Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 22:26:21
İyi yönden bakmak gerek çocuklarımıza.

Tebrikler,

anlamlıydı şiir,

sevgilerimle..
Evlat, @bestikoc
29.12.2015 20:48:48
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 22:14:37
Çok teşekkürler..

Yeni yıl ülkemize ve dünyaya barış ve huzur getirsin.

Yeni yılınız kutlu olsun,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 22:09:17
Bir tas çorbaya, süte, bulgur pilâvına kaşık sallardık.

Çocukluğumu anlattı şiir,

tebrikler,

selamlar..
Köyde doğduk-1, @BOZKIR'İ
29.12.2015 21:38:11
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 14:43:07
Güzel anlamlı bir sevda şiiri.
Özlem ve sevgiyle ve hüzünle yazılmış.

Yorum da mükemmel olmuş
Gülşah hanımın sesiyle..

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 14:39:47
Geçen güzel günlere hasret,
şiirle anlam bulmuş.

tebrikler,

saygılarımla..
Hasret 1, @sedat hünker
29.12.2015 13:59:00
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 14:37:59
Facede de gördüğüm İpek hanım galiba.

İnsan sevdiklerinin ölümünde daha bir yalnızlaşıyor.
Müzik te ve şiir de güzel.

tebrikler,

selamlar..
Özlem, @çetin altungüneş
29.12.2015 14:14:30
Etkili Yorum
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 13:30:06
karanlık haklı,
iki yakası aşka iliklenmiş bu fakiri zengin dokunuşu
kim ne yapa bilir. devresi yanık alemde
şair debelenir
nefesin hayale nala vurup mıha paslansın diye
oradaydılar be

Anlamlı imgeler ve şiir.

Ve oradan hiç ayrılmadılar b...

glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 12:42:49
Sivaslı güzeli davranışını, durumunu düşündürdü şiir.

Güzel bir anlatım, şiirdi.

tebrikler,

selamlar..
Sivaslı güzel, @Hasanyılmaz
29.12.2015 00:47:12
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 12:36:04
Çok doğru.
Asalaklar, dost olmayanlar kötü gününde belli oluyor.

tebrikler arkadaşım,

sevgilerimle..
Nadide bir kavram dostluk, @Minos
29.12.2015 00:24:06
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 12:33:07
Çok güzeldi şiir,

tebrikler..
Keder makamı, @muhammed mehmet
29.12.2015 00:23:00
Etkili Yorum
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 12:31:07
Gerçekten en affedemediğimiz kendimiziz.
Hatalarımızın ceremesini çekiyoruz.

Tebrikler,
anlamlıydı şiir,

sevgilerimle..
Affediş, @SezeNK
29.12.2015 00:22:45
Etkili Yorum
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 12:20:25
Şiir çok güzel yalnız Ahmet Kaya konusunda kuşkularım var.
Erkek kardeşim Ahmet Kaya'nın Almanya'daki kaldığı otelde kapısına
'Türkler ve köpekler' giremez yazdırmış. Belki köpekler yoktur ama
Türk'ler giremez yazdırdığı kesin. Bu Türk- Kürt düşma...

glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 12:13:50
Tebrikler,

bir kalemden çıkmışca yazılmış
güzel bir çalışma, şiir

sevgilerimle..
Hadi yaz, @Ayvazım Deniz
29.12.2015 00:04:02
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 12:10:20
Boşuna uğraşma gençlik bitmiştir,
Yıllar çentikleri yüze çizmiştir.
O güzel günleri nasıl bulalım;
Sol yanım tekliyor zaman çok geçtir.

Çiceğin çokmuşmuş ne önemi var,
Koklanmadan solmuş, güzeldi onlar.
Bahar geçmiş yaz da; mevsim sonbahar,
...

glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 12:03:28
Güzel bir sevda şiiri,

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Gülse n'olur aşık, @UNALAN
29.12.2015 00:01:24
glenay
@glenay
29 Aralık 2015 Salı 12:01:07
Bazen şiir çıkmadı derken çıkar şiir.

tebrikler,

selam ve sevgilerimle..
glenay
@glenay
28 Aralık 2015 Pazartesi 23:04:07
Yaşatmam seni demek ne kadar doğru..
Hiç doğru değil tabii.

Güzel yazılmış bir şiir ama.. Yaşatmam senili dizelerini sevmedim.

tebrikler arkadaşım,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
28 Aralık 2015 Pazartesi 22:54:54
Mencilis sözü ve burada yazdığınız kimi sözcükler
bana halamı ve onun evine gelen köylüleri hatırlatıyor.

Köpekle ilgili ata sözü gibi halk sözlerini sıralamışsınız.
Benim de şu geldi aklıma: Huylu huyundan vazgeçse, köpek yola işemez derler :)...

glenay
@glenay
28 Aralık 2015 Pazartesi 22:42:10
Yalnızlıklar yalnızlığı olmuş adeta.

Yalnızlık iyi bir dost ta olabilir.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
28 Aralık 2015 Pazartesi 13:36:38
Güzel bir sevda şiiriydi,

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Unutma beni, @Keskinsirke
28.12.2015 00:38:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.206
Şiir Okunma
3.901.970
Yazı Okunma
397.705
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL