Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
30 Ocak 2016 Cumartesi 23:00:11
Yoklar içinde bir "var" garip.

Güzel bir şiirdi,
anlamıyla..

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Garipname /…, @Çağlar ABDAL
30.1.2016 00:09:44
glenay
@glenay
30 Ocak 2016 Cumartesi 22:56:26
Geçmiş güzel günlere, köye özlemle yazılmış
güzel bir şiir,

tebrikler,

selamlarımla..
glenay
@glenay
30 Ocak 2016 Cumartesi 13:06:44
Emine, bu olanlar
yaşamak zorunda olduklarımız
halkımızı çok üzüyor.
Başka şeylere daldırılmaya çalışılsalar da
şehit cenazeleri bütün evlere düşüyor.

Etkili güzel bir şiirdi.

tebrikler gönülden,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
30 Ocak 2016 Cumartesi 13:02:55
İlk önce Mehmetçik boşuna şehit olmuyor, bunu söyleyeyim.
Aması var tabii..

Güneydoğu bu hale getirilmemeliydi.
Buna izin verilmemeliydi.
Bunca Mehmetçik ve polisimiz şehit
olmazdı o zaman.
Her gün şehit haberleri geliyor ve içimizi yakıyor. ...

Ben bir anneyim!, @Pınar CETIN
30.1.2016 00:04:35
glenay
@glenay
30 Ocak 2016 Cumartesi 00:04:25
Son ana kadar
ölümü düşünen yok.
Allah akıl versin..

Tebrikler,
bu anlamda güzel bir şiir..

selam ve saygılarımla..
Vardır, @adrenalinaz
29.1.2016 23:57:08
glenay
@glenay
30 Ocak 2016 Cumartesi 00:02:31
Şiirin götürdüğü yere gitmek,
yelken açmak denizlere, rüzgâra, hayata..

tebrikler,
asilik böyle oluyor demek..

sevgilerimle..
Asi yüreklim, @Müzeyyen yavuz
29.1.2016 23:58:32
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 23:51:32
Hem bu dünyayı,
hem de ötekini düşünmeliyiz.
Yaşantımızı böyle düzenlemeliyiz.
Zaten iyi bir insansak
sorun yoktur.
Allah'ın bizden istediği de budur.

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 23:40:35
Gülümseyerek okudum.
Karadeniz şivesiyle yazılmış
türkü tadında, güzel bir şiir.

tebrikler gönülden,

selamlar..
Astumda eleğumi, @Hasanyılmaz
29.1.2016 00:23:04
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 23:22:28
Güzel, duru bir şiir.

Tebrikler Şebnem,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 23:19:48
Şiiri okurken
ilâhi tadı aldım.
Anlamlı güzel bir şiir.

Tebrikler,

saygılarımla..
Gül hasretı, @varsagi
29.1.2016 16:29:11
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 23:17:37
Bizler kuluz ve hatalarımız var.
Allah'tan her zaman af diliyoruz.
Allah affetsin.

Ulvi duygularla yazılmış
anlamlı güzel bir şiir.

Gönülden kutluyorum,

selam ve saygılarımla..
Allah'ım affedersın, @yön
29.1.2016 16:31:30
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 23:10:31
İnsan oluş, varoluş anlamında
güzel, etkileyici bir şiir.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 22:56:22
Kısa, anlamlı bir şiir.

tebrikler Mehpare hanım,

sevgilerimle..
Amma velakin, @mehpare gökçe
29.1.2016 22:26:03
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 22:54:41
Türkü tadında güzel bir şiir,

tebrikler

saygılarımla..
Maziyi andım, @sedat bulut
29.1.2016 22:26:21
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 22:50:08
Dualarımız Mehmetçiğe..

Dilerim kabul olur.
Allah yardımcıları olsun.

tebrikler,

sevgiyle..
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 21:57:49
Kararı vermişsiniz,
bu kördüğüm çözülmez..

tebrikler,
anlamlıydı..

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 21:53:01

son uyanışı da
kuru kuruntu içinde aşk
satır arası keşkelere bilenmiş paslı bıçak zaafiyetinde
unutsan da unutulman ki
bende ki sen gibi.


Unutmak kolay değil.
Bu konuda ne çok şiir yazılmış
ne çok şarkı yapılmıştır.

Tebrikler ark...

glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 12:03:48

Kaldık bir Köroğlu, bir de ben ayvaz...
Bir bahçe kurduk biz, içi koz, kiraz!
Manzaraya doyar, şu gönlüm her yaz;
Artık köye döndüm, öyle mestim ben


Çok kişinin hayalidir emekli olup memleketine köyüne dönmek.
Ne güzel, bunu gerçekleşti...

Köye dönüş, @halilşakir
29.1.2016 00:01:07
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 11:38:44
Bu kadar arapça sözcük girmemeli düşüncesindeyim
şiire öyküye ve konuşmalarımıza.
Türküz türkü çağırırız..

sevgiler..
Âr, @Zên
28.1.2016 13:41:36
glenay
@glenay
29 Ocak 2016 Cuma 00:21:18
Güzel bir şiirdi, yâre sitemle yazılmış.

tebrikler,

saygılarımla..

Ne kar ettin, @İNSANOLDOSTKAL
28.1.2016 21:42:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.000
Şiir Okunma
3.900.176
Yazı Okunma
397.423
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL