Oradaydım; Masonya’da Yenice döndüm bu sabah; Elinin altı şişe Dilinin altı neşe, Zehirli cömert kadınlar Mert erkekler Yedikleri önünde Yemedikleri ardında Ne ararsan var Yok yok Masonya’da…
Güzel avrat otlarıyla kaplı ovalar Sıcaklığı son derece He/saplı Kazanova’lar Serilmişler güneşe kıçı kırık Uzanıyorlar aynı somyada…
Yerinde göbek, serinde ense Yellenseler şiir oluyor nedense! … Bana ne deyip geçemezsiniz Yayılıyor kokusu giderek! Gidip görün Masonya’yı Hepsinin tuzu kuru Ne orak ne çekiç Ne de işçi tulumu Onlar akıllı filler Zaten uzun olur hortumu; Beynelmilel orospu Entellektüel piç; Uzan haydi bir tek iç!
Söz üstünde köz Fokur fokur nargile Çözebilirsen çöz! Hepsi aynı hergele!
Ben gittim gördüm, Siz de görün Masonya’yı Koşturalım, onlar boş durmuyor Biz niye boş duralım; Yazmasınlar salak salak Geçinmesinler asalak!
Bu gece en uzun gece Rahatını kaçıralım fillerin Ezmesinler çimleri Kurtaralım bekaretini Gelincikler ile Karanlıkta karanfillerin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Masonya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Masonya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yerinde göbek, serinde ense Yellenseler şiir oluyor nedense! …
Söz üstünde köz Fokur fokur nargile Çözebilirsen çöz! Hepsi aynı hergele! ÇOK DEĞERLİ KALEM ,SAYGIN DOST MERHABALAR; HERKES GİBİ BENDE TEKRAR BURADA GÖRMEKTEN HEMDE DÜŞÜNDÜĞÜ GİBİ SÖYLENEN BİR ŞİİRLE GÖRMEKTEN ÇOK MUTLU OLDUĞUMU SÖYLEMEK İSTERİM..DAHA SIK GÖRÜŞMEK UMUDUYLA ,CAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYORUM...ÇOK ÇOK ANLAMLI VEDE GÜZELDİ..YÜREĞİNİZ VE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN
saygılar yürekli şaire. her nekadar arı deliğine çomak sokulmuş gibi olsa da birisinin bu çomağı sokması gerekiyor du, temiz ve düzgün dünya için... tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Hakikaten çok anlaşılmaz şeyler oluyor şiir adına. Medya kimin yanında belli, kimlerin kitapları basılıp öne çıkarılıyor belli. Çoğu şiir kitapları sadece belirli isimleri öne çıkarmak için basılıyor. Yoksa içinde şiir olduğu için değil. Ama bunu her insan farkedemiyor. Gösterişli salonlarda, ''kokteyllerin dayanılmaz hafifiiğinde'' * her okunanı şiir sananlar da çok. Bu resimde de, müzikte de ne yazık ki böyle...
Fakat sanal ortamdaki güzellikler de çoğalınca, hepsi armutun çürüğü gibi sapır sapır dökülecekler ve dökülüyorlar zaten.
harika şiirle hoş geldiniz yeniden ışığı görmek okumak ne güzel...:) kutladım hayata kattığınız erdemli eşsiz güzellikleri iyi ki varsınız değerli Şaban hocam... sevgim saygımla hep...selamlar..
sanal alem her türü içinde barındırır özü sözü bir doğal insan sayısı gitgide azalmakta görüntü farklı iç dünya farklı olunca sorunlar yaşanmakta... siz özü sözü bir olanlardansınız..:)
hepimiz birbirimize saygılı olmak durumundayız huzur içinde sanatsal çalışmalar yapabilmek için...ki sitemiz de huzuru sağlamak adına önlemler almaya çalışırken üzücü durumlarda yaşanmıştır mutlak site yönetiminin de işi kolay değil herkesi mutlu etmek zor elbet...bu süreçler geride kaldı sürekli yenilenen sitemizde huzurlu ve güvenilir bir ortam hakim gördüğüm kadarıyla...
üç günlük yalan dünya için değmez üzülmeye de ne üzmeye de diye düşünürüm hep değerli hocam...
yeniden harika özel yürekli şiirlerinizi okumak ne güzel....hoş geldiniz tekrar...saygılarımla...
Sen ne yaptın böyle gardaşım, hangi cesaretle gittin oralara, ne diye kirli çamaşırlarını döktün pazara, eyvah eyvah ne olacak şimdi..
Bozuldu bütün sinirleri, kayboldu olmayan dimağlarındaki imgeleri, anlaşılır oldu laf kalabalığı şiirleri sen ne yaptın be gardaş eyvah eyvah ne olacak şimdi..
Çoğumuz şairiz ya, nerde sendeki cesaret bizde, nerde şiire edebiyata sahip çıkışımız, neyseki bazılarımızın bilipte söylemeye cesaret edemediğini söylemişsinizde bazılarımızın duygularına tercüman olmuş bizleri bizlerle yüzleştirmişsin doğrusu teşekkürler..
Her haliyle düşündüren vede hayatın içinde var olan olguları nede güzel dile getirmişsiniz şiirde şiir diliyle, bir daha gidersen eğer ne olur benide götürmeyi unutma emi..
Cesaret timsali yüreğini vede duygularını, şiirini vede seni tüm yüreğimle kutlarım TEBRİKLER..
Bir yıla yakındır bende gitmiştim dostum daha bir hafta oldu arkadaşların ısrarıyla geldim.. Sende hoş geldin aslında gitmemek gerek kalıpta mücadele en doğru olanı bence en azından ben o kanıya vardım.. Selam vede muhabbetle Allaha emanet ol kardeşim..
Şaban Bey hoşgeldiniz defterdeki boş kalan sayfanıza ve aramıza. Artık güzel şiirlerinden uzak kalmayacağız demektir. Şiirlerinden ziyade gelişine çok sevindim. Özletmiştin ve özlemiştik seni.
Biz niye boş duralım; Yazmasınlar salak salak Geçinmesinler asalak!
Güzel ve anlamlı bir şiirle dönüşünde şiirin gibi muhteşem olmuş. Tebrikler. SAYGILARIMLA.
Safi Nazar tarafından 12/30/2010 7:08:24 AM zamanında düzenlenmiştir.