Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
26 Aralık 2015 Cumartesi 22:09:02
Büyük aşkları büyük yapan,
büyük insanlar olmalı.

tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
26 Aralık 2015 Cumartesi 22:00:35
Aşk çirkin değil, acı aslında.

tebrikler,

güzeldi şiir.
Sınamıştır seni, @Çakır--Bey
26.12.2015 00:02:03
glenay
@glenay
26 Aralık 2015 Cumartesi 21:57:30
Sonunun nereye varacağı bilinmez tabii.

tebrikler,
güzel bir şiirdi usta kalemden.

selam ve saygılarımla..
Köyün güzeli, @halilşakir
26.12.2015 00:01:47
glenay
@glenay
26 Aralık 2015 Cumartesi 14:56:20
Ya sitede, ya internet ağında bir sorun var yorumumu gönderemedim.

Sizi arkadaşların sayfalarında görüyorum.
Merak edip geldim neler yazıyorsunuz diye.
Çok güzel bir şiirle karşıladınız beni.

Gönülden tebrikler,

selâmlar..
Musalla't, @e d i b / a h m e t
26.10.2015 00:47:04
glenay
@glenay
26 Aralık 2015 Cumartesi 14:47:29
Beğeniyle okudum şiirinizi

son bölümdeki aralık'lı yerlerde
aralığın değişik kullanımları hoştu.

sadece en son dizeden bir önceki dize
Bir adam- orada fazla durmuş.

tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
26 Aralık 2015 Cumartesi 00:12:13
Suçlular belli.
Buna yol verenler,
kucak açanlar,
körükleyenler.

Güncel anlamlı bir şiirdi.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Son dakika, @redfer
25.12.2015 21:06:12
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 23:59:58
Turan değil,

Türkiye'miz sınırlarını kaybetmeyelim yeter.
Ülkücüler neden sessiz.
Bunu düşünmek gerek.

tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 23:57:16
Güzel bir manzara ve sevda.

tebrikler Nilüfer hanım,

sevgilerimle..
Kara sevda, @Nilüfer Sultan
25.12.2015 04:55:11
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 23:54:35
Güzel bir şarkı olur.

tebrikler,

selamlarımla..
Kapıma gelme..., @oktayzerrin
25.12.2015 04:19:34
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 23:51:17
Güzel bir şiirdi.

Bulduklarımızı değerlendiririz demek geçti içimden.

tebrikler Ayşe hanım,

sevgilerimle..
Bulamadın, @AYSE KAVAK
25.12.2015 00:30:28
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 22:46:56
Güzel bir şiir ve müzik,

tebrikler,

selamlarımla..
Paramparça, @Hasanyılmaz
25.12.2015 00:23:13
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 14:36:04
Ben de herkes gibiyim,
eski bir aşk için..

Neden daha farklı değilsiniz başkalarından diye bir soru geldi aklıma.

Tebrikler,

saygılarımla..
Eski aşk için, @sedat hünker
25.12.2015 00:11:41
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 14:29:51
İnsanın içindeki cevheri dışa vurması zor.
Gerçi gönül insan sevgisi ve aşkla dolu olunca
sözler kendiliğinden dökülür.

Tarzınızda güzel yazıyorsunuz.

Selam ve saygılarımla.

(Seslendirme her zamanki gibi güzel.)
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 14:25:27
Bu şiir sadece kadına özel değil.
İnsanlık denince kadın erkek ayırt edilmez.

Tebrikler,
Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın diyerek.

Selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 00:30:38
Bu günlerde selamımız daha bir çok erlere.
O kahraman askerlerimize.

tebrikler,
bu güzel anlamlı şiirde size,

selam ve saygılarımla.
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 00:24:58
Bir evlilik teklifi gibi olmuş şiir.

Güzel bir sevda şiiriydi, duygu yüklü,

tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
25 Aralık 2015 Cuma 00:08:19
Çok güzel iki dörtlük,
Sevgi ve özlemin dile geldiği.
Hüzün verdi.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Silemedim, @vega4
25.12.2015 00:00:05
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 20:02:54
Harika bir şiir.

Hayat gerçekliğiyle o kadar güzel anlatılmış ki..

Gönülden kutluyorum,

selamlarımla..
Vekile sitem, @ozanca58
24.12.2015 15:26:45
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:56:03
Çok güzel..

Aklıma gelince
saat yön değiştiriyor
geriye sarıyor zaman
bir ağlamak hissi takılıyor
boğazıma

tebrikler,

saygılar..
glenay
@glenay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:52:36
Burada da şart olsun derlerdi yemin yerine geçen.

Yine güzel bir anlatım.

Kadınlar ikinci kez evlenecekleri zaman
aynen anlatıldığı gibi adama değil, paraya, mala giderler.

tebrikler kardeşim,

selamlarımla..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.270
Şiir Okunma
3.902.673
Yazı Okunma
397.897
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL