Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 19:31:47
sevda yüklü,hüzün tüten bir şiir.
anlam ve anlatımı çok güzeldi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Aşkın sonu.., @SeaNaN
27.12.2010 19:24:00
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 19:28:19
anlam dolu ve anlatımı mükemmel di.
severek okudum.yüreğinize sağlık.
yabancı klavye olunca yazılım farkı var ama o sizden değil.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Bir sevda, @Talat Özgen
27.12.2010 18:56:27
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 19:21:28
anlam dolu ve anlatımı çok güzeldi.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Artık ağlama, @Halil Araplarlı
27.12.2010 19:04:05
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 19:18:37
bir dörtlük değil dörtdörtlük bir şiirdi.
tebriklerim şiire,saygılarım şahsınıza.selamlarımla..HŞT
Ağaçlar, @kadiryeter
27.12.2010 19:08:23
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 19:16:13
erken ağardı saçlar, yılların günahı ne?..değil mi ama.
derinden düşünceler..eski deyimle bir tefekkürden arda kalanlar.
tebrikler ve de sevgilerle...yine de en güzel yıllar diliyorum...HŞT
Umudun suçu ne, @7TEPE
27.12.2010 18:53:07
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 18:06:13
ŞAİR NE GÜZEL BİR YOL ÇİZMİŞ GİTMEK İSTEYENE.
DOĞRU YOLDAN GİDEN TOPAL,
EĞRİ YOLDAN GİDEN KOŞUCUYU GEÇERMİŞ...ANLAYANA.
ŞİİR ANLAM VE IŞIK YÜKLÜYDÜ.
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 18:02:43
TÜRKÜ TADINDA,4+4=8 Lİ HECE VEZNİ
İLMEK İLMEK İŞLENMİŞ,MEMBA SULARI GİBİ
BERRAK,DUPDURU VE AKIP GİDEN GÜZEL DİZELER Dİ...
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Akşam üstü, @Zikrettin KARACA
27.12.2010 17:55:51
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 16:34:06
AKICI,AHENK DOLU,
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUNASI BİR HECE ÇALIŞMASI...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Gitme, @Yıldız Toksöz
27.12.2010 14:16:18
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 16:29:17
kim söyleyebilirki
biri ağlar iken ben gülmedim diye
kim söyliyebilirki
aç bırakılanı ben görmedim diye
kim söyliyebilirki
kendi hatalarımı görmedim diye
kim söyliyebilirki
bu dünya yalnız benimdir diye

bırak gitmeden evvel
geride kalanl...

Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 16:24:04
anlam dolu,anlatımı mükemmel,
imge ve betimlemeleri harika ve de yerli yerinde
okunası bir serbest şiir di.KUTLUYORUM...hşt
K, @nurtencan
27.12.2010 16:09:18
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 16:19:45
YOL GÖSTEREN,DOĞRU YOLDAN GİTMEYİ
ÖĞÜTLEYEN HARİKA BİR ŞİİR.
NE DERLER:
DOĞRU YOLDAN GİDEN TOPAL
EĞRİ YOLDAN GİDEN SÜVARİYİ GEÇERMİŞ...
TEBRİKLERİM ŞİİRE,SAYGILARIM ŞAHSINIZA....HŞT
Zıvana, @Adnan ŞAHİN
27.12.2010 13:36:07
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 16:15:37
Sanma ki;
kollarında uyuyup rüya görmek istemiyorum
Mavi bir kelebeğin kanadında saçlarına konup
Tarayıp ellerimle kokunu solumak
Buğulanmış gözlerimle yüzüne bakıp
Seni ne çok seviyorum diyebilmek
Yanağına bir bûse düşürmek
İstemiyorum sanma...

Sanmaki, @Süleyman Karacabey
27.12.2010 14:55:11
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 16:11:26
sevda yüklü,anlam dolu,
anlatımı çok güzel
okuması zevk veren bir şiirdi...
severek okudum.tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Ezgiler saçtık, @Alptekin Yazar
27.12.2010 15:54:20
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 00:26:32
O saatte bu saydıklarınız olmaz ki zaten..
olsa olsa armutun sapı,üzümün çöpü olur .saygılar en bitimsizinden
Hava karanlık, @7TEPE
27.12.2010 00:22:01
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 00:17:42
MUHTEŞEMSİNİZ ÜSTADIM.
EMEK YOĞUN ŞİİRLERDENDİ.KUTLUYORUM.
SELAM VE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 00:13:00
BEN DE AYRI YUMURTA İKİZİYİM ÜSTAD...
RAHMETLİ ANAM DERDİ Kİ,
ALLAH BEŞ PARMAĞIN BEŞİNİ DE AYRI AYRI YARATMIŞ.
DEMİR ATOMU GİBİ 7 MİLYAR İNSANIN
BİR O KADAR PARMAK İZİ GİBİ.
İLGİNÇ,ÇOK GÜZEL,ETKİLEYİCİ
VE DE ANLATIMI HARİKA ŞİİR.
TEBRİKLER VE...

Benzetmek, @vega4
27.12.2010 00:08:53
halilşakir
@halilsakir
27 Aralık 2010 Pazartesi 00:09:15
MEMBA SULARI GİBİ AKICI AHENKLİ VE DUPDURU BİR ŞİİR.
ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL OKUNASI DİZELER Dİ...
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Hasret, @cemre2
27.12.2010 00:04:44
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 23:49:55
saygılar yürekli şaire.
her nekadar arı deliğine çomak sokulmuş gibi olsa da
birisinin bu çomağı sokması gerekiyor du,
temiz ve düzgün dünya için...
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Masonya, @Şaban Aktaş (Homerotik)
26.12.2010 22:41:43
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 23:45:47
Anlam deryasında yüzen dizeler.
ibret için okunası şiir.
severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
26 Aralık 2010 Pazar 20:20:03
tüm katılımcıları tebrikediyorum.
hepsi çok güzeldi..saygılarımla...halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.446
Şiir Okunma
3.102.135
Yazı Okunma
43.956
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL