Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 15:20:23
anlam derinliğinde,
sevda yüklü,duygu yoğun
anlatımı mükemmel bir şiirdi.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 15:11:47
AKICI,AHENKLİ,ANLAM DOLU
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE
OKUNASI BİR ŞİİR Dİ.
SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 14:20:52
anlam deryasında yüzen dizeler.
anlatımı olağanüstü güzellikte
okunası bir şiirdi.severek ve ibretle okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum....halilşakir
Azim ve tevekkül, @zakir
24.12.2010 10:53:11
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 14:17:03
öz,özlü ve özgün bir şiir.
anlatımı çok çok güzeldi.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Düş bozumları, @aayşe
24.12.2010 13:34:20
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 14:09:53
anlam derinliği olan,insanın kendisiyle bir iç çekişmesi gibi...
anlatımı olağanüstü güzellikte
okunası ve düşündüren bir şiirdi.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum....halilşakir
Arayış, @tutkum
24.12.2010 13:46:58
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 14:07:32
anlam yüklü,özlem dolu
anlatımı çok çok güzel
okunası bir şiirdi.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 14:03:47
anlam dolu,akıcı ve ahenkli
anlatımı çok güzel,
okunası bir şiirdi.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum....halilşakir
Saklıyorum seni içime, @47nihal
24.12.2010 11:21:36
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 14:00:42
Anlam deryasında yüzen dizelerdi...
anlatımı mükemmel,
okuması doyumsuz...severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum....halilşakir
Güzelsin nilüfer, @Nilüfer Sarp
24.12.2010 09:34:09
halilşakir
@halilsakir
24 Aralık 2010 Cuma 13:54:35
anlam derinliği olan,
anlatımı olağanüstü güzellikte
okunası bir şiirdi.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 22:11:11
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
AKICI VE AHENK DOLU,MUSIKİ TADINDA,
OKUMASI HAZ VEREN BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 22:06:03
türkü gibi...
akıcı,ahenk dolu
anlam ve anlatımı harika
okuması bir zevk ti...
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
Fulya, @kocakurtsoylum
23.12.2010 21:43:25
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 22:03:11
duygu yüklü,anlatımı çok çok güzel
okuması haz veren dizelerdi.
severek okudum.
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
Neredesin canım, @nazlı_cicegim
23.12.2010 21:50:03
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 21:21:18
anlam ve anlatımı mükemmel beyitler.
severek ve hazla okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Ahu gözlü sevgili, @Rabia BARIŞ
23.12.2010 21:07:05
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 19:42:24
fevkaladenin fevkinin de fevkinde...
selam ve saygılar...HŞT
B e n, @ANSIZIN
23.12.2010 18:31:22
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 19:38:29
hayatın gerçekleri çok güzel anlatılmış.
severek okudum.kutluyorum.
selam ve saygılar sunuyorum...halilşakir
Gençlik., @türkmendağlı
23.12.2010 19:24:20
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 19:35:26
anlam deryasında harika beyitlerdi.
anlatım güzelliğinde ve mevlana haftasına şık düşmüş şiir.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 17:31:33
adı üstünde yalan dünya...
daha ne beklenilebilirdi ki...
anlam dolu,anlatımı güzel,okuma zevki veren bir şiir.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Yalan dünya..., @sergül kandemir
23.12.2010 16:57:34
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 15:46:39
duygu yüklü,hüzün dolu
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel
takdire şayan bir hece çalışması idi.
severek okudum.
kutluyorum tüm kalbimle.
saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 15:42:28
ölüler hissedemezmiş hiç bir şey...
ben ölüyüm artık...

duygu yüklü,sitem dolu ve yalnızlık tüten bir şiir.
bir zamanlar bir şarkı vardı:
bir aşk için ölünür mü
bak işte ben ölüyorum...
sevilmeden sevilir mi
bak işte ben seviyorum diye...
...

....artık...., @gülay3333
23.12.2010 14:23:29
halilşakir
@halilsakir
23 Aralık 2010 Perşembe 14:44:41
ibret levhası gibi...fener olmuş dizeler.
müstefid oldum..severek ve hazla okudum.
usta yüreği tebrikediyor,saygılar sunuyorum...halilşakir
...şükür bir hikmettir!, @AZAP
23.12.2010 14:41:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.437
Şiir Okunma
3.102.090
Yazı Okunma
43.956
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL