Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 16:06:46
SEVDA YÜKLÜ,HÜZÜN TÜTEN,DUYGU YOĞUN
ANLAMLI VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL
OKUNASI BİR ŞİİRDİ.SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILARIMI YOLLUYORUM......HŞT
Unutsam, @meryem kara
2.12.2010 11:04:36
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 15:17:17
ŞİİRİNİZ BENİ ÖYLESİNE DUYGULANDIRDI VE
ÖYLE HEYECANLANDIRDI Kİ,TÜYLERİM AYAĞA KALKTI
NE YAZACAĞIMI ŞAŞIRDIM,MAHKEMEYİ TERÖRİSTLERİN AYAĞINA
GÖTÜRDÜKLERİ GÜN YAZDIĞIM İKİ ŞİİRİMİ
YORUM OLARAK KOYMAK ZORUNDA KALDIM..
BİLMEM BENİ BAĞIŞLAYABİLECEK...

halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 13:50:24
Duygu yüklüydü,hüzün doluydu...
bence hüzünler şiirlerin tuzu biberi.
anlam ve anlatımınız çok güzeldi.
severek okudum.duygulandım.karanlıkların sizi terkedip
aydınlıkların gelmesi umuduyla saygılar sunuyorum...HŞT
Sen gidince, @aleynur
3.6.2010 18:06:17
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 12:45:33
OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE.
GÖNLÜMDE UĞUR BÖCEĞİ VE KURDELASINI TAKTIĞIM BİR ŞİİR.
BELLİKİ BÜYÜK EMEK ÜRÜNÜ,BELLİKİ BÜYÜK BİR BİRİKİMİN MAHSÜLÜ.
ÇOK ETKİLEYİCİYDİ.İMRENDİM.SEVEREK OKUDUM,
ŞİİRE TEBRİKLERİMİ ŞAHSINIZA SAYGILARIMI SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 12:39:31
AŞİNA USTADAN AŞİNA DİZELER.
AYAKTA ALKIŞLADIĞIM ŞİİRLERDEN.
SEVEREK VE HAZ ALARAK OKUDUM.
KUTLUYORUM..SAYGILARIMLA USTAM...HŞT
Vursunlar beni, @Zikrettin KARACA
18.12.2010 11:15:51
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 12:04:52
ÇOK ÇOK GÜZELDİ KAR İLE RAKSINIZ.
GENÇLİĞİMİ HATIRLATTI BANA...
AT KUYRUĞUNDAN YAPTIĞIMIZ TUZAKLARLA
SIĞIRCIK YAKALADIĞIMIZ GÜNLERİ HATIRLATTI.
BELİME GELEN KARLARI EVİMİZİN DAMINDAN
KÜRÜDÜĞÜM GÜNLERİ ANDIM.
ANLATIM ÇOK GÜZELDİ.
ANLAM DOLUYDU....

halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 10:56:46
ŞAİRE KONU MU YOK DERLER YA...
İŞTE KONU.NE KADAR GÜZEL ANLAM YÜKLENMİŞ
VE DE NASIL GÜZEL ANLATILMIŞ..
İŞTE USTALIK BU OLMALI.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM..
SELAM VE SAYGILARIMI İLETİYORUM...HŞT
Vazolar, @Adnan ŞAHİN
18.12.2010 10:04:40
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 10:53:07
GÖÇMEN KUŞLAR GERİ DÖNÜYORLAR AMA AYNI KUŞLAR DEĞİL.
HELE KIRLANGIÇLAR, KELEBEKLER GİBİ ÖMÜRLERİ ÇOK KISA
OLAN YARATIKLARDANDIR.BİR GELİR,BİR GİDER,BİRDAHAYA YA OĞLU
GELİR YA KIZI.MEVLAMIZIN YÜCE TAKDİRİ BÜTÜN CANLILAR
ÖLÜMÜ TADARLAR..BU KURAL SA...

halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 10:43:45
hüznün kara isinde, önünü göremeyen hayat
gitgide hırçınlaşıyor
düşle gerçek arası sürmede med cezirler…

ANLAM ÖZGÜL AĞIRLIĞI O KADAR YÜKSEK Kİ...
ŞİİRLERİNİZİ VAZGEÇİLMEZ YAPAN BU OLMALI.
TEBRİKLERİMLE...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Kader kazanı, @sahaf
18.12.2010 00:21:42
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 10:33:33
DUYGU YÜKLÜ,ANLAM VE ANLATIMI
ÇOK ÇOK GÜZEL,ETKİLEYİCİ BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Pembe dizi, @cemre2
18.12.2010 01:02:16
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 10:30:08
ÜLKEMİZİN NARENCİYE DEPOSU
ANTALYA DA YAŞAYAN BİR FERT OLARAK
ŞİİR ÇOK İLGİMİ ÇEKTİ VE BİR KAÇ KEZ OKUMA
İHTİYACI DUYDUM.İLGİNÇ Tİ..
EMEK YOĞUNDU.ANLAM VE ANLATIMI
ÇOK ÇOK GÜZELDİ.ÇOK SEVDİM..TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILARIM ŞAHSINIZA ÜSTADIM....

Yeşilırmak ve narenciye, @vega4
18.12.2010 01:06:12
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 10:22:31
YER YER TÜYLERİMİ AYAĞA KALDIRAN...
YER YER GÖZLERİME YAŞ DOLDURAN
MANA VE ÖNEMİNİN HAD SAFHAYA VARDIĞI GÜNÜMÜZDE
İBRETLE VE İMRENEREK OKUDUĞUM ŞİİR ÜSTÜ
DESTAN NİTELİĞİNDE DİZELERDİ.TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SELAM VE SAYGILARIMI İLETİYORUM....HŞT
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 10:15:38
UZUN SOLUKLU BİR SERBEST OLMASINA RAĞMEN
TAMAMINI BİR SOLUKTA, SEVEREK,TÜYLERİM AYAKTA OKUDUĞUM
HARİKA BİR ŞİİRDİ.BENCE YORUMU AŞMIŞ BİR ŞİİR.
NE YAZSAM BİR YANININ EKSİK KALACAĞI İNANCINDAYIM.
TÜM KALBİMLE TEBRİKEDİYORUM BU DUYARLI ŞİİRİNİZİ.
...

Türk olmak..., @hicbitmez
18.12.2010 02:33:15
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
18 Aralık 2010 Cumartesi 10:06:17
OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE
SEVDA YÜKLÜ, ANLAM DOLU,DUYGU YOĞUN
BİR ŞİİRDİ..SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR....HŞT
Denizlerde su yok, @Dursun TOMBUL
18.12.2010 07:15:26
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 19:26:01
YİNE ANLAM DOLU,İÇ YANGINLIĞININ DIŞA VURUMU OLMUŞ.
BİLMİYORDUM MÜSTEHAKMIY DI BİZE
ÖYLEYSA RABBİM TEZ ZAMANDA BOZSUN...SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 15:59:42
OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE,MUHTEŞEM BİR HECE ÇALIŞMASI.
ANLAMI VE ANLATIMI HARİKA,OKUMASI BİR ŞANSTI..
BUGÜN DAHA GÜZELİNİ OKUMADIĞIMI SANIYORUM.
GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM..SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 13:28:50
İLGİNÇ Tİ.ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZELDİ.
OKUMASI KEYİFLİ BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Süpürge sapı, @Adnan ŞAHİN
17.12.2010 13:03:23
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 12:51:18
inşaallah insanlar izana ve insafa gelir de
çocuklar büyür vatana millete hayırlı insanlar olur.
yürek yangınlığınızı anlamamak imkansız.
şiir güzel..anlam dolu,anlatım çok güzel.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 12:08:53
anlamlıydı.anlatımı çok güzeldi.
akıcı ve ahenkli,anlaşılır dilden ve arı duruydu.
severek okudum.
tebrikler ve saygılar sunuyorum......HŞT
...tırtıklama!, @AZAP
17.12.2010 10:24:48
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 12:05:40
yine musıki tadında,akıcı ve ahenkli
anlam ve anlatımı mükemmel
okuması haz veren bir şiir di.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar...HŞT
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.388
Şiir Okunma
3.101.849
Yazı Okunma
43.943
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL