Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Haziran 2015 Çarşamba 11:54:52
öpüyorum şiirinden yüreğinden gülüm..can dost!

tebrıklerim kalben
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Haziran 2015 Pazartesi 23:00:44
İmgeler seni saklar koynunda.
Kalbim zaten sana bir selam kadar yakın.
Özlemlerim yalın ayak ve telaşlı,
Aşkın ara sokaklarında sana türküler söylemekte


tebrıkler şiire yoruma
Ey yâr, @Semiray Sezgin
7.6.2015 15:55:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Haziran 2015 Pazartesi 22:59:37
Hep kayıtsız kalmaktan utanın Hak kulları
Mescidi Aksa yasta,Kudüs’üm kan ağlıyor


.((

emeğine sağlık abim
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Haziran 2015 Pazartesi 22:58:35
masum ve sessizce ağlarım....

belki de
en güzel ağlama şekli...

sessizliğin mükafatı derindir unutma..

tebrıkler meleğim
*.* ah ah !, @Şebnem Örs
8.6.2015 22:57:03
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Haziran 2015 Pazartesi 22:56:51

Dedim ya...
İki ağzı da keskin,
Bıçak sırtı bir sevdaydı.
Düştüm kanıyorum,
İçin için yanıyorum.
Unutmak istiyorum da,
Unutamıyorum.


:(

ah
ah
tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Haziran 2015 Pazartesi 22:47:08
Asi Yürekli sevdiğim
sen yoksun sevdam söyle nerdesin
gelde gir virane gönlüme
bir yıldız gibi doğ odama
bir gece olsun ağlatma beni
aç avucunu al sana sunuyorum
sana al yüreğimi
sen de kalsın o sevdiğim
seni özlemek ne demek ben bilirim
...

Canım acıyor, @Müzeyyen yavuz
7.6.2015 01:01:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 20:58:10
emeğine sağlık canım babam...
Minik buseler, @superbaba
20.5.2015 10:27:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 19:20:12
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 15:02:26
O zaman sen gerçek sevmedin
Sevseydin gitmezdin
Beni kor yangınlara atmazdın
İnandığına yıkıldığı gibi yıkılır derdin ve gitmezdin


ne dolu heybemiz
dolup dolup taşıyoruz da...
boşaltacak bir tutamlık yerimiz bile yok...

:(

gitsinler ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:52:00
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:16:46
emeğine sağlık abim
tebrıklerimle
Kalk gidelim sılaya, @mehmetmacit
31.5.2015 09:27:12
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:15:27
Kanlı yaşlar döker gözüm pınarı
İçten içe çürür sevda çınarı
Sen benle oynadın Aşk’ta kumarı
Acınacak halde olsanda bakmam


ne deyim ki şimdi ben
biri şu yüreğimi alsın da gömsün!!bilinmedik bir mezara

gözlerimizden dökülenin de
içi...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:12:58

Yüreğimde deli eser fırtına,
Gönül telim sevgi örer sırtına,
Sevda gülüm denge verir tartına,
Unutmadım bil ki bir an sevdiğim.


unutulmasın...
unutulursa şiir küser
şair ölür...!

can gider
an gider

tebrıkler benim abim
İçimdesin, @Alptekin Yazar
6.6.2015 11:00:20
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:11:30
sevdim işte,
çok sevdim;
canım, gibi..
canıma can gibi,
kanım gibi sevdim,
ruhumla, ruhum gibi,
s e v d i m..


(canım)ne güzel bir kelimedir
ne özeldir
içinde...can!var
anı !var

yüreğimizde adı var...
mis yüreklim
yüreğine vuslat u...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:09:58

Canımdan çok sevdim, kaderim dedim
Seninle ağlamak, gülmek istedim
Kavuşmaktan asla, umud kesmedim
El açtım Allahtan, seni diledim


o ki Mevla:
dile kulum dilediğime vereyim..(der)

dilerim dilediklerinden eder can ablam
çok güzeldi
teb...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:09:04

Sevdan gönlüme çıra, çakmağı çakta yansın
Yanıp kavruluyorken, yüreğin beni ansın
Bir sana esir olsun, seviyorum de kansın
Dünyada bizden başka, sevdalı yoktur sansın


emeğine sağlık canım ablam
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:08:14
emeğine sağlık can
tebrıklerimle
Öyle say, @Semiray Sezgin
22.5.2015 19:42:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:07:41
emeklerinize sağlık abim tebrıklerimle
Benim adım aşk..., @Kemnur
23.5.2015 01:49:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:06:54
emeklerinize sağlık canım ablam...
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Haziran 2015 Cumartesi 14:02:49
emeğine sağlık meleğim...
tebrıklerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.490
Şiir Okunma
1.228.164
Yazı Okunma
112.502
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL