Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 23:59:05
Güzel anlamlı bir şiir.

Bizi bölemeyecekler,
Türk milleti böldürmez.

Tebrikler Nazmi bey,

selam ve saygılarımla..
Umut yılları, @NAZMİ ŞENUSTA
15.1.2016 20:10:45
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 23:40:01
Aklımızı korumalıyız.
Delirmemek işten değil ama.

Tebrikler Besti hanım,

sevgilerimle..
Gelin artık, @bestikoc
15.1.2016 08:31:01
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 23:21:44
Öfke dorukta.

Öfkeyle kalkan zararla oturur derler.
Önce sakinleşin.

sevgilerimle..
Öfkeliyim çekilin, @sareyaprak
15.1.2016 21:31:33
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 23:14:52
Ne güzel bir şiir, müzik, yorum
hepsi güzel.

Gönülden kutluyorum,

sevgilerimle..
Albümlerde, @AYSE KAVAK
6.9.2014 13:37:03
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 23:06:23
Anlamlı dörtlükler ve bütünüyle şiir güzeldi.

tebrikler,

selamlar..
Ter, @Mehmet Ziya Dinç
15.1.2016 20:11:18
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 23:01:51
Beğeniyle okuduğum güzel bir hiciv.

gönülden kutluyorum,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 22:56:26
Biraz ağır olmuş ama
güzel bir atışma.
şimdi arkadaşımın sayfasına gidip,
o neler yazmış okuyacağım.

tebrikler,

selam ve sevgilerimle..
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 22:42:47

zaman ölçeği kaçırmış papatyalar halen anneci
halen düş uçurur,
gizli gizli yüreği kadife kale ona
resmiyetsiz adacıklar keşfedilir
hakikat yüzerlikten anlasa bile
herkes hiç mutlu

herkes hiç mutlu,
değişik olmuş.

Mutlu olaylar yaşanmı...

glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 22:30:05
Kardeşim İbrahim'in sapanı vardı.
Kendisi yapardı.
Kuş vurur halamın eltisi olan Halime abaya götürürmüş.
O bizimkinin vurduğu kuşları üç beş kuruş verip alırmış.
Hiç hoş değil tabi.

Bu şiirlerinde hep çocukluk, ilk gençlik günlerime gidiyorum...

Etkili Yorum
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 15:08:27
Sen yoksun diye.. hüzün akıyor dizelerden yorumdan.

Tebrikler Gülşah,

sevgiyle..
Sen yoksun diye, @Gülşah Dağlı
15.1.2016 14:46:27
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 15:03:58
Biraz umutsuz bir aşk hikayesi gibi geldi.

Tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 14:26:00
Çok güzeldi şiir,

tebrikler,

sevgilerimle..
Yarenler dergahında, @sahrayeli
15.1.2016 00:04:20
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 14:23:51
Barış, çözüm süreci altında
savaşa nasıl hazırlanıldığını gördük.
Analar ağlamasın derken
her gün şehit cenazeleri geliyor.
Artık öküzün altında buzağı arıyoruz.
Vay anasını, @esmenaltunbas
15.1.2016 00:05:37
Etkili Yorum
glenay
@glenay
15 Ocak 2016 Cuma 14:20:57
Bazen insan çekip gitmek istiyor
ama her yere kendimizi götürüyoruz.

tebrikler,

sevgilerimle..
Yol arkadaşım, @SezeNK
15.1.2016 00:06:07
glenay
@glenay
14 Ocak 2016 Perşembe 23:23:14
Bu güzel duaya amin denir.

Allah ölen ailemiz fertlerine rahmet
ülkemize ve milletimize yardım etsin inşallah.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
14 Ocak 2016 Perşembe 23:18:53
Kara gözler yetmiş aşığı derbeder etmeye.
Sevdaya bir bakış da yetiyor demek.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Kara gözlerin, @KÜÇÜK OZAN
14.1.2016 08:48:32
glenay
@glenay
14 Ocak 2016 Perşembe 23:13:03
Sevilen kişiye özlem kıtalarla, dizelerle
çok güzel anlatılmış.
Hasretin şiiriydi.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Nasıl özledim.., @vahap ünsal
14.1.2016 03:04:52
glenay
@glenay
14 Ocak 2016 Perşembe 23:06:02
Kendinizi anlamlı dörtlüklerle anlatmışsınız.
Vatan yurt bayrak sevgisini
milletiyle birlikte huzuru bulmayı
ve insani değerler taşımayı
şiir diliyle tanımlamışsınız.

Tebrikler,
bu güzel şiire,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
14 Ocak 2016 Perşembe 22:50:38
Gitmeyi istemene üzüldüm arkadaşım.

Bazen benim de canım sıkılıyor ve düşünüyorum.
Son dayanma gücünü bekle diyorum.
Ve yapmak istediği işler kalıyor bu yüzden.

Yine dönersin umuyorum.

Selam ve sevgilerimle canım.
Veda, @Minos
14.1.2016 00:40:15
glenay
@glenay
14 Ocak 2016 Perşembe 22:34:55

Bir cananla gece uyku aşarım
Efsane aşklarla dolup taşarım
Candan sevenleri saran yaşarım
Candan seven kullar unutulmazlar

güzel dizeler ve tümüyle şiir.

tebrikler,

saygılar.
Unutulmazlar, @sedat hünker
14.1.2016 00:02:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.049
Şiir Okunma
3.900.701
Yazı Okunma
397.503
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL