Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 12:58:35
Yaralıyım gülüm , kalbim de ağrım
içimde her gece , büyür , efkârim
hiç eksik olmadı ,sanadır çağrım
kırıktır heryanim , kalbim yaralı....


yara kabuk bağlar...iyleşmez belkide kimbilir
derdi açanın derdi derin olur abim..

sabr eyle diyor ...

Kalbim yaralı ...., @Hakan Yarali
13.12.2014 01:17:50
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 12:57:22
Ne...Fırtınalar kopardın yüreğimde
Gözlerim gördü seni;
Öldü bedenim; son buse,nin sıcaklığı duruyor dudaklarımda ..



sular bulanmadan durulmuyormuş be abim..
kalanlarla kalakalmak...yeterde artar bile..

kaybedenler düşünsün gerisini......

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 12:56:21
Ne çabuk unuttun,, verdiğin o ,sözleri
Oysa dağlar’ bile şahit di ,aşkımıza,
Engelleyemedik ayrılığın gözyaşını
Haykırışlarım bile yetmedi isyanıma
Meğer ne zormuş severken ayrı kalmak
Hayallerle yaşamak,,,,,yakışmadı bize

yakışmadı
y...

Yakışmadı bize .., @Hakan Yarali
11.12.2014 00:52:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 12:54:56
Çıkmaz sokaklara , karanlık gecelere ,
Her gün Öldüğum,isminle dirildiğim günlere,
Gözyaşımla ıslanan sayfalara,
Senin adını yazdım ...

:(

ve hep yazılanı okumak var şimdi...
güzeldi yine tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 12:54:12

İki gözüm
İnce sızım
Alın yazım, gülmez yüzüm
Kesildi nefesim ,çıkmıyor sesim
Solyanım sende kalmış cansızım
Hiç olmadı baharım yazım.

İnce sızım
Ben şimdi sensizim ....


:((

gidenleri kalanlardan sormak lazım belkide
kanattığı kad...

İnce slzım!!, @Hakan Yarali
9.12.2014 11:46:16
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 12:34:48

Neye niyet neye kısmet ey gönül
İstediğin kadar da laf tüket
Anlaşılmak olsaydı tek marifet
Kelimeler kalırdı elde tek ganimet.
Özde bir sözde bir
İstiflenmiş varlığında onca kir
Asla inkâr etme ve şunu da iyi bil
Dön aslına olabildiğince
N...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 12:34:03
Nankör olan kulları inan hiç kimse sevmez.
Yaradandan korkanlar işkence edip dövmez.
İnsan olan kendini,büyüklenip de övmez.
Alnımıza doğarken nakşedilen yazı var.

emeğine sağlık ablam..tebrıklerimle
Sakın üzme kendini, @gül peri
13.12.2014 12:11:15
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 11:25:47
emeğine sağlık can

slm ve tebrıklerimle
O' nun, @Gülşah Dağlı
12.12.2014 12:57:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Aralık 2014 Cumartesi 11:25:11
su misali akıp giden ömrün ardından heba edilen onca emek verilen koca bir hayat!!

boş değildilk!! aslında
boş bırakıldık belkide


emeğine sağlık ayhan abim..saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2014 Pazartesi 13:14:13
cansınız..can!!


tebrıkler..çokca
Neden hüzünlüyüm-2, @superbaba
27.11.2014 12:58:53
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Aralık 2014 Pazartesi 13:13:22
iyiki doğmuş!
iyiki var!
ve iyiki
tanıdık onu...

ne mutlu bize
ne kıymetli yüreğimizde
mevlam saglık versin

başımızdan eksik etmesin...inşallah
tüm sevdikleri ile hep beraber yaşasın can babam


emeğine sağlık vefalı özlemim...


Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Aralık 2014 Pazar 00:44:50
ömrümün çiğdem sarısı
geçti ömrümün yarısı!!


tebrıkler kardeşime
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Aralık 2014 Pazar 00:41:26
büyüyor maşallah:)

mevlam esirgesin babam

saygımla
emeğine saglık
Elacık, @superbaba
11.10.2013 21:30:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Aralık 2014 Cumartesi 18:36:04
kuzum...
saadetin daim olsun...

mevlam ayırmasın can tanem
Söylesene yâr, @öznurca
29.3.2014 15:58:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Aralık 2014 Cumartesi 18:25:49
yine de
özlenendin
yağdığına sevindik
hoş geldin yağmur hoş geldin


ne mutlu o rahmetin bir damlasından faydalanan yüreklere annem..
emeğine sağlık sevgim ve tebrıklerimle
Yağmur, @AYSE 09
4.12.2014 23:19:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Aralık 2014 Cumartesi 18:19:24
içim kırık dökük!!!

:(

darmadağınım şimdi,nerelerden toplasam döküntülerimi onarılmaz yaralarım sızlıyor sevdiğim
bıraktığın yokluğa suskunluğum kadar ağırım şimdi
kapı önü düşlerimi kanadı kırık kelebeklerin yakasına dikiyorum
dilime acın d...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Aralık 2014 Cumartesi 18:08:58
emeğinize sağlık abim..tebrıklerimle
Finali iyi bağladın, @AHMET ACAR
6.12.2014 14:40:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Aralık 2014 Cumartesi 16:51:45
Gel bekletme,,,
Dinlendir gözlerimi ,,
O şiirgözlerinde.!!


gel!
son bulsun sessiz çığlıklarıma düşen gölgeler
gel!
devasız kalmasın yüreğime sinen ağrılar


gel!
gel!

emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Gel bekletme,,,, @Hakan Yarali
6.12.2014 13:38:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Aralık 2014 Cumartesi 10:21:13
Ah bir bilsen!
Adımlarıma sakladığım şikâyetnamemi.
Her uyandığımda inkâr ettiğim sayıklamaları,
Kalbimin aklıma isyanını.
Sonra enkazındaki mücadelemi,
İçimde çürüttüğüm seni.
Ve belki de hiç bilmeyeceksin
Neden gitmem gerektiğini.
Beni h...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Aralık 2014 Cumartesi 10:05:46
Sayfalardan düştü geçen o günler
hayalim yarına yabancı dünler
mazidemi kaldı verdiğin sözler
ben senin aşkınla uslanıyorum
bitirdim yılları yaşlanıyorum

:(

şimdi tutam tutam avuçlarıma dökülen aklarla tanışan saçlarımdan sor beni
yüreğim...

Yaşlanıyorum...., @Hakan Yarali
5.12.2014 15:12:57
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.620
Şiir Okunma
1.228.392
Yazı Okunma
112.532
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL