Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:47:17
Gerçekten anlamlı güzel bir şiir..

tebrikler..
Noir., @kürşad çerçen
24.12.2015 19:29:06
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:42:10
Her yaşta sevda aynı.
Özlem, beklemek, sevmek.

Sevdaya dair insani duyguları aktaran
güzel bir şiir..

tebrikler Suzan hanım,

selam ve sevgilerimle..
Sensiz günler, @suzan çelik
24.12.2015 00:27:28
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:14:55
Güzel betimlemeler, anlamlı dizeler ve tümüyle şiir.

Tebrikler Şadiye hanım,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 18:58:50
İnsanda yaşadığı sürece umut bitmez. Bitmemeli de.

Bir gün gelir dileğimle.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Aşkın, @Hasan Özaydın
24.12.2015 10:45:52
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 14:46:35
Köşe başları tutulmuş.
Her yer sözde dost sandığımız ülkelerce adeta kuşatılmış.
Rusya'nın eline koz vermişiz.
Ülkemiz insanlarının çıkarları göz ardı edilmiş.
Nerdeyse çevremizdeki bütün ülkelerle bozmuşuz aramızı.

Dilerim aklı selimle hareke...

-ölmesin s a b i l e r..., @AZAP
23.12.2015 13:07:17
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 14:36:36
Gerçekten çok güzel, etkileyici bir şiir.

yaşamak için yaşlıyım diyor ya şiir
buna katılmıyorum.
Yaşamak için gençliğe yaşlılığa bakmadan
yaşadığı güne bakmalı insan.
Elinden geleni yaparak.

tebrikler Deniz,

sevgilerimle..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 14:30:24
Gerçekten usta kaleminizle yazılmış
anlamlı bir akrostiş,

gönülden kutluyorum,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 14:27:49
Mutluluk şiirleri okumak çok güzel.
Mutluluğunuz hep sürsün dilerim.

Güzel bir sevda şiiriydi,

gönülden kutluyorum,

selam ve saygılarımla..
Sen, @UNALAN
24.12.2015 00:01:41
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 14:24:58
Sevaptan kanat yapıp menzile uçmaya bak.

Sevaplarla, hayırlı güzel işlerle kanat yapıp uçmak.
Dilerim her kula nasip olur.
İnsan insan olursa tabii.

Tebrikler gönülden,
bu anlam yüklü şiire

selam ve saygılarımla..
Menzile uçmaya bak, @halilşakir
24.12.2015 00:01:00
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 23:46:24
Karısıyla anasını barıştırmanın kaynaştırmanın yolunu bulmuş.
İki el bir araya geliyor, kolay değil derler bizde.

Benim gidip gelmelerim geldi aklıma.
Tabii farklıydı durum.

tebrikler,

selamlar kardeş.
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 23:24:04
Dünya sevilip sevmeye değer
çünkü sevdikçe güzelleşir hayat..

tebrikler,

güzel bir şiir,

saygılarımla..
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 23:18:32
Ne kadar bilsek de
Bir daha dönmeyeceğini
Gidenlerin,
Hep bir ümit vardır içimizde.

Rüyamızda, hayalimizde yaşar giden.
Gelmeyeceğini bile bile özleriz.

tebrikler canım,

yine özlemle yazılmış
güzel bir şiir,

sevgilerimle..
Bitmeyen bekleyiş, @Minos
22.12.2015 13:01:22
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 23:15:26
Allah kimseyi yalnız bırakmasın.

Mani tadında
güzel bir şiir..

tebrikler,

selamlarımla..
Kaldım, @Kahraman VARDI
23.12.2015 06:53:06
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 23:13:38
Her zaman güzel çay şiirleriniz.

Gönülden kutluyorum,
selamlarımla..
Beklenen ışık, @zakir
23.12.2015 06:44:36
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 22:58:58
Beni bana getiren yücelerde bir ses geldi
“Seni senden ara o sesin kaynağı sende”
Ucu yitmiş manalar gerçekliğine döndü
Ben benliğime koştum, us yerini bildi…

Ses bizde,
o sese kulak veririz.

Yukarda verdiğiniz Türk Oğuz B...

glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 22:10:58
güzel bir sevda şiiri,

tebrikler,

selamlarımla..
Gelirsin diye, @BOZKIR'İ
23.12.2015 21:15:14
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 22:04:22
Yine anlamlı güzel bir şiirdi:



öyle bir noktayız ki, orada yalnızlık var
insan uzaklaştı mı unutuyor işte
azapları, aldatılmayı, hayalleri, ümitleri,
insan zulüm gördükçe, acı çektikçe kendini buluyor
ya hep, ya hiç
veya her şeyden biraz...

Veya her şeyden biraz, @redfer
23.12.2015 17:40:22
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 21:54:20
Umut hep var olsun.
Biz onun,
o bizim elimizden tutsun.

Tebrikler Emine,

sevgimle..
Umut-2, @Emine UYSAL (EMİNE45)
21.11.2015 11:22:26
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 17:36:57
Güzel bir yürek dökümü olmuş şiir.
Çocuksu sesinizle güzeldi seslendirme.

tebrikler Nilüfer Homça,

sevgilerimle..
Unutamadım seni, @Nilüfer Sultan
23.12.2015 00:34:05
glenay
@glenay
23 Aralık 2015 Çarşamba 17:33:38

doğrunun acelesi olsa da aşka
göğüs altı mideye doğru inen zayıflık ise
siyah beyaza kırk ayaklı
kısaca renk geçersiz bir yola bilet keser
can seni maviye ezber kılmadıkça
otuz iki gayri resmi dişi sıkarmış

Gerçekten çok güzel. Anlamlı dize...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.109
Şiir Okunma
3.901.099
Yazı Okunma
397.564
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL