Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 10:01:07
MUSIKİ TADINDA HARİKA BİR ŞİİR.
DEDİMKİ KEŞKE BİRAZ DAHA OLSAYDI...
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.
SAYGILARIMLA...HŞT
Tatlı dilli, @cemre2
17.12.2010 00:11:26
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 09:57:58
ANLAM DOLU, BİR O KADAR DA ANLATIMI USTALARA HAS
SEVEREK OKUDUĞUM BİR ŞİİR Dİ.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM..SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Kalmaya yer ararım, @RABATLI
17.12.2010 00:04:02
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 09:53:33
SEVGİ KAİNATIN TEMELİNİN HARCIDIR.
SEVGİ YOĞUN ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ.
SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM..SAYGILARIMLA...HŞT
Şiirimsi düşler, @Nuray Ayhan
17.12.2010 09:07:02
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 09:34:13
İNCİ GİBİYDİ DİZELERİNİZ..
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUNDUKTAN SONRA DAĞARCIKTA
TAŞINASI HARİKA ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILARIMI SUNUYORUM..
Dil denizi, @kul düşünce
17.12.2010 00:03:29
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 09:30:16
GİDENLER DÖNMEZ DİYE BİR ŞARKI BİLİYORUM AMA...
ŞİİR ÇOK GÜZELDİ..MESAJI GÜZEL,ANLATIMI GÜZEL
ANLAMI GÜZEL...KUTLUYORUM.SAYGILAR...HŞT
Belki, @vega4
17.12.2010 00:15:54
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 09:27:40
MANDA YUVA YAPMIŞ SÖĞÜT DALINA
YAVRUSUNU SİNEK KAPMIŞ GÖRDÜN MÜ

TAMAMI MESAJ İÇEREN
GÜNÜMÜZ İNSANLARININ ALMASI GEREKEN
DERSLERİ HAVİ ÇOK ÇOK GÜZEL BEYİTLER OKUDUM.
USTA KALEME SAYGILARIMI,ŞİİRE TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM....HŞT
Olmaz demeyin olur, @yudumyunus
17.12.2010 01:07:25
halilşakir
@halilsakir
17 Aralık 2010 Cuma 09:22:17
Al turpu, vur Türk’e, plânı kuran
Nasıl yeriz diye, kafalar yoran?
Bizim kapımızda, el pençe duran
Sadık bildiğimiz, itler değişti.

Necati’m gördüğün, herkese malüm
Kol kola geziyor, âlimle zalim
Yaşayan ölüden, farksızdır halim ...

Değişti, @Necati Ocakcı
17.12.2010 01:18:59
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 19:38:38
Sözünün eri ol heybeni doldur
Hakikat mertebe doğruya yoldur
İnsanı anlatan bir tutam dildir
Diline hakim ol konuşulmasın

ŞİİRİN TÜMÜ ÇOK GÜZEL Dİ.BU DÖRTLÜK
DÖRT DÖRTLÜKTÜ...ANLAM DOLU
ANLATIMI ÇOK GÜZEL Dİ.
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER
VE DE ...

halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 19:35:08
AŞK HAYATIN TUZU BİBERİ.
GEREK İLAHİ AŞK VE GEREKSE BEŞERİ AŞK.
ÇÜNKÜ AŞK YOĞUN SEVGİDEN İBARETTİR.
SEVGİ GİBİSİ VAR MI...
ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.KUTLUYORUM.....HŞR
Allah gibi, @cennet cennet
16.12.2010 19:04:41
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 19:30:29
ANLAMLI,DUYARLI VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Bozuk hava, @aliorhan06
16.12.2010 19:26:39
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 12:22:49
SEVGİ YAĞIŞLARININ DA BİR METEOROLOJİ
MÜDÜRLÜĞÜ OLSA BEKLERDİK..
ŞAHSEN BEN YAĞACAĞINA İNANANLARDANIM...SEVGİLER.
Sevgi kuşun kanadında mı, @7TEPE
16.12.2010 12:15:15
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 10:53:16
ANLAMLI VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR SERBEST.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Gülmüyorum..., @guler birsozu
16.12.2010 00:50:41
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 10:50:25
MANEVİ ÖZGÜL AĞIRLIĞI ÇOK YÜKSEK BİR ŞİİR.
GÖNÜLLERE SÜRUR DİZELER.SEVEREK
OKUDUĞUM VE TAKDİR ETTİĞİM ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 10:47:36
SİYASET EHİL OLMAYANLARA GEÇİNCE
CILKI DA ÇIKIYOR, ÇİVİSİ DE...
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMELDİ..
GÖREVE ÇAĞIRILINCA GİTMEK GEREK DOSTUM
TAŞIN ALTINA ELİ SOKMAK GEREK..
SEVEREK OKUDUM,TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Cılkı çıktı, @kocakurtsoylum
16.12.2010 07:50:11
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 10:43:49
Kırıtıp da, saçları havaya savurmak mı?
Gönlün yangınına, sarıp kaplanmak mı?
Gel o zaman
Sana, Dolmabahçe sarayını vereyim
Saltanat kayıklarıyla gezelim
Top kapıda ki, kaşıkçı elması da senin
Boğaz içinde ki, yalılarda
Ben gönlü bol biriyim...

...gösteriş budalası!, @AZAP
16.12.2010 10:40:57
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 10:41:09
Geceler saatler kadar vefasız,
Geçmişine tövbe etmeyen zaman gibi.
En karanlık nankörlük gibi umarsız,
Mechülde kaybolan sır gibi.
Belki de gecenin kıymeti burada,
Zindanın özlediği firari gibi.

O KADAR GÜZEL DİZELERKİ.
SERBESTTE BİR NU...

halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 00:27:07
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL,
DUYGU YÜKLÜ,AKICI VE AHENKLİ ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM...SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 00:24:13
GÖÇLE GEÇEN BİR HAYATIN
TÜM DURAKLARINI USTACA ANLATAN BİR ŞİİR.
AKICI VE AHENKLİ...DUPDURU BİR DİL,
ANLAM DOLU VE ANLATIMI MÜKEMMELDİ..
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Göç, @ahmet umut
16.12.2010 00:18:54
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 00:20:48
YİNE ÇOK GÜZELDİ...
YİNE AYARINDA VE DE TADINDA
OKUMASI HAZ VEREN BİR SERBEST ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Ümitsiz, @vega4
16.12.2010 00:12:33
halilşakir
@halilsakir
16 Aralık 2010 Perşembe 00:18:23
ANLAM DOLU VE ÇOK ETKİLEYİCİ BİR ŞİİR Dİ.
TUTMADIĞIN ELİN SUÇLUSU SENSİN...
MÜKEMMEL BİE ANLAM VE ANLATIM GÜZELLİĞİNDEYDİ.
SEVEREK VE BEĞENEREK OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM....HŞT
S u ç l u, @sahaf
16.12.2010 00:08:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.375
Şiir Okunma
3.101.703
Yazı Okunma
43.931
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL