Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Aralık 2014 Pazar 01:21:50
:)

tebessümle okudum..
sıkça rastlıyoruz bu tür stemlere
emin olun
elimizden geldiği kadar duyarlı davranıyoruz

tüm hekim arkadaşlarımında öyle olduğuna inanıyorum
slmınızı saygımızla kabul ediyoruz

emeğinize sağlık şair abimiz
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Aralık 2014 Pazar 01:06:26

Görmezsem yar seni hasta olurum
Göğsüne yaslansam huzur bulurum
Yeter ki sen iste kölen olurum
Ömrümü sermişim alıştım sana

emeğine sağlık abim
şiirde yorumda tadında

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 19:09:48

Eğer seviyorsa hiç bıkmaz senden
Tüm yollar sanadır gelir her yönden
İster yarından sor istersen dünden
Sevmişse kıymetin bilse ne dersin


bilir inşallah
tebrıkler abime
Gerekçe, @Dosteli_
13.12.2014 18:57:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 18:38:23
emeğine sağlık ablam...

nerelerdesin ablam?
iyimisin?
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 18:29:51
ben geldim yine sana...
:(

dilime dualar katarak ablam..
eksik kalan yanımla
tükenmiş sol yanımla
bitmez esaretimle
ziyaretine geldim...

vefa derim!hep
UNUTULMADIN BAK...
Unutulmayacaksın...

sadece çok özledim seni...
çok üzgünüm
ço...

Sen ruh kat..., @hicbitmez
23.6.2011 20:51:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 17:57:44
aşk kanar!
ve sen düşersin yürekten..şairim!!

sabr ve sebat lazım!!

emeğine saglık
Sen gittinya, @Erkan ŞEREMET
12.12.2014 20:24:14
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 15:11:43

Ben sana alıştım sensiz olmuyor,
Yâdınla gül kokun kalbe dolmuyor,
Şu gönlüm hasretten neşe bulmuyor;
Başını önüne eğip de gezme,
Yok öyle bir dünya, deyip de üzme.



başımızı öne eğenler
elbet gün gelir eğilirler be abim...

emeğine sa...

Ölünceye kadar, @Alptekin Yazar
13.12.2014 14:54:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 14:30:35

Zordu doksan üç sokak da yaşamak,çok zordu ;
Aşksız ve ölümcül yaşamak en zordu
Aydınlanmazdı körpe karanlıklar bu sokakta,
Zaten o sokağa hiç güneş doğmuyordu !!!...


ne kadar duyguluydu...
yaşattı

emeğine sağlık abim

tebrıklerim...

Doksanüç sokak, @Onatça
12.12.2014 14:20:03
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 14:28:32
Ve sevdan için mahşer yerine çevir gönlümü.
Mahşer yerine çevir de gitme yeter ki yâd ellere
Dayanamam gayrı yokluğuna, dayanamam

mahşeri özleyen gözlerin
vuslatı uzakmı dır acep

bilmem ki...

tebrıkler şair
Dayanamam..., @Ehed Aymaz
13.12.2014 13:29:43
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 14:27:35
Tozlu raflarda okunmayı bekleyen roman gibiyim! Umutla bakardım gözlerine.
Duyurmak isteyip de duyuramadığın iki kelimelik sözlerin mahşere mi kaldı?
Geç kalma hadi uzat ellerini sensiz yaşa/ya/mıyorum…//


yoruma ne hacet ki...
son cüm...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:28:00
yazan ne yazarsa insan hep onu yaşıyor işte...


ne mutlu
sana...

tebrıkler can
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:25:51

Evlat sana taştı yüreğim !

Beni hep güzel hatırla annem
Beni hep güzel hatırla…

Mevla isterse ne güzel amanetler veriyor bizlere
şükür
şükür

ne güzeldi şiir
yudum yudum tadında...

tebrıkler can ablam
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:24:17

biliyorum
yüzümü sana getirmeyen her aynada -yüzünü kırdığını-
bu yüzden
ne yazmışsam
ne yazıyorsam
ve ne yazacaksam yalnızca sana...

şaşmaz ki bizdeki adresler
hamd olsun ki hep yerine teslim ediyoruz emanetimizi
cansın!
öpüyorum kelamı...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:18:04
canım ablam,
emaneti taşıyan kimde baki ki
ölümü bilen
kimde sabit ki

bilerek yaşamak
ne mutlu sana...


emeğine sağlık sevgimle öpüyorum mis yüreğinden can
Yar, @meral melek kaya
13.12.2014 00:33:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:15:47

El açtım Mevla’ya istedim seni
Dualar yolladım duymadı beni
Sinime sığmadım dar geldi eni
Beni benden aldın sendeyim şimdi


ümit abim benim,
dualarda dilendiğini
elbet duyan
elbet bilen var!

gönlünü teslim ettiğin
yalnız koyar m...

Sendeyim şimdi, @diyarı gurbet
10.12.2014 18:27:42
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:14:07
yaşam ve ölüm arası...

nasılda titretiyor insanı
yükünü aldık yalan dünyanın

ezildik
incindik
ve
bekliyoruz

o hazin sonu...

tebrıkler şair
Masal gibi, @paşaoğlu
10.12.2014 22:55:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:12:02
Nefsim daraltıyordu huzur ocağımı
Bazen kalbimi durduracak gibiydi
Sersemce oyunlar oynuyordu zihnim bana
Korkuyorum dum başkalarına da yanlış umut vermekten.....



emeğine sağlık şair..
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:10:50
Kan damlıyor güllerden vurgun kar tanesinde
Dert azmış umutlarda ayrılık aşk hanesinde
Baharım güze döktüm aklım can danesinde
Sana dedim sultanım başıma taç eyledim
Nice güzel söz varsa gülüm sana söyledim



gülleri bile ağlatıyorlar ya
ne...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:09:36

Bazen tümsekleri bulutlara kaldırıyor çocuklar, umut derken
Bazen göğü yere çalıyor büyükler savaş ederken
Ne çare küssen, kızsan ,darılsan,
Tut ki ölüm
Üzülme sen gülüm
Farz biçtim şiirleri sana,
Sakın kaybolma,
Yüzün pusulasıdır gönlümün
...

Mehr-i müsemma, @yağmur zamanı
10.12.2014 19:28:16
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 13:05:44

Dua dedi Kadın
Bu fâni imtihan dünyasında
İblisin yoldan çıkarmalarına,tatlı diline inat
Onu hiç yalnız bırakmayan Yaradan’a sarıldı
Meleklerin kanatlarında aşka koşan
Üşümeyen yüreklerden...


gayrisne kapalı yetim yüreğim can...
di...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.640
Şiir Okunma
1.228.434
Yazı Okunma
112.537
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL