(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nereye Gidiyoruz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nereye Gidiyoruz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaptıysan iyilik başına kakma. Karşılık görmezsen kafana takma. Öksüz ve yetimi yalnız bırakma. Yapılan her şeyi Rabbimiz görür.
Amenna! hiç bir iyilik ,kötülük karşılıksız kalmaz Allah katın da Allah bizi iyilik defteri dolu olaanlardan eylesin inş sevgili arkadaşım yüreğine nefesine sağlık bir okuyup bin düşündürecek dizeler başarıların bitimsiz olsun sevgimle.
Tek inancımız tek varlığımız olan yarada sığınırız hocam.Ulvi duygularınız daim olsun.Bir ders niteliğinde bu güzel şiirinizi yürekten kutluyorum.Selam ve saygılarımla..
Yüreğinde sevgi, vicdan, merhamet duygusu olmayan insanlara, ne denilse anlamazlar.Nesileri yetiştirirken, çok dikkat etmek gerekir.Fakat ne yazık ki, ana babalar farkındasızlarsa, yetiştirdikleri evlatlardan ne beklenir. Herkes, yaptıklarının bedelini mutlaka ödeyecektir.Bura yalan dünya,yanlarına kar kalmayacağı günler de gelecek.. Tebrik ediyorum değerli şairem.Duygu dolu yüreğinize selam, sevgilerimle...
Hanımefendi çok yerinde öğütlerdi. Öğütlerin yetişen kuşaklara örgütlü olarak öğretilmesi lazım. Bu işi biz ailelerin insiyatiflerine bırakmışız. Oysa öğretimin yanında paralelinde örf adet ve geleneklerimiznde genç kuşaklara planlı olarak aktarılması lazım. Uzak doğu bunu yapıyor... Tebrik eder resim çalışmanız zaten her zaman ki gibi harika, saygılar sunarım.
Kurgu ve anlatım muhteşemdi eyvallah usta on parmakta on hüner........ Kutluyorum......... Yüreğin var olsun üstat __________________________________________Saygılar selamlar
Yuva yıkanların yuvası olmaz. Mazlumların ahı yerlerde kalmaz. Günahkar kovası rahmetle dolmaz Yapılan her şeyi Rabbimiz görür
Şeytan kol geziyor insanlık bitti. Hunharca ölümler canıma yetti. Aslan gibi gençler bırakıp gitti. Yapılan her şeyi Rabbimiz görür.
Tek bayrak altında bütünüz.bizler. Eşit hakka sahip erkekle kızlar. Alnının akıyla görünsün yüzler. Yapılan her şeyi Rabbimiz görür.
Yüreğine kalemine bereket konuları birer nasihat sıralayıp okurlara sunmuşunuz ama ne fayda çok insanların kanunları kendi kafa yapılarındadır doğruları göremezler çok güzel olmuş ellerine sağlık yürekten kutlarım Selam ve dualarımla ALLAH a e.o
Bu sayfaya girildiginde; ilk, görselligi sonra da dizeleri dinleyip okudugunuzda ruhunuz huzur buluyor. Bu sayfada kavga, fitne, fesat, cekistirme,iftira, gıybet, dedikodu yok.Dostluga,sevgiye, barisa, insanca yasamaya davet var.Once insan diyen bir yurek var.Ötekilestirmeye yer yok.Allah kelamiyla ahkam kesip, alnı secdeye degmeyenlerin riyakarligi yok.Ideolojik ayriliklara ve kendi gibi düsůnmeyenleri hakir gormek dïslamak yok.Nasil bir yurektir ki attigi adimlari kul görmese de Rabbim görůyor diyerek o bilincte atiyor.
Sayfada; kendiliginden ögrenme, edebiyat, sanat ve dogru yol gösterimi var.Ancak; Rabbi tanimayanlarin rabbim goruyor demesini beklemek te beyhude...
Yazdïklarïm saire övgů degil.O bunlari asmis.Ihtiyaci da yok.Sadece tespit.Allah ailesine ve sevenlerine bagislasin...
Nereye mi gidiyoruz.Ůlkü'ler var oldukca yanlislardan arinmis dogru yola derim.Siire yorum mu.kaynadi...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU ÖĞRETMENİM ; DEĞERLERİN EROZYONA DEĞİL BİTTİĞİ İNSANLIĞIN TÜKENDİĞİ NOKTAYA GİDİYORUZ....YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..RESİM VE FON YİNE HARİKAYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
O kadar büyük bir sacın üç ayağı konumunda, her şeyden bihaber hatta menfaate yonta yonta KIYAMET'e gidiyoruz ahretliğim.
Ne evlatlık ne ana-babalık ne konu-komşuluk ne dost-dostluk ne akraba-kardeşlik ne inanç- inançsızlık, ne vatan-vatansızlık ne bayrak- bayraksızlık ne millet- milliyetsizlik ne helal-haram ne vicdan-insaf ne söz-yemin hiç bir şey kalmamış. SIRF EGO, SIRF MENFAAT...
merhaba benim gönlü güzel kardeşim.insanlığın ayıbını ve olmamız gereken şekilde anlattığınız şiirin beni etkiledi.ne olursa olsun doğru yoldan ayrımamamız gerekir.ders olsun herkese keşke herkes okusada biraz ders alsa.fondaki çalışman çok güzeldi şiirin harikuldeydi kutlarım kardeşim,selamlar.
Şeytan kol geziyor insanlık bitti. Hunharca ölümler canıma yetti. Aslan gibi gençler bırakıp gitti. Yapılan her şeyi Rabbimiz görür.
//Şeytanla her savaşa korkusuzca varım. İnsan şeytanlaşırsa,işte ondan korkarım. MEVLANA CELALEDDİN-İ RUMİ//
Merhametten,sevgiden ve vicdan duygusundan yoksun insanlar,hayatlarında bir şeyleri hep eksik yaşarlar;"İnsanlığı." Şiirler vardır;su gibi aziz,su gibi duru,okuyan sesinizde ki tını ve yakıcı fon müziği ile su oldu aktı kalplerimize,can gibi,tebriklerimle. Sevgi ve selamlarımla.
Ülkü ablam şiirin başlığını okuyunca dedim nereye olacak Niğde 'ye gidiyoruz. . içeriğini okuyunca Allah korusun dedim. İhlas'lı yüreğine sağlık Kutlarım. Resim içinse harika bir uyum olmuş tebrikler. .
Her dörtlük ayrı bir ders niteliğinde, şiirin bütünü göz önüne alındığında toplumun arızalı taraflarının genel bir çerçevesi çizilmiş. Dünyada var olan iki gerçek iyi ve kötüdür. Şaire de, aksayan yanlarımıza ışık tutarken bazı dörtlüklerde iyiler üzerinden bazı dörtlüklerde ise kötüler üzerinden yönelmiş bu aksayan taraflarımıza. Sonunda da stabil yoldan sapanların üzerine yaratıcının bütün görünmezleri ayan beyan gösteren ışığını tutmaktadır. Faydalanılması gereken içi dolu bir şiir okudum tebrikler kıymetli kalem. Saygılar sundum...
bunca yaramazlık ve olumsuzluk karşısında herşeyi gören, gözeten Yaratana sığındık.. ilahi adaletin tecellisini bekleyerek bekliyoruz........ kutlarım güzel dizeleri saygılar
ÜLKÜ HANIM NE KADAR GÜZEL BİR NASİHAT BÖYLE ALIŞIK OLDUĞUMUZ TARZINIZIN DIŞINDA GERÇEKTEN GÜZEL BİR ÇALIŞMA İNANIN OKURKEN HAZ ALDIĞIM ENDER ŞİİRLERDEN BİRİYDİ BEN BU ESERİ VE ÇOK DEĞERLİ ARKADAŞIMI YANİ SİZİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM SAYĞILARIMLA ARKADAŞIM
Nef güzel şiir alınacak çok dersler vainsan olmanın gereği hakkın yolunun ışığı bir eser Başarana ne mutlu hocam yüreğinize sağlık çok duygulandim saygılar
Nef güzel şiir alınacak çok dersler vainsan olmanın gereği hakkın yolunun ışığı bir eser Başarana ne mutlu hocam yüreğinize sağlık çok duygulandim saygılar
......................... Saygı ve Selamlar...