Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Nisan 2015 Pazartesi 00:53:08
emeğinize sağlık tebrıklerimle
Nasihat, @YAKAMOZ ŞİİRLER
23.4.2015 12:48:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Nisan 2015 Pazartesi 00:52:42
Yılın on iki ayı yağmur borandır havam
Huzurun çeşmesinde bir türlü dolmaz kovam
Hakk’a havale ettim mahşere kalsın davam
Sabrın harıyla piştim küle bakar giderim


:((

giderim...
payıma düşenle...

tebrıkler kıymetli abim
Çeker giderim, @zaralıeren
25.4.2015 11:48:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Nisan 2015 Pazartesi 00:51:58
emeğine sağlık abim..tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Nisan 2015 Pazartesi 00:48:32
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 22:50:23
:((

anlatamazsın!!

doğru..

tebrıkler
Anlatamazsın şair, @_may_
26.4.2015 20:41:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 19:29:09
Güneş gibi doğuyor tecelliyle hakikat
Üzen ne seni ey kalp sanma aşkı vehimlik
Gündüz geceye ökse yapılsın tüm tahkikat
Ar helal namus helal lokma ile lehimlik
Güneş gibi doğuyor tecelliyle hakikat

özün gibi...
mis gibi şiirdi...

tebrıkler...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 18:37:50
mis yüreklim emeğine sağlık...

sevgim ve tebrıklerimle
Yine de yaşamak güzel, @AYSE 09
25.4.2015 21:37:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 18:00:58

Ey sevgili !
Bu dizeler
Bu buram buram aşk kokan şiirler
Hepsi beyhûde !
Kendi kendime söyleşi gibi
İçimin dışa açılan penceresi gibi
Sen zaten seviyorsun beni kelebeğim
Bende seni…
Gerisi angarya
Gerisi …


sevenin sevdiği...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 17:59:46
dönerim için için bu alem de ne biçim
hizmetkar ağa olmuş yanıp duruyor içim

emeğine sağlık abim
tebrıklerimle
-kim sorup gül sunar ki…, @AZAP
25.4.2015 17:33:35
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 17:59:02

Oysa ne sancıya çare..
Ne acıma sevinç olacaksın artık biliyorum


bile bile sevmek...
sonunun vuslattan uzak olduğunu göre göre koşmak
ayaklarımıza batan dikenlerin solumuza sızısını nasılda yaşarız an be an...

ah göçmen kızı bilseydi... ...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 16:13:20
Gittiğin gece
En uzun ve en soğuk gecesiydi ömrümün...
Kırılmaya müsaitti tüm umutlarım


:(

o günden sonra umutlarımı cebimde taşıyan bir uzun yol yolcusu gibi
biçare tükenişler içindeyim sevgili...
iliklerime işlemiş yokluğunla
nasıl vu...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 13:27:58
Bilmem ki sevdiğim kim etti nazar
Sensiz yüreğimde yaralar azar.
Ararım bulunmaz açık bir mezar
Ölmeden toprağa, giresim gelir


yüreklerimizin dili olsa...keşke
acılarımızın dilsiz ağlaması ondandır işte

emeğine sağlık abim.
sen hep yaz! ...

Ölesim gelir....., @Hakan Yarali
24.4.2015 15:41:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 11:27:11
tebrıkler abim..
Her bakana bir uçak, @mehmetmacit
26.4.2015 04:51:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:30:58
ooyoyoyoy
.)))

şiir olmak
yürekte
yazmak
ve yine yazılmak tümcelere...

ne şanslı
seven ve sevilen..
,
tebrıkler meleğime
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:30:07
amin
amin...

dualrınızda var olmak dileği ile ablam..

tebrıkler
şiire yoruma
...ey duam..., @Kalb-i Bahar!
23.4.2015 23:19:30
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:29:15
Çağlayanın kalbinde, her yer ıslak, ruh çorak.
Kendiliğinden ağlar, günü gören bir yaprak.
Suya muhtaç değilken, neden çatlar ki toprak?
Çiy damlasın dalından, iç şiirin gölünden

ne etkindi yine
kelamınla
nefesinle
emeklerine sağlık kıymetl...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:28:30
tebrıklerimle..
Kadınım, @Şair Yürek
24.4.2015 11:56:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:28:00
çok güzeldi..abim
tebrıklerimle
Yol bulamadım, @Ramazan AKKAS
24.4.2015 18:42:11
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:27:24
az gelir uğrunda adak adasam
boynunun borcunu aşkla ödesem
sana benim nazlı yarim ol desem
bu gönlüm sevdanı diler Dilşikâr


tebrıkler can
Dilşikâr, @Gülşah Dağlı
24.4.2015 19:20:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:26:50
emeklerinize sağlık abim..tebrıklerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.659
Şiir Okunma
1.228.475
Yazı Okunma
112.545
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL