Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
26 Ocak 2016 Salı 17:16:59
Çok güzel.
Final büyüttü şiiri.

tebrikler Oya hanım,

sevgilerimle..
Siyah beyaz!, @Oya gedik
26.1.2016 00:38:33
glenay
@glenay
26 Ocak 2016 Salı 17:14:30
ümmet olup inan başı dik tut sen
şehit olsak da ne kafiri yut sen
millet kalmaz geri olmasın tasan
Yarınlar ki bizim mutlak bizimdir
hiç tereddüt etme haktan izindir

İlk dize millet olmalıydı.
Millet olmamız ümmetten önce gelir,
birlik ...

glenay
@glenay
26 Ocak 2016 Salı 17:06:31
İçtenlikle yazılmış,
güzel bir aşk şiiri..

gönülden kutluyorum.
Ayrıca yorum da çok güzel,
tebrikler.

sevgilerimle..
Sana olan sevgim, @Müzeyyen yavuz
26.1.2016 13:09:09
glenay
@glenay
25 Ocak 2016 Pazartesi 23:19:14
Güzel bir şiir ve yorum.

gönülden kutluyorum,

selam ve saygılarımla..
Son yolculuğum, @Alptekin Yazar
25.1.2016 00:57:15
glenay
@glenay
25 Ocak 2016 Pazartesi 23:01:33
Güzel bir anlatım, şiir diliyle

tebrikler gönülden,

selamlar..
glenay
@glenay
25 Ocak 2016 Pazartesi 21:29:59
Güzeldi şiirle aşkın anlatımı.
Her aşıkta aynı mı olur bilemem.

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
25 Ocak 2016 Pazartesi 21:23:24
Her şeyin bir hikmeti vardır.
Ne iyiye çok iyi,
ne de kötüye çok kötü diyemeyiz.

Bir şeyi bilmeden yapan cahildir zaten.
İyiye yönlendirmek, en güzeli.

tebrikler,
anlamlıydı şiir.

saygılarımla..
Anlamaz..., @yaylacik
25.1.2016 12:49:45
Etkili Yorum
glenay
@glenay
25 Ocak 2016 Pazartesi 21:14:17
Facede de okumuştum şiiri.

Gerçekten güzeldi sorgulama.
İnsan düşünen bir varlıktır.
Aklıyla bunun cevabını da bulacaktır.
İnsan yaratılanların en üstünü olarak yaratılmıştır ve
bunun hakkını bir bakıma vermiştir ama
tümüyle değil tabii.

...

glenay
@glenay
23 Ocak 2016 Cumartesi 23:51:09
Türkü tadında güzel bir şiirdi.
Sevgi karşılıklı olursa güzeldir.

Tebrikler gönülden,

selamlar, sevgiler..
glenay
@glenay
23 Ocak 2016 Cumartesi 23:44:51
Allah yolunda giden yanılmaz.

Anlamıyla güzel bir şiir,

tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
23 Ocak 2016 Cumartesi 23:27:32

Bunca yıl oyalanıp aşk için koştuk boşa
Şimdi mavi göl gibi sakinleştik durulduk
Sayende bedbaht oldu yüreğim döndü taşa
Eremedik murada yalnızlığa sarıldık

Bir kıtasını buraya aldım şiirin.
Tümüyle anlamlıydı.

Gönülden tebrikler,

sevg...

glenay
@glenay
23 Ocak 2016 Cumartesi 23:21:49
Çocuk ruhlu olmak iyidir.
Ancak çocuklar sözler en katı gerçeği yüzümüze.

tebrikler,
güzeldi şiir,

saygılarımla.
glenay
@glenay
22 Ocak 2016 Cuma 23:54:20
Güzel bir sevda şiiri,

tebrikler,

selam ve saygımla..
Sevdiğim.., @vahap ünsal
22.1.2016 00:48:15
glenay
@glenay
22 Ocak 2016 Cuma 23:52:36
Güzeldi anlatım, şiir,

tebrikler Nevrettin bey,

saygılar..
Hayranıyım, @nevrettin uludağ
22.1.2016 00:43:41
glenay
@glenay
22 Ocak 2016 Cuma 23:12:41
Mesep- mezhep değil mi?

tebrikler.
glenay
@glenay
22 Ocak 2016 Cuma 22:52:27
Kim ne derse desin, biz bildiğimizi, gerçekleri ve yüreğin gerçeğini yazarız
Şiirlerinizi beğenerek okuyorum.

Gönülden tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
22 Ocak 2016 Cuma 22:33:14

sevişmeler sıska bir kedi sokuluşu kadar yalnız
yavaş yavaş karartır odamı
loş yana düşeriz

Bu bölümü seçtim.
Tüme yaydım dizeleri.

tebrikler Şadiye hanım,

sevgilerimle..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
22 Ocak 2016 Cuma 18:02:38
Şiirlerin öyküsü ve dili sarıyor
esas kişinin ağzından bire bir dinliyoruz sanki.

Tebrikler gönülden,

selâmlar..
glenay
@glenay
22 Ocak 2016 Cuma 14:40:23
Yarınlar güzel olur dilerim
düşlerimiz gerçekleşir.

Müzik ile sunum güzeldi.

tebrikler Çetin bey,

selamlar..
Yarın, @çetin altungüneş
22.1.2016 14:30:35
glenay
@glenay
22 Ocak 2016 Cuma 14:23:43
Derin bir uykudayız.
Neden geldiğimizi unutup dünyaya.

Dilerim uyanırız gafillikten,
daha net ve düzgün bakarız önümüze.

tebrikler,
güzel ve anlamlı bir şiir

selamlarımla..
Uykumuz..., @ÜNSÜZ ŞAİR...
22.1.2016 13:39:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.081
Şiir Okunma
3.900.996
Yazı Okunma
397.546
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL