//“Beni seviyorsan” Ne çok anlam katar, neler anlatmaz ki o iki kelimelik kocaman cümle//
Öyle ya! Seni ölümsüz sevdim, Sensizlik ölümmüş anladım yokluğun sığmıyor gecelere Gözlerimi kan bürümüş hiçbir şeyi görmüyor Yüreğimde her şey sen oluyorsun Aldığım nefes sen, teneffüs ettiğim hava Hatta umutla baktığım gökyüzü Her şeyde sen varsın Sensiz yaşa/ya/mıyorum…
Tüm anılarımda da sen varsın Karanlığın koynunda boynumu bükmek Sen diye hayallerime sarılmak Omzun diye başımı yastığa koyup sabahlara kadar ağlamak Çok zoruma gidiyor Sensiz yaşa/ya/mıyorum…
Ağlamaktan gözlerim kan çanağına döndü Kirpiklerim ıslak Yanaklarımda gözyaşı Dudaklarımda sessiz çığlık Yüreğimde avaz avaz yakarışlar! Hadi gel ceylan gözlüm bekletme! Kapım her zaman açık çalmadan gir içeri Gel ne olur bu sonsuz hasret bitsin, Dağılsın başımda dolanan kara bulutlar Sensiz yaşa/ya/mıyorum…
Yüreğim seninle coşkun ırmaklar gibiydi Yoksun ya yanımda damarları kurudu Gel ne olur yeniden coştur. İçim kararmıştı güneşim ol Umutlarım yüzünü yeniden sana dönsün Sensiz yaşa/ya/mıyorum…
Dayanacak gücüm kalmadı Darmadağın oldum Girdaplar içerisinde yüreğim Boğacak tüm hücrelerimi Sensiz geçen nefessiz her an’ımda Küllerinden yeniden doğup için için yanıyorum Sensiz yaşa/ya/mıyorum…
Sensizlik kor ateş gibi yakar yüreğimi Düşünmekten bitabım Kafam dolu Yaşlı yüreğim yorgun Ruhumu sorma! Seninle birlikte o da gitti benden Cansız bedenim bitkin Ten rengim hazan yaprakları gibi solgun Ateşli öpüşün kavururken Şimdi sensizliğin yakıcı ateşi yakıyor dudaklarımı Sensiz yaşa/ya/mıyorum…
Kendimi iyi görmüyorum Her sabah şafakla birlikte yeniden ölüp ölüp diriliyorum Her gün bir ceset bırakıyorum kendimden Ela gözlüm seni ölümsüz sevdim Sensizlik en beter ölüm Yaşamak haram bana Sensiz yaşa/ya/mıyorum…
// Tozlu raflarda okunmayı bekleyen roman gibiyim! Umutla bakardım gözlerine. Duyurmak isteyip de duyuramadığın iki kelimelik sözlerin mahşere mi kaldı? Geç kalma hadi uzat ellerini sensiz yaşa/ya/mıyorum…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensiz Yaşa/ya/mıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensiz Yaşa/ya/mıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam; Keyif aldım, kutluyorum. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Bu güzel eserinizi bizlerle buluşturduğunuz için size çok teşekkür ediyorum. Sevgi, saygı ve selamlarımla, iyi akşamlar…
Bu kadar mı olur aşk sevda masalı ömür beklemekle geçer sevdasız yaşanıyor ama tek umutsuz ve çaresiz sadece beklemek le harika kalem sevda adına kutlarım üstat
Tozlu raflarda okunmayı bekleyen roman gibiyim! Umutla bakardım gözlerine. Duyurmak isteyip de duyuramadığın iki kelimelik sözlerin mahşere mi kaldı? Geç kalma hadi uzat ellerini sensiz yaşa/ya/mıyorum…//
yoruma ne hacet ki... son cümleler dokunmuş ince çizgimize...