğarız, @UNALAN
25.12.2010 09:32:18
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 22:53:33
yine anlam dolu,yine anlatımı mükemmel
ibretle okuduğum bir şiirdi.
tebriklerimi bıraktım..
saygılarımı sunuyorum...halilşakir
Ne zaman..., @sergül kandemir
24.12.2010 18:31:14
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 22:47:41
duygu yüklü,iç ahenklerle desteklenmiş
akıcı ve bir içimlik bir şiir okudum kana kana...
anlatımı çok çok güzeldi..
müstesna bir serbest şiirdi.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 22:44:08
DUYARLI VATANSEVER ASİL YÜREĞE SAYGILAR SUNUYORUM.
UNUTMAKİ ŞAİRLERİ HAYKIRMAYAN BİR MİLLET
SEVENLERİ TOPRAK OLMUŞ ÖKSÜZ ÇOCUK GİBİDİR
DİYOR BÜYÜK ŞAİİR.BİR TİTREYECEK Kİ BU MİLLET,DÜNYA TİTREYECEK...
DİYORUM BENDE..ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.TEBRİKLERİMİ ...

İlime tükürmüşler, @UNALAN
24.12.2010 20:09:11
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 22:38:38
çok çok güzeldi.severek okudum.
tebrikler ve de saygılarımı sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 18:28:49
dost dost diye nicesine sarıldım
benim sadık yarim kara topraktır

diyordu aşık veysel...aslında çok doğru söylüyordu.
şiiriniz anlam ve anlatımı itibariyle mükemmeldi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Vefasız, @Nizamettin GÖKBULAK
24.12.2010 17:42:53
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 18:25:11
anlam deryasında yüzen dizeler.
anlatımı olağanüstü güzeldi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Son nefes, @mestane
24.12.2010 18:15:37
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 17:23:36
güzel bir anlatım...severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Kuş yuvası, @çiğ tanesi
24.12.2010 17:08:03
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 17:21:49
duygu yoğun,sitem dolu
anlam ve anlatımı mükemmel bir şiir.
kutluyorum.saygılarımla...halilşakir
Ağlama karşımda, @saniye uzun
24.12.2010 16:15:53
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 17:18:55
harika bir kent güzellemesi.
bu şiirlerin en sevdiğim yanı bir kenti
görmeden görmüş gibi olmamdandır.
ki Amasya'nın zaten haklı bir şöhreti vardı,usta
kalem daha da bilinir ve sevilir hale getirmiş.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum.HŞT
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 15:41:39
tebrikler,gönülden ve sevgi dolu...
saygılar sunuyorum...halilşakir

halilşakir tarafından 12/24/2010 3:42:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Armağanım, @mavirüyalar
24.12.2010 15:31:47
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 15:39:07
ahenk dolu dizeler...su gibi akıcı ve bir içimlikti.
anlatımı olağanüstü güzel şiir.
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
Serbestler, @Adnan ŞAHİN
24.12.2010 15:30:28
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 15:36:29
eskiden radyolarda söylenirdi
en güzel ses:
para sesi, su sesi ve....radyolarının gür sesi...diye.
çok anlamlı olmuş,anlatımı çok güzel olmuş..tebrikler ve de saygılar
En güzel ses, @huseyintoy
23.12.2010 14:03:08
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 15:25:38
hak ettiği yerde muhteşem bir hece şiiri.tebrikler ve de saygılar
Can sızıntısı, @Oflu
12.12.2010 13:32:52
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 15:23:41
bir içimlikti.
akıcı,anlamlı ve anlatımı süper.
tebrikler ve de saygılar.
Ve, @tülin seydi
7.11.2010 13:38:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.404
Şiir Okunma
3.101.941
Yazı Okunma
43.953
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL