Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 23:31:46
Yürekten şiire düşmüş sevgi.

tebrikler,

selamlar..
Sevdim, @sedat hünker
6.1.2016 00:15:00
Etkili Yorum
glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 23:21:19
Bir güne çok şey sığıyor.
Değerlendirmeyi bilsek keşke.

tebrikler,

sevgilerimle..
Karışık, @SezeNK
6.1.2016 00:27:01
glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 23:16:29
Ordan, burdan, şurdan kapıştırma bir şiir.
Biraz şiirden, biraz türküden derken
karuşuk kuruşuk oluşmuş şiir.

tebrikler,

selâmlar..
glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 22:44:36
Köylülerin oyunları sopa üstüne.
Buna nasıl eğlenebiliyorlar.
Böylesi bir oyun gördüğümü hatırlıyorum.

Bir keresinde halamın oğlunun kına gecesinde
oyun niyetine üstüme un dökmüşlerdi.
Çok kızmıştım. Böyle pis oyun mu olur diye.

Tebrikler, ...

Etkili Yorum
glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 17:07:31
Güzel duygusal bir şiir ve güzel yorum.

Tebrikler Gülşah,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 17:02:32
Güle güle büyütün. Hoş gelmiş.

saygılar..
glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 17:01:20
Gerçekten güzel bir şiirdi.

gönülden tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Benzer (2), @FERHAT GÜNAYDIN
6.1.2016 00:07:10
glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 16:41:54
Şiire bir hayat öyküsü düşmüş adeta.

Eş dost akraba
herkesin kötü davranışlarına karşın
iyi olmayı becerebilmek
insanlıktır.
Bunun çabası içindeyiz.

Tebrikler gönülden,
anlamlıydı şiir verdiğiyle.

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 16:36:57
Yıllarca sevilene duyulan sevgi
her koşulda devam etmiş.
İhanet edilmemiş.
Ne güzel duygular ve şiir,

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
6 Ocak 2016 Çarşamba 15:28:15
Özlem ve sevgiyle yazılmış,
güzel bir yürek sesi..

Gönülden kutluyorum arkadaşımı,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 23:00:43
elemlerin coğrafyasında acaba
yer alır mı
leylak kokulu bahçeler
çok yolculuk ettim çok
posta trenlerinde
aman hiç uğramasın sevdalara
yakamoz dolu gözyaşları
ve
tütün kokulu acılar

Dilerim uğramazlar sevdalara, gözyaşı ve acılar.
...

glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 15:07:37
Sevgiyle yazılmış güzel bir şiir.
Keşke dedim bazı yerlerde:

Giderken bir avuç sevgi bırakmalı insan
Yada geri dönecek bir avuç umut
Kapatmamalı tüm yaşanmışlıkların üzerine
Hikayelerini
Zifiri karanlığa mahkum etmemeli yüreğini
Ara...

Aşk taciri, @ayser_bektaş
5.1.2016 10:50:54
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 15:00:45
Dün kar yağdı güzeldi.

Bu gün ise eriyen karın getirdiği sefillik var.

Umutlarımız kar gibi beyaz olsun arkadaşım.

tebrik ve sevgilerimle..
Kar, @AYSE 09
5.1.2016 11:13:03
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:57:31
Yaşlılık halini anlatmışsınız hayatın.
Çevremizde gözlemliyoruz.
Bizlerde de yavaş yavaş başlıyor,
unutkanlıklar falan.

tebrikler gönülden,

saygılarımla..
Birgün, @Hasan Özaydın
5.1.2016 12:06:30
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:55:15
Fotoğrafta da emekli bir haliniz var.

Akşam böyle bir şiir de ben mi yazsam acaba?

tebrikler..
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:53:50
Oldu mu şimdi, tam da acıkmışken.
Buraya uzatma imkânı olsa keşke :)

tebrikler,

anlamlı, güzel bir dörtlük.

selamlarımla..
Kol böreği, @alaturka044
5.1.2016 12:14:30
Etkili Yorum
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:48:00
Canım arkadaşım
sen şiirdeki güzel deniz manzarasını çizerken
benim de gözümün önüne
hemen her gün batan tekneler sonucunda ege kıyılarına
vuran mülteci çoluk çocuğu hatırladım. Az önce yine tv'de izledim.
Kıyıya vuran çocuk cesetlerini kaldırı...

Düşlemek, @Minos
5.1.2016 01:32:29
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:37:55
Al gülüm ver gülüm dünyasında yaşıyoruz.

Gerçekten anlamlı güzel bir şiir,

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Alavere!, @Eğitimci
5.1.2016 14:28:10
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:33:06
Tebrikler..

Çok kişinin evinde kendi kendine söylediği sözleri şiirleştirmişsiniz.

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
5 Ocak 2016 Salı 14:28:32
İnşaallah buluşursunuz,
mutlu son olur dedirtti şiir.

Gerçekten güzel bir anlatım, şiir..

tebrikler Seher,

sevgilerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.040
Şiir Okunma
3.900.657
Yazı Okunma
397.500
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL