Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 23:54:57
Güzel bir şiir.
Sevgiliye aşkın getirdiği haller anlatılmış.

Yine hüzünlü sesten, hüzün gam yüklü bir şiir.

tebrikler Gülşah,

sevgilerimle..
Gelemem, @Gülşah Dağlı
1.2.2016 15:36:46
glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 23:45:52
Kadın erkek diye bir ayrım yapılmasa keşke.
Kadın da erkek de insandır.

tebrikler,

kadınlarımızın konumu güzel anlatılmış, şiirce.

sevgilerimle..
glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 23:10:27
Çok güzel,
haklı dizeler,

tebrikler Eminnur hanım.
Güzel bir şiir..

sevgilerimle..
glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 22:52:44
Güzel bir şiir ve yorum.
Biraz karamsar olmuş.

tebrikler gönülden,

selamlarımla.
glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 22:33:48
Bir bekle ya demek zorunda kalınmış.
şiire bir hoşluk katmış bu kıta sonlarındaki dizeler.

tebrikler arkadaşım,
güzeldi şiir

sevgilerimle..

Etkili Yorum
glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 22:22:24
Geçmişe yaşananlar, köye özlem.
İlk kızlara havaslanmalar
Zengin kızların zengin oğlanlara varmaları falan..

Aynı yaşanmışlıklar, güzellikler.
Bunca yaşananlardan sonra geri dönülse
o eski tatlar bulunmaz bilirim.

tebrikler kardeşim,

yin...

glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 01:25:32
Aşk çoktan bitiyor ve o saplantı kalıyor.
İnsan gerçekten çok karmaşık.

Tebrikler,
anlamlıydı..

selamlar..
Aşk, @Noah
1.2.2016 01:07:41
glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 00:18:32
Duygu ve düşüncelerimizi yansıtmışsınız şiirde.

Gönülden kutluyorum,

selam ve saygılarımla..
Birader - xxıı, @halilşakir
31.1.2016 09:33:49
glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 00:09:24
Adeta Cumhuriyetin hesabı soruluyor.
Atatürk unutturulup, geri adımlarla
padişahlığa taht kurulmak isteniyor.
Kuruldu da.
Bunu halka imzalatmak kaldı bir.

Dilerim korktuklarımız değil de
artık güzel şeyler olur ülkemizde.

tebrikler gönülde...

Hangi zamandan, @ahmetkurt
31.1.2016 22:57:44
glenay
@glenay
1 Şubat 2016 Pazartesi 00:01:21
Hüzün verdi şiir.
Sevginin ne olduğunu anlattı.
Sevgi vermektir dedi.
Gerçekten öyle..

tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
31 Ocak 2016 Pazar 23:55:49
Çok güzel bir dörtlük..

tebrikler,

selamlar..
Aşk, @Noah
31.1.2016 05:59:40
glenay
@glenay
31 Ocak 2016 Pazar 23:53:37
Güzel bir şiir tarzınızda.

Yine şarkı tadında,

gönülden tebrikler,

selâmlar..
Bu şehir..., @oktayzerrin
31.1.2016 02:34:27
glenay
@glenay
31 Ocak 2016 Pazar 23:50:24
On yaşındaki çocuktan umulmayacak bir performans

Şiir de yorum da çok güzel.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
31 Ocak 2016 Pazar 23:45:02
Anlatım fukarası değilim bu aşkta
Gözden ıraklaşmış kıvrık perçemli sevdamın adı,
Noksansız yerlerin dolgusunda cümle şiirlerimde var
Kısık heyecan saklısı gözden kayıp gidende bendim

Değişik bir yazış biçiminiz var, size özgü.

Tebrikler ar...

glenay
@glenay
31 Ocak 2016 Pazar 23:40:02
Ne yazı ki, dış güçlerin oyununa geliyoruz.
Sanki bağımsız bir ülke değiliz.
Bağlanıyor elimiz kolumuz.

Dilerim
akıl galip gelir sonunda
Türk milletinin dediği olur.

tebrikler,

bize yaşatılan acı günleri
gerçeği şiirle çok güzel anlatmı...

glenay
@glenay
31 Ocak 2016 Pazar 18:04:11
Bir çay demle,
sıcak çay gibi
sıcak dostluklar olsun.

Güzel bir şiirdi
bu anlamda.

tebrikler Pınar hanım,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
31 Ocak 2016 Pazar 17:54:29
Çok güzel bir şiir.
Duygu seline kapılıp gidiyor insan.

Nurefşan'ın sesiyle harika olmuş.

Gönülden kutluyorum

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
31 Ocak 2016 Pazar 17:41:50
Gerçekten çok güzel bir şiir.
Beğenerek okudum.

Tebrikler,

selâmlarımla..
Mikrop, @Toprağımsın
31.1.2016 17:25:18
glenay
@glenay
31 Ocak 2016 Pazar 17:11:46
Düşleyerek, hayal ederek
meditasyon.

tebrikler..
Meditasyon, @ASARI
31.1.2016 00:13:28
glenay
@glenay
30 Ocak 2016 Cumartesi 23:07:33
Gerçekten çok güzel bir şiir.
Önce can, sonra canan demişler.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Zorunlu duyuru, @mehmet yaş
30.1.2016 22:56:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.034
Şiir Okunma
3.900.548
Yazı Okunma
397.471
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL