Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:22:05
nefisti..
tebrıkler

iki güzel insana
Tutsak şiir, @meltem kınıc
26.4.2015 01:19:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:21:27

Bu sevda uğruna canımdan geçtim
Leyla kim Şirin kim? Ben seni seçtim
Gözlerinden ab-ı sevdayı içtim
Yar seni sevmekten sanma bıkarım!


:(
bıkmadan
her şeye inat sevmek...
özümüzde var olanı sonsuzluğa taşımak...

nefisti abim tebrıkler ...

Sanma bıkarım, @ARİF BARAN
25.4.2015 21:45:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 10:20:16
Bilmedin hiç sevdiğim geceler eçelim oldu
Hayat beni de yordu sevdan acı ve zordu
Kahrımdan erisem de eğilmez asla başım
Düşsem de düşmez harama ekmeğim aşım
Bedenden çıkmış ruhum başımda durur taşım
Sırtımdan girdi ya ölüm şimdi yetimdir n...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Nisan 2015 Pazar 08:42:20
Ahu figan almış bahtımız ağlar
Birleşmeyen yollar şebini bağlar
Önüme çizilse çıkılmaz dağlar
Sabrın kanadıyla aşıyor gönül


ne manidar bir şiirdi...
yüreğime hüznün sağnak sağnak dolduğu vakte
nasılda yağdın mısralarınla...

emeğine sağl...

Gönül dergahı, @AYSE KAVAK
24.4.2015 20:08:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Nisan 2015 Perşembe 01:41:30
Damardan girdide karıştı kana
Zamanla ızdırab verdi hep cana
Arada gülsemde inanma bana
İçimde ki yara çor diyemedim


gülüp oynadığım ele karşıdır!!

tebrıkler babam
Zor diyemedim, @batu_41
17.4.2015 13:09:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Nisan 2015 Perşembe 01:39:21
Rüzgârın sesine kulak veririm,
Gelmeyen vuslatı bilip eririm,
Bahtımın elinde buruk yürürüm,
Ağlatan halimden çok korkuyorum.

:(

insan hep korktuğunu yaşarmış şair abim..
bilmem ki..
ne demeli

tebrıkler çok
Çok korkuyorum, @Alptekin Yazar
21.4.2015 15:57:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Nisan 2015 Perşembe 01:37:43

O şimdi dört duvar arasında
Ölmeden mezar da
Bense yüreğimde vurduğu hançerle
Kanıyorum.
Yokluğu beni öldürdü de
Yaşıyormuş gibi yapıyorum.


aynen öyle işte...
tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Nisan 2015 Perşembe 01:36:45
Koskocaman ömürmüş diyorlar ama yalan
Sadece hüzünlermiş gidenden geri kalan
Sevdim diyen bir insan eylerken aşkı talan
Gözden akışan seller aşkın kaynağı mıdır


kimbilir..
öyledir !

tebrıkler abim
Aşkın kaynağı, @Dosteli_
22.4.2015 12:47:48
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Nisan 2015 Perşembe 01:35:51
Beş vakit okunur müminin marşı
Ramazan semayı,titretir arşı
Günahkar kulları Rabbine karşı
Savunur dil var mı namazdan gayrı?


Mevla'm
başımızı secdesinden gayri kimseye eğdirmesin
çok güzeldi abim...
tebrıklerimle
Namazdan gayrı, @Ramazan AKKAS
22.4.2015 20:43:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Nisan 2015 Perşembe 01:34:26
Meğerse senin için aşk değilmişim yaşadığın
Gelip geçici bir hevesmiş sahte duyguların
Benimse üstüme çökmüş yine bu sağır karanlık sebebi sensin
Yazık yanılmışım belliki demekki beni hiç sevmemişsin

:(

demek ki
senin için aşk değil yalanmı...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Nisan 2015 Perşembe 01:29:19
emeklerinize sağlık..canlar

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Nisan 2015 Çarşamba 22:52:30
Bak yalnızlığıma ağlıyor yer gök
Gelmezsen yerinden yüreğimi sök
Dilerim her zaman gözünden yaş dök
Sen aklıma düştün yine bu gece

*
tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Nisan 2015 Çarşamba 22:51:36
aç gözlerini sevdiğim
boğuluyorum görmüyor musun
yokluğunun hırçın dalgalarında
kara sularında
dibe batıyorum
bitiyorum sensiz
sen hala uyuyorsun
haydi gel sevdiğim



:((

tebrıkler can
Yumma gözlerini, @meltem kınıc
21.4.2015 00:18:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Nisan 2015 Çarşamba 22:50:21
İntihar günü, intihara düşer mi yağmur? Ölür mü seven ?
Kelimelerimi yak, cümlelerim boğulur mu dersem


İşte o an, yağmur, vurur gökyüzüne ıslak tokatlarını
işte o an ,unutur bütün bulutlar intiharı…



tebrıkler can
Aşk mı desem !, @Semiray Sezgin
21.4.2015 11:00:55
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Nisan 2015 Çarşamba 22:49:33
Yaşasın, şimdi çok mutluyum,
Bir de rüyalarıma girersen,
Tatlım benim, canım benim, aşkım benim,
Değme keyfime, senin yerine de uyurum

seni görmem
imkansız
rüyalarım olmasa...

tebrıkler şair
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Nisan 2015 Çarşamba 22:48:32

belli belirsiz bir üzüm ( hüzün) karası
sızım sızım sızlayan gönül yarası
cebimde birkaç kuruş yol parası
son otobüs dolmadan

döneceğim bekle biraz...


yol gözleyen göz aşınır mı hiç...?
tebrıklerimle..
Bekle biraz..., @_may_
21.4.2015 11:10:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Nisan 2015 Çarşamba 22:43:47
vurur kendini bir yağmur damlası dudaklarımda dua diye

oysa...

gecenin son sözüdür aşk
düşer tenime ay niyetine

...

tebrıkler şiire yoruma
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Nisan 2015 Çarşamba 21:26:33
Issız virana döndü evim ürkütür beni,
Eşyalar bile garip bakıyor anneciğim.
Yatağını yoklarım uyuyor sanıp seni,
Boş yatağın bağrımı yakıyor anneciğim.



ne sızılı bir şiirdi..
hissettirdi ..

emeklerine sağlık canım ablam tebrıklerimle
= anneciğim =, @gelmeyenvuslat
19.4.2015 00:25:50
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Nisan 2015 Çarşamba 20:17:56
Ama sen yine de canın yanınca seslen
Kamburumla koşar gelir
Yüz ömür acına yetişirim
Küllerimden doğar
Ölünü de severim

:((

ELİMİ NEREYE UZATSAM ORASI YETİM KALIYOR...
içimi nereye döksem
orası buzdan bir duvar şimdi
heybesi dolu yürekle...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Nisan 2015 Çarşamba 20:15:29
Sevmenin ispatı gözyaşlarında saklandı
Artık ne mektup yazasım var
Nede pencerenin kenarında dışarıyı görmek
Sokakta bekledim gelişini geceler boyunca
Elimde sadece sus pus olmuş yüreğim kaldı.



KALANLAR
YETER BİZE...
CAN KARDEŞİM..

...

Düşündükce seni, @G.Şentürk
20.4.2015 17:53:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.494
Şiir Okunma
1.228.168
Yazı Okunma
112.502
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL