Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Nisan 2015 Pazar 02:02:44
Oysa sen, duymuyorsun bile..!
Bir kuş misali çırpınan yüreğimin
Sessiz çığlıklarını,..!
Hissetmiyorsun belkide
Senin yokluğunla üşürken
Hayalinle ısındığımı..!
Sevgine susamışlığımla
Sessizce, senin için
Senin için kanadığımı

:(

İsmail...

Oysa sen., @::..izmirli..::
19.4.2015 01:37:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 23:36:21
adresini bilir her satır...


tebrıkler canlar
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 18:06:06
ah canda canım
sen hiç yalnız kalma:)

tebrıkler meleğim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 14:21:00
vefalı yüreğin sagolsun senin...

kelamı zengin
kalemi keskin
şiir yürekli kadın...

tebrıkler çok
Ağam, @yağmur zamanı
14.4.2015 22:34:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 14:19:46

Bir beyaz güvercin yalnız gurbet elinde
yaralı nasıl uçar deme bana

Ben Hak yolunda kanatsız da uçarım
kanadım Hakdır çünkü
benim.


tebrıkler ablam çok güzeldi...
Aşka mektup, @AYSE KAVAK
18.4.2015 14:18:51
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 14:18:35

Hasretinle kavrulan vahasız çöl gibiyim
Yana yana yok olan bir avuç kül gibiyim
Cenneten su yükleyip taşıyan Nil gibiyim
Geçerek zorlu yoldan huzuruna çıkarım


çok güzeldi çok
tebrıkler canlar
Ya rabbi, @Nilüfer Sarp
16.4.2015 00:21:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 14:17:15
*
Mizanda terazi kurarlar bir gün
Kimine yas olur kimine düğün
Yiyeceğin en çok günde beş oğün
Ne ala bulursan arkasından çay



keskin bir bıçak gibi
şiir...

yine tadı değişmedi yüreğimde
tebrıkler hasan yılmaz abim
Dünya yetmedi sana, @Hasanyılmaz
16.4.2015 02:58:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 14:15:24
emeklerinize sağlık...abim çok güzeldi çok
Ne diyecek, @ARİF BARAN
17.4.2015 21:12:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 11:47:35
nefisti...
emeklerinize sağlık saygımla
İçimin canı, @Dosteli_
17.4.2015 13:51:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 11:46:28
iki sevdiğim insanı aynı bahçede yine soludum..
içime çeke
çeke

tebrıkler canlar
iyi ki varsınız

sevgimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 11:45:15
hani diyorum şimdi
suskunluğumu yüklesem
dudaklarına
kaldıramazsın belin ağrır!


beli ağrısa sadece
yüreğinde ki ağırlığını bilse
ödü kopardı...

emeklerinize sağlık usta tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Nisan 2015 Cumartesi 11:43:58
Sevip sevilmeği söyle ne sandın
Sen bana sevgili,sen bana candın
Sonunda ben gibi ,kendin de yandın
Böyle sevmektense,hiç sevmeseydin

AH BENİM CAN DA CANIM,
sevenin yüreği kordan bir ateş olur
sevdiğini andığı kadar değil de
yandığı kadar he...

Hiç sevmeseydin, @SEMA DAAĞLI
17.4.2015 00:23:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Nisan 2015 Cuma 19:06:08
içtim yeniden doya doya şiiri...

tebrıkler mis yürek..
Vefasız, @Nilüfer Sarp
13.4.2015 00:20:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Nisan 2015 Cuma 19:05:20
yeniden yaşadım mısralardaki hüznü...
stemi..

çok güzeldi canda canım
bu akşam yine yenisini ekelim hüzün bahçemize inşallah

tebrıkler çokca
Ey vefasız, @SEMA DAAĞLI
13.4.2015 00:14:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Nisan 2015 Pazar 01:00:51
emeğine sağlık canım ablam
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Nisan 2015 Pazar 00:57:36
Dilek kapısında kalmışım naçar
İçimde binlerce derin kuyu var
Yusuf gibi beni huzura çıkar
Malumun gizemi sırdan sayılmaz

emeğine sağlık abim
tebrıklerimle
Ömür kumarı, @Mustafa Doğan.
8.4.2015 19:00:40
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Nisan 2015 Pazar 00:16:43
Ben senin yolunda çok bela çektim
Uğruna her gece göz yaşı döktüm
Sensizlik hasretin kalbime ektim
Sürüner gelirdim sen gel deseydin.


dili gel demeyenin
gönlü vuslata hasrettir
can tanem...
sessiz bir dokunuştu geceye şiirin...

tebrıkl...

Sen gel deseydin, @SEMA DAAĞLI
12.4.2015 00:12:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Nisan 2015 Cumartesi 21:07:50

Kanar,
Yanar,
Anar yürek.
Sonbaharın hüznünde ıslanmış
Son yeşil yaprak;
Saklamak için kendini,
Bahardan bir gelincik bekler.



tebrıkler abime
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Nisan 2015 Cumartesi 21:01:36

Şiirlerim şarkılarım,
Senle başlayan sen diye sona eren tüm yazılarım yok artık..
Bu kelimelerimin sana son nazarı, son hazanı..
Kışın soğunda titrerken içim,
ELİM ELEME DEĞDİKÇE YANAR..
Son iç çekişim sevgili,
Bütün yazılarım yazıma kalsın.....

Kalsın !!, @çalakalem
20.4.2009 00:22:24
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Nisan 2015 Cumartesi 17:09:05
ne olur, saçlarını tembihle
ıslak ıslak oynaşarak yalnızlığıma el sürmesin
son kez öldür gözlerimi
ve gülümse
bir sabah uyandığımda,
aşk, tükrük saçarak öksürmesin

:((

ÖKSÜRMESİN...
TEBRIKLER ŞAİR
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.528
Şiir Okunma
1.228.206
Yazı Okunma
112.509
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL