Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:23:44
Dağlar değil bizler asiyiz galiba.
Olacak şey mi Sarıkamışta binlerce askerin adeta ölüme götürülmesi.

Duygulandırdı şiir.

gönülden tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:18:32
Şarkı tadında,
adeta bir çırpıda söylenilecek şarkı gibi olmuş şiir.

tebrikler,

selamlar..

Ağlanılır, @sedat hünker
5.1.2016 00:06:45
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:13:00
Her aşk diyen üç kişiden biri şair bir ülkede yaşamak
sevgi dolu insanlar demek olmalı.
Öyle miyiz gerçekten.

Tebrikler Filiz,
anlamlı, güzel şiirin.

sevgimle..
Beş ocak, @Filiz Şahin.
5.1.2016 13:57:23
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:07:00
Kuşunu everdiysen hata etmişsin arkadaşım.
Aynı şeyi geçen yıl kardeşim yaptı ve sonu kötü bitti.
Evin adeta çocuğu gibiydi çok seviyorduk onu.
Kardeşim hadi yalnız duruyor diye bir kuş aldı.
Aldığı kuş ondan kaçsa da o sürekli ona yaklaşıyor
se...

glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 13:57:34
Aşk dediğin anlaşmaktır.
Huyları suları tutmuş ki
bunca yıl aralarında yaşamış sevgi.

tebrikler,

selamlar..

glenay tarafından 1/6/2016 11:05:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 13:52:45
Gerçekten çok güzel,
içtenlikle yazılmış
bir sevda şiiri.
Allah bozmasın.

tebrikler,

selamlarımla..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 13:39:37
Önce resim ilgimi çekti.
Eskiden, biz çocukken
böyle toprak kaşlı bir evimiz vardı
ve de evin üstünde yuvağımız.

Şiir az önce okuduğum adeta veda mektubu olan yazıdan sonra
daha da duygulandırdı beni.
dört buçuk adımda durmasın hisler..
Ne k...

glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 00:43:42

Bir ömür yükümle garip yolcuyum
Umut treninde sonsuz elçiyim
Kah hüzün kah neşe gonca gülceyim
Derme yüreğimi candan sevdinse

Gerçekten çok güzel bir hece şiiri..

Gönülden tebrikler canım,

sevgimle..
Yorma yüreğimi, @GÜLDESTE
5.1.2016 00:06:48
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 22:20:55
Oldukça duygusal, güzel bir şiir.
Şiire uygun, güzel bir yorum.

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 22:15:35
Bu duruma gelinmemeliydi.

Baba Vatan sağolsun demek zorunda artık
acıyla.

Şehitlerimize Allah rahmet etsin.
Onlar bizim için can veriyor.

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 21:53:26

her gün güneş üç renkli camdan süzülürmüş
hani ruh, gönül ve beden camından
zincirleri kırıp atan huzmeli bir nur..
gönüllerde gizlenerek şafağı beklermiş
aynalara pas olmuş gecelerde


Ruh ve gönül camın güzel bir ışık sızmış sayfanıza.
Mü...

Etkili Yorum
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 21:40:57
Bizlerin çocukluğu oyunlarla geçti.
Eve girmezdik
ve bu yüzden
dayak yerdik annemizden.
Kadının bize bir işi düşse, kayıbız.
Bir keresinde ta karşı mahalleye halamgilin
ev ve bahçelerinin olduğu yere gelmiş soluk soluğa.
Eline aldığı sopayı a...

glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 15:24:40
Sitem dorukta.

ne yazık ki
hayalleri çalanlar çok.
İnsan her durumda sabırla
hayallerine sahip çıkmalı.

tebrikler Suzan hanım,

selam ve sevgilerimle..
Vicdansız, @suzan çelik
4.1.2016 14:27:54
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 15:17:10
Çok doğru..

Bir şeyler yapmalı ama ne?

tebrikler..
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 15:15:55
Doğru dizeler.

Azalmak yerine çoğalsak.
Yani şiirin anlattığının tam tersini yapsak bir de.
Ne güzel olurdu dünya.

tebrikler,

sevgilerimle..
İşte böyle, @serapertence
4.1.2016 15:11:08
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 15:10:50
Beğenerek okudum şiiri.

Finali ise çok sevdim.

tebrikler.
Heykel sessizliği, @Adır123
4.1.2016 00:10:56
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 15:04:47
İşin zormuş Deniz.
Annenin sözünü dinle..
Müziğe filân boş ver.
Hani camları silmemişsin :)

tebrikler gönülden,

sevgimle..
Bir pazar, @Ayvazım Deniz
4.1.2016 00:09:09
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 15:01:35
Oğula güzel, anlamlı öğütler, güzel şiir.
Oğlunuz öğüdünüzü tutsun diliyorum.

Tebrikler gönülden,

sevgilerimle..
Evlat, @AYSE KAVAK
4.1.2016 00:08:16
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 14:57:28
Güzeldi,

tebrikler..
Ankara'da bir kız, @MCİO
4.1.2016 00:07:40
glenay
@glenay
4 Ocak 2016 Pazartesi 14:54:11
Güzel bir müzik eşliğinde okudum.
Anlamlı, güzel bir şiir.

tebrikler,

sevgilerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.061
Şiir Okunma
3.900.838
Yazı Okunma
397.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL