Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Mayıs 2015 Cumartesi 19:59:51
Yüreğim Yağmur oldu, Yağdım karanlıklara
Feryadım sokaklarda gecenin çığlığına karışmış
İçim ölmeye çoktan alışmış


Gözlerin gözlerimde ,yüreğine hasret yüreğim


Eğer sevgi buysa, beni bağışla,
Seni çok özlüyorum ...

:((

solum
dedi...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Mayıs 2015 Cumartesi 19:55:39
Her aşkın acıtan bir yanı var
Beklemediğin bir anda yağmur yağar
Gözyaşların yağmura karışır
Sarı güllerde ağlar...unutma...


gülleri ağlatanlar ağlamaz mı sandın ablam...
yağmurlara sarılmış duaların derinliği uçsuz bucaksızdır işte..
tebrı...

Sarı güller, @serapertence
23.5.2015 12:16:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Mayıs 2015 Cumartesi 19:54:07

Sırnaşık bir acı, çalan şarkının çığlığı
Kadar dokunan
Kaçıncı oktav kim bilir
Duyup da söyleyemediğim.
Kaygan bir zeminin yalıtılmışlığında
Ne çok anlatı gizli
Kimi uzağında kimi sürgün aşka
Öbek öbek yığılı aldatı
Kuşatılmış yazgımın anla...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Mayıs 2015 Cumartesi 19:53:10
Kimseyi yoluma engel etmeden
İçimde şu canım göçüp gitmeden
Huzurla bir gece dönüp yatmadan
Gözümdeki yaşta pişer gelirim


:(

vuslatın tez olsun can
tebrıklerimle
Gelirim, @Gülşah Dağlı
23.5.2015 17:50:04
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Mayıs 2015 Cumartesi 19:52:02
kutlu olsun
mutlu olsun
umutlu olsun

inşallah can tanem
tebrıklerim kalben
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Mayıs 2015 Cumartesi 19:51:06
İmtihan ettim kendimi sende sınavı kaybettim
Göremedim dilinde aşk sözlerini sevdam

ah benim ablam
bir imtihan ki
dağlanıyor insan
bir imtihan ki ucu bucağı olmayan

sabr gerekiyor
gerisi boş kalıyor inan

emeğine sağlık saygımla can ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Mayıs 2015 Pazartesi 20:46:20
tüm dalgalar senin olsun artık
çığlığımı giydirdiğim tüm martılar
ipini koparmış bir gemi
kimden/neden korkar ki


:((

SAHARA!!
...
daha ne kadar sürükleyecek bu şiir beni peşi sıra..
solum!
ağrılı!kaldı ardında(sahara)

çok güzeldi ç...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Mayıs 2015 Pazartesi 00:08:14
emeğine sağlık ablam..
anneler gününüz kutlu olsun..
* anne *, @Nuray Çakmak
10.5.2015 18:01:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Mayıs 2015 Pazartesi 00:07:13
çözgüsünde ayrılığın geri çekilişidir hüznün
coştukça coşan bir terennüme döner şiir
düşer kağıda annem diye


anneler gününüz kutlu olsun can
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Mayıs 2015 Pazartesi 00:05:30
Bu can hasretinle zehre banıyor
Aklıma düştükçe içim yanıyor
Beni görenlerde Mecnun sanıyor
Vuslatı mahşere koyma SEVDİĞİM

.((

emeğine sağlık babam..
tebrıklerimle
Sevdiğim, @batu_41
8.5.2015 18:56:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Mayıs 2015 Pazar 23:47:17
bazı gerçekler
acıdır...

ne çare:((

tebrıkler şair abim
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Mayıs 2015 Pazar 23:40:42
Gurbetimde hüzün eksik olmuyor
yüreğim yaralı yüzüm gülmüyor
perişan günlerim yerin dolmuyor
suskum dilden başka şöyle neyim var.


:(

bazı suskunluklar çok derin sızılar biriktirir abim..
içimizde çoğalan
dışımıza dökülmesin varsın!
...

Neyim var .., @Hakan Yarali
10.5.2015 23:34:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Mayıs 2015 Pazar 20:55:53

Seni elde düşünsem de çözüm yok,
Yokluğunun acısına sözüm çok,
Sensiz geçen günlerime gözüm tok,
Yazık bunu geç de olsa fark ettim.



en acısı da bu şüphesiz!!
:((

tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Mayıs 2015 Pazar 20:54:15
emeğine sağlık abim..
tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Mayıs 2015 Pazar 20:47:25
anneler gününüz kutlu olsun can...

emeklerine sağlık tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Mayıs 2015 Pazar 20:46:40
emeklerinize sağlık meleğim...
anneciğine çok slm benden...
anneler gününü kutluyor ellerinden öpüyorum...

tebrıklerimle
Anneme, @ŞİİRİN SİHİRİ
10.5.2015 17:13:21
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Mayıs 2015 Pazar 14:35:28
NE KIYMETLİLER...
NE KADAR MÜHİMLER BİZLER İÇİN..

EMEĞİNE SAGLIK CAN BABAM
TEBRIKLERİMLE
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Mayıs 2015 Cumartesi 23:49:05
*
Senin için her gün verdim zor savaş
Umudum tükendi bil yavaş yavaş
Ne yâr olabildin ne de arkadaş
Beni sarhoş eden bir deli balsın


:((

benim diyecek sözüm kalmadı ki..
düğümlü gezen yüreğime
ok gibi saplandı şiir...

alacağın olsun...

Gözümde selsin, @Hasanyılmaz
7.5.2015 02:20:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Mayıs 2015 Çarşamba 23:10:10
ne mutlu...
yazana yazılana...

emeğine sağlık annem ...öpüyorum mis yüreğinden
Canım kızıma, @GÜLDESTE
6.5.2015 21:58:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mayıs 2015 Cuma 01:16:37
emeğine sağlık ablam tebrıklerimle
Roman kızı, @gül peri
30.4.2015 11:47:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.477
Şiir Okunma
1.228.151
Yazı Okunma
112.501
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL