Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 18:59:27
bir gece çal ömründen düşüme dal
içimde ne kadar sen kalmışsa durma topla al
beni benden saymadığın o yerde bitiyorum
gidiyorum sevgili


hoşçakal
hoşçakal ...

:((

ah ben can...
hoş/ca /kalınmıyorda...
HOŞCA//KANIYOR İNSAN...


ÖP...

Hoşçakal, @Gülşah Dağlı
4.4.2015 18:52:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 18:11:43
ü
s
t
e taşları dahi yağdırdılar da
hala gelmedi ki aklım bir türlü başıma
aşıma bile dert tohumlarını ektiler de
hiç hürmet duyup bakmadılar ne kuruma ne yaşıma…

kıymetli kadir abicim
yoğunluktan gelemiyorum sayfalarınıza
yürekte...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:53:44
Herkes çekip gitti içimden/bomboşum
Sabahları şamatayla kurulan pazar yerlerinin
Akşama kalan artıklarında boğuldu ruhum/yorgunum…

ne kadar haklı dizeler..
tebrıkler can
Zeytuni, @Sevtap Kaya Nurgönül
4.4.2015 11:14:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:53:02
aşık olursun gün aşırı
yüreğin birini alır susarsın..!


aynen!
tebrıkler can tanem
…….. ……., @Neva Ney
3.4.2015 00:04:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:51:42
Bazen ağlamak gerek sıkıntılar uzaklaşacaksa gönülden
Sessiz hıçkırıklarla ağlamak
Bazen ağlamak gerek mutluluk gelecekse gözyaşı peşinden
Hıçkırıklarla boğulurcasına ağlamak

emeğine sağlık abim
Ağlamak gerek, @bayahku
19.5.2014 22:14:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:49:06
emeğine sağlık abim
Neredesin adalet?, @mehmetmacit
29.3.2015 11:33:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:46:54
bilirim gelirsin bir gün
suretinde güneşin ayın
büyür senin dalında
benekli bir zerdali olur yüzüm
büyür sevdan


emeğinize sağlık tebrıklerimle
Sevdan, @glenay
29.3.2015 00:59:51
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:45:59
Hasret sola geçti,yokluk sağıma
Çabuk veda ettim gençlik çağıma
Hazan erken düştü gönül bağıma
Kurudu bağımda güller mi kaldı


:((

güller mi kaldı!!

tebrıkler abim
Yollarmı kaldı, @Ramazan AKKAS
29.3.2015 20:28:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:44:51
Beş vakit namaz sendeki huşu
Sen gözümün nuru sen titrek kuşu
Sen ömrümün gülü aşkı kardeşi
Hep neden yoktum ben derim Aysu’num



emeğine sağlık ablam..
çok derin ve manidardı...
Cennet hurisi, @KÜLLİYAT
29.3.2015 13:14:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:42:20

Sana olan sevdamı saklı tuttum ellerden
Senin kokunu aldım çiçeklerden,güllerden
Tek bir hatıra kaldı boşa geçen yıllardan
Malesef bir zamanlar sevdim seni,sevdim çok
Artık bunu anladım senden bana fayda yok


ah sen!
düğüm düğüm ettin solu...

Fayda yok, @SEMA DAAĞLI
4.4.2015 00:12:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:41:26
emeklerinize sağlık canlar..tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 13:39:13
tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 11:33:29
Ben öyle sevdimki seni
Bensiz gönlün erişip doyamaz bir arzuya
Bela olurum sana yarrrrr
İçten atman zor beni....

tebrıkler can
Islanırsın, @terki diyar
31.3.2015 03:54:55
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 11:32:48
Bir kere beni al da bir kalbine koyuver
Bir daha döner isem gözlerimi oyuver
Şeytan azapta gerek son sözümü duyuver;
Dudaktan buse alan ballanırdı yeminle

tebrıklerimle can
Yeminle, @ŞİİRLERİN ŞAİRİ
31.3.2015 15:43:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 11:31:58
emeğine sağlık abim

saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 11:31:07

emanet bir ruh geride kalan
göz’süz yüz
dil’siz söz gibi
ölüm karası
yalnızlığın çukuruna düşerken
öperim yokluğun alnından...


tebrıkler mis yürek
Yamalı yürek, @meltem kınıc
31.3.2015 00:17:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 11:29:54
beni özledin mi hiç dedi
sustum!
diyemedim her gece dua ettiğimi
-iyi ve mutlu olması için!-



canım ablam
biz sevdiklerimizin üzerini her gece okuduğumuz dualar ile örteriz.
bilmesin
duymasın
görmesin...

bizi bir bilen
bir gören
b...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:50:44

//kalbimi adadım tüm sevenlerime
hadi bugün mutluluk yağdırın üzerime!//


ah
beni ah
.((

çok geç kaldım istemeyerek
yurt dışındaydım meleğim
ondandır doğduğun güne geç kalışım
sağlıklı hayrılı uzun ömrün olsun meleğim
tebrıklerim çok...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:30:04
Yüreğim ümitlerimin cenaze namazını kılarken
Söylesene Yaradan aşkına neredeydin ümitlerimi toprağa verirken

.((

bilmem ki..
tebrıkler şair
Neredeydin?, @Murat BÜYÜK
1.4.2015 23:09:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Nisan 2015 Cumartesi 10:26:33
Yar sendin bir bakışta ezberimi bozduran
Aşkına satır satır şiirleri yazdıran
Vurup her gün yürekten acılarım azdıran
Dudağında sofranı seripte dursan bana

emeğine sağlık abim
tebrıklerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.564
Şiir Okunma
1.228.257
Yazı Okunma
112.519
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL