Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Nisan 2015 Perşembe 22:08:42
YÜREĞİNDEN ÖPÜYORUM KELAMİ GÜZEL
ŞAİREM...

TEBRIKLERİMLE CAN
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Nisan 2015 Perşembe 21:48:14
ÇOK GÜZEL YAKIŞMIŞ ANNEM...GÖNÜL BAHÇENE
KALEMİNE SAGLIK YENİDEN...

SEVGİLERİMLE ÖPÜYORUM...YİNE YENİDEN
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 07:06:04

Şimdi artık yalnızdı anıları arkadaş
Kocası yanındaydı içinde yaşıyordu
Yoktu artık kimsesi ana-baba-eş-gardaş
Onları çok özlüyor gönlünde taşıyordu

emeğine sağlık can
kalbi tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 07:01:45
Bakmasaydın mahsun
Bana öyle

Sarhoş gezeceğim
Yaz bahçelerinde

mis gibi
şiirinde
sabahına gelincik kokuları dokunsun inşallah
canımsın
tebrıklerimle
Yeminli gelincikler!, @Oya gedik
8.4.2015 02:15:09
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 01:09:56
İsmini anarken başlıyor

Sızlamaya..!

Yokluğunun derin kuyularında

Naçar kalan, zavallı yüreğim..!

:((

emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 01:08:25
bırak bakmasın!
ve bırak dağınık kalsın!

emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Ne var, @Son Damla
8.4.2015 01:06:49
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 01:07:38
Şimdi soruyorum
Benim suçum,vefasız olmam mı? ?
:(


seven vefasız değildir be can
bazen uzanmak istersin de uzatamazsın elini
bazen söylemek istersin de kesersin dilini
bazen dokunmak istersinde çevirisin yüzünü...

gönlünü yere dökene
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 01:04:29
Yüreğime dağ çektin gönlüm perişan oldu
Yoluma karlar yağdı rengim sarardı,soldu
Dünyanın derdi,gamı benim kalbime doldu
Beni attın kendine yeni yâr buldun ,gittin

:((

ah benim canda canım
de bana şimdi...?
gelen gideni aratmaz mı hiç? ...

Gittin, @SEMA DAAĞLI
8.4.2015 00:21:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:14:53
Kanlı yaşlar akıttım, gözyaşım döndü sele
Aşkı bana sormayın, ben aşkı yaşamadım....


:((

kesilmiş soluğumla...
tebrıklerimle abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:13:40
Değil mi ki;Duygularına kuşlardan önce kanat takar şairler...
Değil mi ki dünya bir sevda evi;
Ellerimin nisanı gölge olsun ilk yaza
Eğilip göğe sorayım yine benimle ağlar mısın diye...
Eksilmiş bir zamanın hesabını kapatarak.
suskun gölgem çıkı...

Nisan düşleri, @Ferda,ca
8.4.2015 00:02:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:11:31
öpüyorum kelamından
ve yine
asil yüreğinden..

tebrikler meleğime
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:08:27
he ne incinir..
ne kırılır:((

tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:07:39
Bu mevsimde kelebek, bu mevsimde çayır kuşu
Bu mevsimde burcu-burcu anemonlara konmak


ne güzel anlatmış tümceleriniz...
tebrıkler çok
Bilinmez, @haticeak
22.3.2015 22:13:02
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:06:45

Yani diyorum ki ;
Sarmadan gönlümüzü ayrılık hüznü
Uzun kal yanımda ne olur
Uzun kal ki doya doya seyredeyim
O zeytin gözlerini unutamadığım o melek yüzünü

:((
ah benim abim..ah!
emeğine sağlık..
nefisti
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:05:45
emeğine sağlık abim
tebrıklerimle
Dazkırı, @HakanKurtaran
2.4.2015 09:27:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:05:08
şiirlerini çok seviyorum da
resim çalışmalarınıda bayılıyorum yaaa

cansın can...
Yasaklıydı sevdalar, @gül peri
17.3.2015 11:26:31
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:01:47
Kalp kalpkalbe bağlanmışsa
Sevgi denen bir bağla
Bir de sonu vuslatsa
Doyumsuz bir düş yaşanır.


emeğine sağlık ablam tebrıklerimle
Dışardaki karanlık, @Minos
7.4.2015 00:00:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Nisan 2015 Çarşamba 00:01:06
Dört mevsim bahardı muhabbet varken
Yaz bile gelmeden güz oldu erken
’Arayıp sormadı vefasız’ derken
Çiçekli dal gibi geldi selamın.


bir selam bile yetiyor işte bazen.((

tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Nisan 2015 Salı 23:58:19
Anladım ki hasret senin adın
Benim ise yanmak imiş alın yazım
Dinmeyecek hiç kalbimdeki ince sızım
Aşkınla yanar,kanar durur sol yanım
Bitir artık şu gurbeti biz de kavuşalım
Bak bahar geldi sende geliver gül kokulum



beklenen vuslat
tez ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Nisan 2015 Salı 23:56:48
ve çığlıklarımızı
en umarsız
en duyarsız
en sessiz anlarında hem de
en sessiz zamanlarında …


tebrıklerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.526
Şiir Okunma
1.228.204
Yazı Okunma
112.505
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL