Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
1 Ocak 2016 Cuma 14:20:45
İnsanın tutunabileceği biri olması çok güzel.

Yine çok güzel bir şiirdi Yalçın bey.

gönülden tebrikler,

selamlarımla..
glenay
@glenay
1 Ocak 2016 Cuma 13:24:07
Annenize Allah rahmet etsin..

Güzeldi şiir,
türkü tadında..

tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
1 Ocak 2016 Cuma 13:20:53
Anlamlı..

tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
1 Ocak 2016 Cuma 13:19:29
Yalnız yalnızla birleşince,
sevmişler birbirini.

o zaman yalnızlık kalmamış tabii..

tebrikler Çetin bey,

selamlar..


(Şarkı şiire uygun düşmüş.)
Severler, @çetin altungüneş
1.1.2016 12:47:59
glenay
@glenay
1 Ocak 2016 Cuma 01:34:14
Şiirin de yorum da çok güzel olmuş canım.

Gönülden kutluyorum,

sevgilerimle..
Ankara, @Mimi Canoğlu
3.3.2013 08:54:46
glenay
@glenay
31 Aralık 2015 Perşembe 12:48:53
Özellikle final çok güzel.
Perdelerimizi dışarıya açmayı başarsak
ne güzel olurdu.
Acaba ben de bu konuda mı yazsam şiirimi?

Tebrikler,

başında bu kadar kalabalığın olmadığı
sade bir yıl diliyorum.

sevgiyle..
Goblin, @Jir gnsk
31.12.2015 00:02:36
Etkili Yorum
glenay
@glenay
31 Aralık 2015 Perşembe 12:45:02
Lâfta kalan dileklerle gireceğiz yeni yıla.
Kadehlerini katilliklerine kaldırırlar aslında.
Ve nasıl bir vicdandır ki sızlamaz. Çok yazık.
Allah bu yılda bütün insanlığın, insan olmak yönünde yardımcısı olsun.

Tebrikler,
bu anlamlı şiire.

S...

glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 23:53:28
Kar, kardan adam
çocukluğumuzu anımsatıyor.
İçinde bulunduğumuz hayata bakınca
Neden büyüdük anne diyebiliyoruz.
Kar karnı toka, sırtı peke güzel.
Yoksulu, evsizi de düşünmeliyiz.

tebrikler Seher,
güzel ve günceldi şiirin.

sevgilerimle..
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 23:39:35
Hayrın nerden geldiğini bilip,
gerçekçi olmalıyız. çok doğru.

Tebrikler,

anlamlıydı,

selamlarımla..
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 23:04:54
Yine anlamlı, güzel bir şiir.

tebrikler gönülden,

selam ve saygımla..
- nefse uyup aldandın…, @AZAP
30.12.2015 10:36:08
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 22:53:18
Ah bu gönül şarkıları demiş,
galiba Safiye Ayla..

tebrikler,

selamlar..
Sevda şarkısı, @sedat hünker
30.12.2015 00:05:04
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 22:50:51
Her şeyin başı sevgi.
İnsan hayvan- tüm canlıları sevmek ve
bu duruşla hareket etmek.
Hayat o zaman bir anlam bulur.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Tükenen kimin nesli, @halilşakir
30.12.2015 00:03:22
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 22:12:50
Güne yakışmış.
Güzel, anlamlı bir şiir.

tebrikler,

selamlarımla..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 21:57:11
Karanlıkta kalan umudu çekip çıkarmak vaktidir

Çıkaramazsa,
yeni umutlar yaratmalı insan

tebrikler,

anlamlı güzel bir şiir,

sevgilerimle..
Umut, @SezeNK
30.12.2015 19:34:09
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 14:30:59
Anlamlı iki dize..

Gönülden kutluyorum,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 14:29:50
Haini çok milletiz, kahramanları çılgın.
Tekerrür eder tarih, hainler olur heder.
Bir baş gerek akıllı, yiğit, dürüst ve bilgin,
Gösterir kutlu yolu, Milletine şehriyar.

Ayakların yürüyebilmesi için baş gerek.
Diliyorum o başı bulu bu millet. ...

Şehriyar, @mehmetmacit
30.12.2015 08:59:06
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 14:15:54
Değerini sonradan anlamışsınız..

Anlamlı bir şiir.

tebrikler,

saygılarımla..
Kadınım, @Hasan Özaydın
30.12.2015 09:38:49
glenay
@glenay
30 Aralık 2015 Çarşamba 14:10:58
Size sesleniyorum
Kucağında güneş getirenler
Alın yüreğimi yeniden
Yeniden götürün güzel günlere

İsteğimiz
Güzel güneşli günler görmek.

Tebrikler,

selamlar..
Yeniden, @çetin altungüneş
30.12.2015 13:25:33
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 23:52:13
Allahtan iyilik, şifa diliyorum.

Tebrikler anlamlı şiirinize,

selam ve sevgilerimle..
Hasret türküsü, @A.yıldız
28.12.2015 14:46:02
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 23:10:34
Tebrikler Eminnur hanım.

Aynen şiirde olduğu gibi.

dayım bir dükkânını sattı diye eşi evden kovmuş.

selam ve sevgilerimle..
Ölmüş mü?, @eminnur acar
29.12.2015 22:07:10
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.302
Şiir Okunma
3.903.081
Yazı Okunma
397.972
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL