Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 23:55:50
Sen ben uyanığız da,
biz uyanmadı bir türlü,
Kâbuslarla uyanılmaz dilerim.

tebrikler,
bu güzel, anlamlı şiire

sevgilerimle..
glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 23:51:34
Yine güzel duygularla yazılmış
güzel bir sevda şiiri.

gönülden kutluyorum,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 23:37:57
Çok güzeldi şiir.

tebrikler Güler hanım,

sevgilerimle..
Karakök eşittir yalan, @babidim
18.1.2016 08:35:04
glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 23:34:54
Gerçekten güzel bir şiir,

gönülden kutluyorum,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 23:18:24
Bu karlı kış günlerine uygun bir şiir.

Tebrikler gelinciğim,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 14:52:36
ne güzeldir insanları köyümün
her biri gözümde tüter köylümün
köyde olmak vardı şimdi
köyde ve çocuk
hani taa.. bir ömür öncesi..
varsın beni gene oyuna almasınlar
köyden kurtulmak adına okuduk
bizi şehre de almadılar
heba olan ömrüme yanarı...

glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 13:28:51
Boynuna vebaldir çektirdiğin ah,
Demezsin yaptığım eziyet günah.
Yakmadan dilini çaresiz eyvah,
Pişman olup tövbe alamıyorsun.

Alemde mutluluk bende çilesin,
Helâlliğim yoktur sana bilesin.
Kader; kör kurşuna ipe gelesin
Kalbin delik insaf d...

= ipe gelesin =, @gelmeyenvuslat
18.1.2016 02:17:38
glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 13:22:17
Şiir güzeldi,

tebrikler..
Sen gülümsedin, @molilaz
17.1.2016 22:02:21
glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 13:13:58
Okullu olmadığımdan
şiirim de kuralsız, kendi başına
özgür..

Bu şiir belirli kalıplarda yazan, yaşayan, yaşatılan topluma
bir sitem niteliğinde. Bu karanlığın bitmesini isteyen şair sesi.

tebrikler Çetin bey,

anlamıyla güzel bir şiir.

...

glenay
@glenay
18 Ocak 2016 Pazartesi 00:27:00
Yine güzel bir şiir düşmüş sayfanıza,

tebrikler,

selam ve saygımla..
Sevdalıdırlar, @sedat hünker
18.1.2016 00:01:37
glenay
@glenay
17 Ocak 2016 Pazar 23:40:24
Unutamamanın şiiriydi, güzeldi.

tebrikler,

selamlarımla..
glenay
@glenay
17 Ocak 2016 Pazar 23:36:11
Bu geçen yılda yaşananlar bu yılda yaşanmasın dileğimiz ama
mümkün görünmüyor.
Dilerim böyle sürmez.

Tebrikler arkadaşım
bu anlamda güzel bir şiir.

selam ve sevgilerimle..
Geçen yıl, @Nilüfer Sarp
17.1.2016 00:01:21
glenay
@glenay
17 Ocak 2016 Pazar 23:33:00
İnsan sevdiğinin dostunun
arasında ufak tefek şeyler geçse bile
mutlu olmasını ister.
Bu anlamda güzel bir şiir.

tebrikler,

selamlar..
Mutlu olsun, @sedat hünker
17.1.2016 00:01:12
glenay
@glenay
17 Ocak 2016 Pazar 00:18:09
Tebrikler Hakan bey,

şiir gerçekten güzeldi

dosta vefa da öyle.

selamlar..
Baboş, @HakanKurtaran
16.1.2016 18:46:45
glenay
@glenay
17 Ocak 2016 Pazar 00:15:16
Hoşuma gitti şiir.

değişik bir ses.

tebrikler.
Bilemedim, @La Reftî
16.1.2016 01:06:38
glenay
@glenay
16 Ocak 2016 Cumartesi 23:54:43
Güzel bir sevda şiiriydi,

tebrikler,

sevgilerimle.
Nasıl sileyim, @GÜLŞEN ÖZTÜRK
16.1.2016 18:51:29
glenay
@glenay
16 Ocak 2016 Cumartesi 23:24:50
Bayrak öyle kolay bulundu mu sandın
Şehitlerin kanıyla yurdu suladım
Ay ile yıldızlar göklerden aldım
Geçmişini bilmeyenin geleceği olmaz

Çanakkale de dünya üstüme geldi
Yedi düveller den ordular toplandı
Yinede Türk askeri müzafer oldu
Geçm...

glenay
@glenay
16 Ocak 2016 Cumartesi 23:03:34
Anneye özlem ne güzel anlatılmış, hissettirilmiş.
Anne bambaşkadır.

Tebrikler Oya hanım
bu duygusal şiire,

sevgilerimle
Kelebek uğultuları!, @Oya gedik
15.1.2016 01:38:06
Etkili Yorum
glenay
@glenay
16 Ocak 2016 Cumartesi 21:33:29
Herkes kendi hayatının rolünü oynasa.

Belki de oynayan vardır.

tebrikler,
anlamlıydı şiir

sevgilerimle.
Rol, @SezeNK
16.1.2016 00:39:13
glenay
@glenay
16 Ocak 2016 Cumartesi 20:12:23
Çok güzel bir şiir.

Ne yazık ki gidiyorlar,
gidiyoruz.

tebrikler,

selamlar.
Gidersen, @çetin altungüneş
16.1.2016 16:03:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.210
Şiir Okunma
3.902.004
Yazı Okunma
397.710
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL