(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADINIM-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADINIM-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canım babam haftalardır buradan uzaktım enfes bir şiirinizle karşılaştım yürekten kutluyorum ne mutlu aydın TÜRK ERKEĞİNE SİZİN GİBİ OLANA SAYGIMLA BABACIĞIM.
Teşekkür ederim kızım. Böyle içten yazılmış yorumlar hep bana ilham verir... Dünya kadınlar günü için daha önce yazdığım bir diğer şiirim var kızım. Belki görmek istersin...
Merhaba, Kadınlar gÜnünün insan onuruna yakışır şekilde değerlendirilmesi gerekir bence. Aksi halde böyle bir gün kapanın elinde kalıyor... Nice güzel günlere.
merhaba kardeşim.kadın için yazdığın şiir harikaydı.kadınlar çok narin çiçeklerdir.onları soldurursanız,kendinizde solarsınız.o narin çiçeği büyük bir ihtimamla korumak gerektir.çok güzel bir şiirdi.kutlarım,selamlar.
Duyguların dizelere yansıması güzeldi eyvallah Kadir kardeş Alkışlıyorum güçlü kalemi Yüreğin var olsun ______________________________________Selamlar saygılar
Duyarlı şiirinizi ve yürek sesinizi alkışlıyorum tüm yüreğimle. Ömrünüze bereket Kadir Babam. Sevgi ile kalın, mutlu kalın efendim. Saygılarımla her daim...
Saygı ve selamlar efendim.
tebrik ederim.