Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 19:53:34
anlam dolu,duygu yüklü
anlatımı olağanüstü güzel dizelerdi..
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Canım anacım, @adren
26.12.2010 17:00:47
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 19:50:16
olağanüstü güzellikteydi anlatımınız.
betimlemeler muhteşem,
sürükleyicilik muhteşem...
anlam yüklemesi ve de bütünlüğü bir harika...
severek okudum..tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Bu akşam hiç acelem yok..., @dudu
26.12.2010 19:42:19
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 19:43:48
Sevda yüklü,sevgi dolu,duygu yoğun
anlam ve anlatımı olağanüstü güzellikte
sevmenin mastırını yapmış bir gönülden
sevdimmi tam severim
dedirten dizelerdi.çok severek okudum.
tebriklerimi şiire bıraktım.
saygılarım usta kaleme...halilşakir
Ey gönül !!!, @gülkurusu
26.12.2010 18:33:12
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 19:35:46
anlam deryasında yüzen dörtlüklerdi.
severek ve ibretle okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 19:31:59
gelenin gideni aratmaması
sanırım eşyanın tabiatına aykırı,
çünkü 62 senede ben hiç görmedim.
bir şiirime:
yıllar mı çabuk geçti, ben mi geride kaldım
diye başlamıştım...birinde de:
Geç hayat sen önden git, kalmadı takat bende...
şiiriniz ben...

Lütfen 2011, @sergül kandemir
26.12.2010 19:26:06
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 18:21:43
vatansever duyarlı yüreğinize sağlık.
anlam dolu,yozgatı ve yozgatlıyı
olağanüstü güzel anlatmış bir şiir okudum.
etkileyiciydi ve severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum....halilşakir
Yozgat destanı 2, @türkü diyarı
26.12.2010 18:01:31
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 16:31:18
sevda yüklü,duygu yoğun,hüzün tüten
anlam ve anlatımı mükemmel bir şiirdi.
severek okudum.tebrikediyorum...halilşakir
Yalanmış, @ahmetsendul
26.12.2010 16:00:38
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 16:28:46
hüzün tüten,duygu yüklü bir şiirdi.
anlatımı çok çok güzel bir hece çalışması.
severek ve hazla okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum....halilşakir
Görmek istemiyorum, @asiyildizi
26.12.2010 15:31:44
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 16:07:43
ne kadar güzel ve duyarlı dizeler.
anlamlı ve anlatımı mükemmel.
çok haklı ifadelerle dopdolu..yüreğinize sağlık.
kutluyorum..saygılarımla.
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 15:27:53
en güzelini yaparsınız...tebriklerimle
İki laf, @7TEPE
26.12.2010 10:43:14
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 15:26:12
anlatımı olağanüstü güzellikte bir şiir.
anlamı lebalep,
akıcı ve ahenk dolu,
kurgusu ve şiirsel tekniği muhteşem..
severek ve ibretle okudum,ve de imrendim.
tebriklerimi ve de saygılarımı sunuyorum...halilşakir
Gel de yazma! / 7, @Oflu
26.12.2010 13:13:14
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 00:20:22
anlam dolu,anlatımı mükemmel
kordelayı haketmiş dizelerdi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Bildiğin bilmediğin, @ismailkoray
25.12.2010 13:34:17
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 00:16:26
ibretlik sözler...tecrübe şiirleşmiş.
anlam deryasında üç dörtlük
severek okuduğum şiirlerden.
tebrikler ve de saygılar benden...halilşakir
Mutluluk, @cemre2
26.12.2010 00:02:32
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 00:11:54
musıki tadında harika beyitler...
nakaratı da çok güzel..
anlam dolu,anlatımı mükemmel
biraz daha olsa daha mı iyi olacaktı...
buna da binlerce teşekkürler.
severek okudum.tebrikler ve de saygılarımla
Mutlu günler, @vega4
26.12.2010 00:08:22
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 21:43:33
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
anlatımı olağanüstü güzellikte
şiirsel nitelikleri süper bir hece şiiri...
severek ve imrenerek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Nuran çoğurcu hocama, @Gelincik55
25.12.2010 21:35:13
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 19:38:38
harika bir anlatım,
okunası bir şiir.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Gönül, @kocakurtsoylum
25.12.2010 18:23:55
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 18:40:16
anlatımı olağanüstü güzel bir şiir.
ateist sevince ne olacağını billahi bilmiyorum.
de ki o da yaratılan ama...işte o kadar.
şiire tebriklerimi şahsınıza saygılarımı sunuyorum...HŞT
Ateist, @Saadet Ün
25.12.2010 17:51:02
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 15:19:35
inşaallah bu dizeleri okuyunca
vefanın sadece İstanbul da bir semt adı olmadığını
anlar vefasız olanlar...anlam lebalep.
anlatım mükemmel,okuması haz veren şiir.
tebriklerim şiire,saygılarım usta şaire....halilşakir
Vefâ, @Makberî - Ahmet Akkoyun
25.12.2010 13:25:14
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 15:14:21
musıki tadında,
akıcı,ahenkli nağme nağme dizeler...
anlam ve anlatımı mükemmel
okumasına doyulmayan şiir.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Sor bana, @Yıldız Toksöz
25.12.2010 14:28:26
halilşakir
@halilsakir
25 Aralık 2010 Cumartesi 12:28:12
11 Lİ HECE VEZNİ USTALIKLA NAKŞEDİLMİŞ,
İLMEK İLMEK, NAĞME NAĞME
TÜRKÜ TADINDA OKUNASI BİR HECE ŞİİRİ.
SEVEREK VE HAZLA OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Türkülerimiz (4), @Gözükaram
25.12.2010 12:14:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.685
Şiir Okunma
3.103.588
Yazı Okunma
43.976
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL