Mavi kelebeğim ! İki ayrı bedende yaşayan özgür tek yürek gibiyiz . Bazen serin rüzgârlar esse de aramızda, Hâkimi,sahibi ece’si,sultanı sendin bu yüreğin Hâlâ da sensin… Şu an fersah fersah uzağımdasın Olsun Benimsin ya, Beni seviyor sun ya Bu yeter bana. Ama,keşke şu an ,çıkıp gelsen Ve yapışsan özlemimin,hasretimin yakasına Sürükleyerek götürsen beni sana Keşke ! Bak ! Şu an kalbime değdim Ne kadar hasret yüklüyüm sana Gel ! Al beni benden Sar beni sana Zordayım Dardayım Sensizim Anla ! Biliyor musun, Yokluğunda yollardayken Başkalarına bakıp ondan bir “sen” çıkartabiliyor, Ona “sen” diye duygularımla sarılıyorum Çünkü sen ruhumun kalbisin Ben sende “var”ım Sende tam Yokluğunda her şey yarım Unutma ! Gitmek için gelmedim sana Ben sende ev sahibiyim Sen bende sahip… Kocaman bir yalnızlığım vardı senden önce Yalnızlığımdan kaçıp geldim ,sana İçimdeki bunca uzaklığı bir tebessümünle aşıp, Koştum sana Yangınıma… Bile bile yangınıma koşuyorum:sana… Hadi ! Beni sende söndür ! Huzuru sende buldur ! Hayata tutundur ! Sev beni ! Öyle sev ki,başım dönsün Ayaklarım kesilsin yerden Nefes nefese kalayım sende her dâim. Göğsünde durdur zamanı Dindir ruhumun sana kanayan özlemlerini Kana kana içirt bana kendini Sende biteyim Sende eriyeyim “ben” değil “sen” olayım sende Aynaya her bakışımızda kendimizi değil, Birbirimizi görelim gözlerimizde Zaman tanık olsun sevdamıza Ve kazısın bizi sayfalarına Bizden sonrakilere “örnek aşk” diye göstermek için . Ey sevgili ! Bu dizeler Bu buram buram aşk kokan şiirler Hepsi beyhûde ! Kendi kendime söyleşi gibi İçimin dışa açılan penceresi gibi Sen zaten seviyorsun beni kelebeğim Bende seni… Gerisi angarya Gerisi …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...ÖRNEK AŞK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...ÖRNEK AŞK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişik bir haz.Değişik imge ve betimlemeler.Samimi duyguların gölgesinde örnek aşk şiiri Yürek gücünüze emeğinize sağlık..Tebrikler arkadaşım..Selam sevgi ve dua ile..Kalın sağlıcakla...
. Ey sevgili ! Bu dizeler Bu buram buram aşk kokan şiirler Hepsi beyhûde ! Kendi kendime söyleşi gibi İçimin dışa açılan penceresi gibi Sen zaten seviyorsun beni kelebeğim Bende seni… Gerisi angarya Gerisi …
…….s.altunbaş…bafra.Süleyman hocma tebrik ediyorum var olunuz
Ey sevgili ! Bu dizeler Bu buram buram aşk kokan şiirler Hepsi beyhûde ! Kendi kendime söyleşi gibi İçimin dışa açılan penceresi gibi Sen zaten seviyorsun beni kelebeğim Bende seni… Gerisi angarya Gerisi …
sevenin sevdiğine kelebekler misali kanat çırpışı gibi şiir...
Göğsünde durdur zamanı Dindir ruhumun sana kanayan özlemlerini
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ŞİİR KADAR RESİMDE HARİKAYDI BE USTAM..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA