Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 14:42:17
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel.
severek okuduğum harika bir serbest şiir.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Emek, @Züleyha Özbay Bilgiç
23.12.2010 14:29:50
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 14:37:08
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde
anlatımı olağanüstü güzellikte
okuması haz veren ve doyumsuz dizelerdi.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 14:34:50
ibret dolu, ışık olmuş ya da olması gerekli dizeler.
severek ve hazla okudum.müstefid oldum.
usta yüreği yürekten kutluyorum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Acıya dahil, @sahaf
23.12.2010 13:43:46
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 14:30:38
Kapılmadan yeise, sarılırım hep sa’ye
Resule ümmet olmak hayatımda tek gaye
Rabbim “kulum” der ise budur en yüce paye
Bundan başka mevkide gözüm yoktur çok şükür.

BU FİKRİN SAHİBİNE YAKIŞMAZ MI O MAHLAS
VARKEN SENDE BU İMAN,E...

Çok şükür, @HüseyinGazi
23.12.2010 13:47:14
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 13:26:11
anlam ve anlatımı olağanüstü güzellikte.
severek okudum.kutluyorum.saygılar...halilşakir
Aşkım, @gülşen sarıoğlu
23.12.2010 12:59:33
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 12:58:34
SEVGİ DOLU BİR GÖNÜL VE SIZAN BAL DAMLALARIYDI
OKUDUĞUM...TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Mümkün mü?, @Alptekin Yazar
23.12.2010 11:04:57
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 12:55:57
TAMAMİYLE KATILDIĞIM FİKİRLER VE DE
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Düşmandır bana, @kocakurtsoylum
23.12.2010 11:36:29
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 12:53:20
ANLAM VE ANLATIMI GÜZEL
OKUMASI HAZ VEREN DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Yalan, @ruya_06
23.12.2010 12:42:35
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 12:50:03
Mide doymak ne bilmez türlü türlü yem ister
Nefis tam yedi bela kırbaç ister gem ister
Gönül sevda tutkunu aşk meclisi dem ister
Kahır mıdır mey midir içtiğim bilmiyorum.

Bir damla muhabbetle dalgalandım çağladım
Aşk denilen kezzapta cigerimi ...

Muamma, @Mustafa Sade
23.12.2010 12:46:03
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 10:21:01
akıcı,ahenk dolu,türkü tadında
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel bir hece şiiri.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Yanarım, @RABATLI
23.12.2010 00:09:53
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 10:14:34
kalpten seven gönüller boş kalmayacak,
kalbi istekler boş dönmeyecektir.
ihlaslı yürekle yazılmış bir çeşit naat olmuş dizeler.
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde
anlatımı harika bir serbest şiirdi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 10:09:01
ANLAM DOLU,ANLATIMI ÇOK GÜZEL
OKUMASI DOYUMSUZ DİZELERDİ...HŞT
Sabır taşı, @Oya Bulduk
23.12.2010 02:03:10
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 10:04:27
ESPRİ DOLU,ANLAM VE ANLATIMI
MESAJ VE UYARISI ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Azrail ve ölüm, @Adnan ŞAHİN
23.12.2010 08:05:03
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 10:01:16
BİR DÖRTLÜK AMA DÖRTDÖRTLÜK.
ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL.
AYNI FREKANSTAN ÇOK ÖNCELERİ YAZIP
2002 DE DÜZENLEDİĞİM BİR ŞİİRİMİ DE
PAYLAŞMAK İSTEDİM.
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT

DÜŞLÜ/YORUM

Bir Türkiye düşlüyorum, harcı borcuna yeten
Bir Türk...

Düş, @muhacir bozkurt
23.12.2010 09:20:10
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 00:43:12
AHENK DOLU
ANLAMLI VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 00:41:35
MUHTEŞEM BİR HECE ÇALIŞMASIYDI..
TEBRİKLERİMİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 00:39:01
Bir inceleyin
Duru, saf, temiz
Masum melekleri
Işıl ışıldır gözleri,
Hep oyun, oyuncaktır düşleri
Pırıldır yürekleri...
Öyle tatlılar ki;
Elma şekerleri...
Bir gülüşünüzle
En sadık sevgili...
En güzel oyuncaktan önemli
Yüreklerimizin sevgi...

En sadık sevgili!, @Oya gedik
22.12.2010 23:33:13
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 00:36:31
anlam dolu ve anlatımı olağanüstü güzel bir şiirdi.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar...halilşakir
***yetmedi***, @@ŞK_M£L£Ğİ
22.12.2010 00:52:02
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 00:35:20
anlamlı ve anlatımı çok güzel bir şiir okudum.
emeğinize ve yüreğinize sağlık.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 00:33:16
SEVDA YÜKLÜ,ANLAM DOLU,
ANLATIMI MÜKEMMEL BİR HECE ŞİİRİ.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM.SAYGILAR...HŞT
Ah bu sevda, @saniye uzun
23.12.2010 00:19:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.398
Şiir Okunma
3.101.898
Yazı Okunma
43.951
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL