Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 22:21:49
emeğine sağlık can..

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 20:37:15

Salladım mendili çalan son siren
Halime ağladı inan her gören
Canımı kopardı götürdü tren
Yalan oldu gülüm yalan her sözün
Yarılsın yüreğin ağlasın gözün


yalan oldu!
yalan....
sözü yalan olanın gözü ağlasa neye yarar ki
.(

şiirde yo...

Sirkeci garında, @Hasanyılmaz
27.11.2014 01:40:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 20:35:44
ve sevdasız geçti bunca zaman
kasım gibi yapraklarımız yırtık, düşük
güneşli bir günü özlüyoruz
tersi yüzü var mı gerçeklerin?

:(

ne zor acı gerçekleri sineye çekmek
ne zor kasımda ki hüznü içmek

gerçeklerin tersi düzü olur be can...

...

Kalın bir çizgi, @glenay
24.11.2014 01:13:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 20:33:52
Öylesine duygulandım
Boğazım oldu düğüm
Sızıladı sol yanım
Yaşlarla doldu gözüm
Sordum kendi kendime
Neden böyle hüzünlüyüm!


emeğine sağlık
babam tebrıklerimle
Neden hüzünlüyüm-2, @superbaba
27.11.2014 12:58:53
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 20:32:35

Sevdanın yükünü kara kışlardan
Medet umulur mu gözde yaşlardan
Yarim nerde diye uçan kuşlardan
Soruyorum kara gözlüm nerdesin

:(

sanki bugün her şiirin gölgesi başka dokundu sol yanıma
başka döküldü gözlerim avuçlarımda ki boşluğa
inces...

Kara gözlüm nerdesin, @Dosteli_
27.11.2014 08:01:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 20:17:51
Aşksız dünya ıssız ormana benzer,
Candan seven yürek sende ne gezer,
Sen olmasan dünya bana dar mezar,
Dile bu ölü kalp kurbanın olsun.


kalemine sağlık abim

tebrıklerimle
Kurbanın olsun, @AHMET ACAR
27.11.2014 00:53:47
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 20:13:35

Bize hasret değil .. ,bize aşk lazım
Bize acı değil .. ,mutluluk lazım .

:(

payımıza düşen
ortada
yetiniyoruz
sabrla

tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 20:12:15
Adını anan diller düğümlenip kurusun,
Ağartığı saçlarım boynuna ilmek olsun,
Ömüründeki virgülün yerini nokta alsın,
Bir kere kandım ona daha mevlam korusun!


:(
amin!

taşıdığımız yüreği biliyor yaratan
kul bırak habersiz kalsın be can
...

Melal, @Sessiz Peri (S.Yılmaz)
26.11.2014 01:25:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 20:10:43


Bir şiir yazmamı istedin benden,
Kağıt kalemimsin desem yeter mi?
Aşkımı ispatı istedin benden,
Can koydum yoluna desem yeter mi?

:(

yetmedi
işte!!

belkide

emeklerinize sağlık ablam
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Kasım 2014 Perşembe 20:08:01

Yüreğin sevinç dolsun en ufacık ses olsa,
İrkil, kalk yatağından kapını biri çalsa
Kapanmasın kirpiğin gönlün uykuya dalsa,
Diliyorum muradın pembe allarda kalsın.

:(

ne demeli ki...
bu şiire şimdi
neresine dokunsam yüreğimi kanatıyor
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Kasım 2014 Pazartesi 01:45:25
emeğine sağlık abim...
nefisti..

tebrıklerimle
Gül yarası dedikleri, @Dosteli_
21.11.2014 07:59:57
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Kasım 2014 Pazartesi 01:40:14
emeğine sağlık can

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Kasım 2014 Pazartesi 01:39:39
son nesliyiz adem’in
ezgimiz bitmez hiç
yine de umuda, aşka inanırız
ve ALLAH’a...
inanmak istiyorum insana
ins’an
şarap olduktan sonra
eskimekten kim korkar ki
sen de susma
biz hiç susmayız
ses ver
s u s m a !



...

" i n s a ", @e d i b / a h m e t
24.11.2014 00:36:23
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Kasım 2014 Pazartesi 01:38:49
harikasınız yine...
çağlamış sayfa
şiir renginde

emeklerinize sağlık canlar
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Kasım 2014 Pazar 23:24:33
Derdimi açtığım el güldü geçti bakmadan
Anlatmaya dilimde pullu söz bulamadım
Neye attıysam elim birden soldu kurudu
Yaramı dağlamaya korlu köz bulamadım


kalemin daim olsun abim
saygımla tebrıkler çok
Sen bul yarim, @ARİF BARAN
23.11.2014 20:12:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Kasım 2014 Pazar 23:23:45
Bir çınarın dalıyken, subaşında kök salan
Dalım gövdem kurudu, şimdi oldum ağlayan
Şimdi gitmek zamanı, ben hazana kul oldum,
Ben yorgun yıllar yorgun düşe kalka yoruldum
Hazan oldu şu gönlüm zevk sefadan bana ne.



banane!!
:(

emeğinize...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Kasım 2014 Pazar 23:22:50
tebrıkler can
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Kasım 2014 Pazar 23:22:18
emeğine sağlık kıymetli babam..

karadeniz başka!işte

tebrıklerimle
Giresun'um, @superbaba
9.11.2014 13:51:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Kasım 2014 Pazar 19:16:34
emeğine sağlık ayhan abim..

slm ve tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Kasım 2014 Pazar 18:50:33
sen Delâl
aşk sen
sevgi sen
özlem sen

e daha ne olsun!
amenna!!aşkla

emeğine sağlık usta
nefisti
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.660
Şiir Okunma
1.228.476
Yazı Okunma
112.545
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL