Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:25:45
Aşkı bilmeyenlerden kaçtık gurbet ellere
Sevgimizi haykırdık aşkla esen yellere
Gözümüzden akan yaş bakın döndü sellere
Suçumuzu sormayın, biz aşka yenik düştük....

emeğine sağlık abim
nefisti.
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:23:37
emeğine sağlık meleğim
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:23:01

Susuşumuz mu ikrarı mübah kılan
Yoksa iç çekişimiz mi inadına
Konuş sevdiğim anlat
Yazdık mı vedayı bir serçenin kanadına


biz yazalımda
olur ya belki bir gün okunur

tebrıklerimle ablama
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:22:00
Küçükte olsa.
Söz;bir daha karartmayacağım.
Bu yorgun yüreğimi...

üşümesin yüreğin
tebrıklerimle ablam
Sesleniş, @Gülseren Morkan
3.4.2015 14:00:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:21:28

Ey hüznü gözlerinden içtiğim sevgili
Kızıl boyalı al yazmalı gelin misali
Kızaran yanaklarımda kırılgan gülüşler mahcup
Tıpkı özgürlüğü kanatlarından ç/alınmış kuşlar gibi
Kırık kanatlarımı saramazsın gurbetin koynunda fırtına zalim


emeği...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:20:50
Közde yanar oldum, kavruluyorum
Rüzgarlar çarpıyor savruluyorum
Dev çınar değilim devriliyorum
Beni yaban elden bildi birisi


:(

bilsin bakalım
onuda öyle bilen olur elbet

tebrıkler gülşahım
Birisi, @Gülşah Dağlı
3.4.2015 18:51:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:19:35
Susma ne olur ,eğme başını öne
Aklım mantığım almıyor..!
Vicdanlar kararmış..!
Sende bir şeyler de usta..!

:((

ah be usta...
aklın yazdığına yürek dayanmıyor bazen işte
etkidi kelam
yüreği gibi
tebrıkler abime
Usta., @::..izmirli..::
4.4.2015 01:00:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:16:17
gözü açık gidenin
gönlü nerde teselli bulur ki be abim

çok güzeldi yine
tebrıklerimle
Ağlarım, @Hakan Yarali
4.4.2015 07:07:04
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Nisan 2015 Cuma 16:03:15
canımsın çok tşkler
ezom ve şahsım adına

emeğine sağlık meleğim...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Mart 2015 Pazar 15:28:38
emeğine sağlık Gökhan kardeşim
yorumda güzeldi tebrıklerimle
Senin sevdan, @G.Şentürk
28.3.2015 18:55:49
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Mart 2015 Pazar 15:26:02
tşkler özlemim..
mustafa babamın kalemini dillendirmişsin yine
mahcup oluyorum inanın bana

allah razı olsun can

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Mart 2015 Cuma 20:45:20
öldürdün yine beni
beni...


ah be hasan abim
:((

tebrıkler
Yâr beni beni, @Hasanyılmaz
19.3.2015 00:27:29
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Mart 2015 Çarşamba 22:33:59

Diyorum ki,
Her şeyin bir çaresi vardır.
Sadece tek şeyin çaresi yoktur.(ÖLÜMÜN)
Onun için değer bilmeliyiz.
Her şeyin bu kadar anlamlı,
Ulaşılmaz,
Farklı olduğunu,
BİLMELİYİZ...



emeğine sağlık meleğim...
bilmeliyiz elbet..
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Mart 2015 Çarşamba 22:30:19
şefaatin borusu öterken felekiyatın bağrında
sahabetlerde af,
dillerde salavat
fatiha ile uğurlandı


harika bir sunumdu..
tebrıkler lemidem
ve tebrıkler efsun sesli adaşım
Âdemoğlu, @lemide
24.3.2015 10:56:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Mart 2015 Çarşamba 22:26:44
tebrıkler kardeşime
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Mart 2015 Çarşamba 21:43:05
hadi biraz cesaret
inan bana
bu şiir kuruyana dek
...
zafer senin!



usta yapmış yapacağını
şiir yorum nefisti...tebrıklerimle
Lâl çağrı, @Serhat AKDENİZ
25.3.2015 12:49:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Mart 2015 Çarşamba 21:32:44
emeğine sağlık Ahmet kardeşim

tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Mart 2015 Çarşamba 21:27:09
Artık bittiğiyle kalır aklımda son duruşun.
Asla unutmamaya yemin ettiğim gözlerini
Bir geceye satarım bakarsın...
Ve bir gün gelir
giderken ...
ardına bakarsın...
Baktığın gün,bıraktığın dünleri hatırlarsın.
Bakarsın
Bir gün...

:((

dü...

Bakarsın bir gün, @sSerzeniSs
25.3.2015 00:07:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Mart 2015 Çarşamba 21:10:59
tebrıkler canım ablam
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Mart 2015 Çarşamba 21:09:43

Dualar yükseldikçe arşı alaya
Sen çok yaşa tabibim
Ben öldüğümde yazsınlar mezar taşıma
Can suyuna hasret gitti diye tabibim

:(((

bu tabip ne yapsın şimdi
ah sen ne yaptın böyle can
ihtiyar babamın kalemini nasılda sürüklemişsin nefesinl...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.553
Şiir Okunma
1.228.235
Yazı Okunma
112.517
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL