Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
12 Ocak 2016 Salı 23:54:53
Ne yazık ki facebooku böyle kullanmak isteyenler var.

Yine kendi tarzınızda güzel bir şiir,

tebrikler,

sevgilerimle..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
12 Ocak 2016 Salı 13:19:20
Gerçekten Peygamberimize yazılmış
çok güzel, anlamlı bir şiir.

Ah onun güzel insanlığını biz de kendimizde uygulasak.
O nasıl yaşayacağımızı öğretendi,
Allah'ın kuranını izniyle hayata indirendi.
Onun kitabını ezberlettiler,
gerçek yorumunu ö...

Dua, @UNALAN
12.1.2016 01:37:25
glenay
@glenay
12 Ocak 2016 Salı 13:11:24

Öykünün içinden benden dem vurmayan bir kara sevda geçiyor
Suskunluğumu unuttum
Beyazdan siyaha bütün sesler beynime nüfus
Ediyor da ediyor...

Sabaha daha çok var
Ey şehrazat...
İyi dinle
Bu da
Bin
bir........

Güzel bir şiir,

t...

Bin bir, @ASARI
12.1.2016 01:28:58
glenay
@glenay
12 Ocak 2016 Salı 12:59:15
Mutluluk kitabını dürüp atmamalı.
Her anından tat duymalı hayatın.
Tabii yaşanan türlü zorluklar, olumsuzluklar
bizi hep yılgınlığa götürür. Buna izin vermeyerek her yeni günde
yeni bir şeyler bulup, yaşamaktan zevk almalı.

Biraz umutsuzluğa d...

Etkili Yorum
glenay
@glenay
12 Ocak 2016 Salı 12:52:31
İnsan pişman olacağı sözleri söylemeli.
Eline beline diline sahip ol demişler.

Tebrikler,

sevgilerimle..
Pişmanlık, @SezeNK
12.1.2016 00:59:56
glenay
@glenay
12 Ocak 2016 Salı 12:40:42
Çok güzel,

tebrikler..
Bir adam bir kadın, @Mawish
12.1.2016 00:20:24
glenay
@glenay
12 Ocak 2016 Salı 12:38:28
Güzel bir sevda şiiri.

Funda Sağlam harika yorumlamış.

gönülden tebrikler,

selamlar..
Giderim...2.!!, @Hakan Yarali
12.1.2016 00:16:47
glenay
@glenay
12 Ocak 2016 Salı 12:21:01
Şarkı tadında güzel bir şiir.

tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
11 Ocak 2016 Pazartesi 22:46:53
Güzel fikirdi.
Tatlı yalanlar söylerken
kim bilir gerçekleşiverir.

tebrikler,

sevgilerimle..
İzninizle, @Tülay Bostancı
11.1.2016 00:34:27
Etkili Yorum
glenay
@glenay
11 Ocak 2016 Pazartesi 15:22:03
Kısa ama çok anlamlı bir şiir.

Dünyaca insanlığımızı yitirdik.
Allah insan olmak ilhamını, duygusunu,
her neyse versin içimize.

tebrikler

saygılar..
glenay
@glenay
11 Ocak 2016 Pazartesi 14:24:39
Bu konudaki yazınızla ilgili yazmışsınız.
Şairleri isim isim birkaç dizeye sığdıramazsınız tabii.
Onlar sayfalarından taşar.
Tabii bu taşmayı bilenler.

tebrikler Oya hanım,

sevgiyle..
glenay
@glenay
11 Ocak 2016 Pazartesi 14:12:31
Yine anlamlı bir şiirdi.
Aklı akla yormak zor olsa da
yine bu yolla çıkılır
bu çıkılmaz sandığımız yaşam hikâyeleri.

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
11 Ocak 2016 Pazartesi 14:06:31
Ne yazık ki gerçekleri yazmışsınız.
Türkün gücünü kabul etmeyip, çiğnemeye kalkışanlara
dilerim ki hadleri bildirilir.
Her ne kadar Atatürk'ü bu ülke halkınız zihninden
silmeye çalışsalar da Atatürk'ün gücünü yaşayan bu millet
bir daha aşağı düz...

Türk'ün gücü..., @halilşakir
11.1.2016 00:01:42
glenay
@glenay
11 Ocak 2016 Pazartesi 01:45:39
Allah'ın kanunları değişmez.

Bizler ise bu değişmezlikleri bilinçli bilinçsiz bozarız.
Yani biz insanlar. Sonra ilâhi adalet yakalar bizi er yada geç.

Tebrikler canım,
yine anlamlı güzel bir şiir.

sevgilerimle..
Ilahi erk, @Minos
11.1.2016 00:50:29
Etkili Yorum
glenay
@glenay
11 Ocak 2016 Pazartesi 00:08:28
Suskunluk
dil lâl olmuş..

tebrikler,

güzel bir anlatım, şiir

sevgilerimle..
Lal, @SezeNK
10.1.2016 19:08:26
glenay
@glenay
11 Ocak 2016 Pazartesi 00:06:15
Anlamlı betimlemeler, dizeler ve şiir.

Tebrikler Nurten hanım,

sevgilerimle..
Sen/im!!, @NurtenAk
10.1.2016 19:11:16
glenay
@glenay
11 Ocak 2016 Pazartesi 00:02:42
Allah bütün askerlerimizin yardımcısı olsun.

Tebrikler Besti hanım,

selam ve sevgilerimle.
glenay
@glenay
10 Ocak 2016 Pazar 23:56:26
Gerçekten şiir çok güzeldi.
Beğeniyle okudum.

Gönülden kutluyorum,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
10 Ocak 2016 Pazar 23:53:06
Beğeniyle okudum güzel şiiri.
Şimdi gördüm.

tebrikler,

selamlarımla..
Kırma, @Toprağımsın
9.1.2016 16:17:50
glenay
@glenay
10 Ocak 2016 Pazar 23:46:05
Sevgi ifadelerinin bolca olduğu
güzel bir aşk şiiri.

tebrikler gönülden,

sevgilerimle..
Can parem, @serapertence
10.1.2016 00:43:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.114
Şiir Okunma
3.901.179
Yazı Okunma
397.575
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL