Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Temmuz 2011 Cumartesi 01:54:45

Gelme hain kucağıma, istekler banmaz
Çatık kaş hüsran doğurur, yürek kudurur
Gülleri açmayan dala, bülbül konmaz
Sevgime engel ekersin, bentte su durur
Bil ki kaskatı o kalbin, demir yonmaz
Kirletip de durdun beni, eller yundurur...



kut...

...isyan tutulmaz!, @AZAP
9.7.2011 00:22:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2011 Cuma 15:31:02
Varolmamsın.
Şems’im
İki gözüm.
Seni çok seviyorum cancağızım
Zaman vazgeçilmezlerin tam ortasındayken
Ben senden vazgeçmem can kuşum.........


sevdaysa adı yüreğinde...VAZGEÇMEDE ZATEN!!!!
tadındaydı dost kalem..saygımla..kutladım..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2011 Cuma 13:09:11
Göğsün göğsümdeki boşluğu doldururdu,
Cevabı içinde taşıyan suskunluk taşıyordu,
Kül rengi bir is bırakıyordu elinin değdiği yer,
Ruhum, ırmağına kavuşan denizler kadar durgundu...




şiir yüreğine slm olsun can şairem...özlü sözlü bir ş...

Bitimli değildin, @jean_dark
25.5.2011 11:41:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2011 Cuma 10:33:14
kirpiklerim
yağmur bulutu
sızım sızım
iliklerimi sızlatan

birgün dinse
dinse
ş u a h m a k ı s l a t a n




----

___beklemek k â b e m.... hep tavaf ediyorum g e l m e y i ş i n i__





eğine saglıkkkk....abim..tadındaydııııı....

Gelmeyişine, @_ZERRE_
8.7.2011 01:41:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2011 Cuma 10:29:28
Firâr ettim gözünden, görmesin bir lâhza cânân..
Değildir imtinâ ar, âşikârdır nâr-ı her an...
Döner devran, zaman, an, zerre yoktur hiç suâlim;
Nazâr eyler de nâsazkâr, basar hep zâr-ı her an...



emeğine saglık canda canım...özdü...şiirdi!!...

Firar(d)ayım, @babidim
8.7.2011 10:13:47
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2011 Cuma 10:28:24
kapıyı çalan benim
evinde dalan benim
yalnızı kalan benim
bıkarsam dağılırsın

ozan efem bulmadı
ağzına dek dolmadı
senin gibi solmadı
yıkarsam dağılırsın


emeğine saglık...güçlü kalem..saygımla kutladım!!....................................

Dağılırsın, @ramazan.efe
8.7.2011 10:05:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2011 Cuma 10:27:24
Hem düşünen hem konuşan dilimsim
Alırım kokunu seher yelimsin
Çok sevdiğim canım tatlı delimsin
Nisan yağmurunda sele benzersin
*********
Abı-hayatımsın yüreğim kansın
Her gün söylediğim türküler sensin
Gözlerim keşfetmiş gizemli yönsün
Derde...

Benzersin yarim, @BOZOK KIZI
8.7.2011 08:35:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2011 Cuma 09:59:56
Hüzün bana ben hüzün’e alıştı,
Saç ağardı sakalıma karıştı,
Ahmet Acar dertlere ile yarıştı,
Seviyorum demen yalanmış meğer.



abimin kalemine..ablamın nefesine saglık....
güzel bir dinleti çıkmış ortaya...
sevgilerimi bıraktım çokcaa...

Yalanmış meğer, @AHMET ACAR
8.7.2011 00:13:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Temmuz 2011 Cuma 09:41:35
Sus Esila sakın hiç konuşma sus
Tut çatlamış ellerimi yeniden
Buldur büyülü dünyada kaybettiğim yolumu
Karanlıkta kalmış dilsiz bir mumum şimdi
Çak bir ateş Esila çak
Yak benim fitilimi istediğin gibi
Yeter ki Esila
Ruhum musallaya düşmeden
...

Esila, @lemide
7.7.2011 15:10:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 22:42:30
Bir seni isterim
senle yaşamayı
senle üzülmeyi
senle ağlamayı

bütün duyguları yaşamayı
sana şiirler yazmayı
dokunmayı
bütün ruhumla seni hissetmeyi

o zaman bilirim ki hayat var
ve bende yaşıyorum
senin olmağın yerde ben yokum ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 21:39:00
Utancın benim, canın cananım
ne kadar isterdim, örgülü saçlarınla oynamayı
kocaman bir kentti dönüp de geldiğim
bırakta rahatça ağlasın çocukluğum
kolay değil aslında- zamansız bir ayrılığın
kanatlarına kartal uçuşları asmak
artık kullanılmayan...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 21:37:56
:(
güçlü kalemden dökülen incileri okuyamdım:((
şiir nerdeeeeeeeeeee şairemm?????
ren ayarlarınızı kontrol ediniz..
yeniden ziyaret edeceğim dostun bağını...sevgimleee
Esila, @lemide
7.7.2011 15:10:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 21:36:40
her nefesinle
ışık ışık düşerim
ve her bir zerremde
ellerinin buğusu…

/haremde gezinirken gölgen
yokluğun kokuyor duvarlarımda…/




emeği klaemi kutladım sevgimleee
...., @Ülviye Yaldızlıı
7.7.2011 19:35:14
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 21:35:13
İnci gözlerin, müebbet hüküm giydirirken bedenime
Neyleyim sen bilmesen de sanadır mahkumiyetim
Dünler kanatır yaramı kifayetsiz kalır kelimelerim
Üzüntüden tükenirken mum ışığında yine yalnızım

Ne yağmurlar avutur beni, ne de diner matemim
Du...

Tutsak, @berkem_umit
20.5.2011 22:15:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 15:03:27
Haydi gel güzelim beraber gezelim
Ak gerdan üstüne güller dizelim

Ozan zeki’m derde inelim bahçelere
Tutup yüzüm sürem o kınalı ellere
Seyredem bakam o ela gözlere
Nolur sevdiğim nolur sevdiğim.

Haydi gel güzelim beraber gezelim
Ak g...

Nolur sevdiğim(2), @ozan zeki
7.7.2011 14:38:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 14:57:28
Ah bülbülüm niye figan edersin
Bak geçti şimdi gül zamanı değil
Bozulmuş bağlar
Derilmiş güller
Sense neden durmaz ağlarsın

Bekle yine gelir baharlar
Açılır goncalar güller
Dermeden gülleri eller
Şakırsın yine bülbülüm

Bilirim sevdal...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 14:14:34

Hayat merdivenindeki
Çürük basamak
Atladım seni
Düşmedim bak
Çek ellerini!



GÜNE DÜŞEN TADDAYDI..KUTLADIM YÜREKLİ KALEMİ BENDE SAYGIMLAAA
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 14:12:10
Şehrime gömülür
diri konuşan sessizlik
ve ölümünden sonra verilir
sokaklarıma adın

Gökyüzünün perdesi aralanır
Yine düş çalınca çocuklar.
Ve içimde
An yanar.
S e n yanarsın.
B i z yanarız!



İMGELERİ İLE BÜTÜNLÜK OLUŞTURMUŞ...ANLATI...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 14:08:39
Hani, gelmezsin ya, gelip de bakmazsın ya,
Hani, git der gibi bakarsın ya, işte o zaman,
Dipsiz uçurumlardan, baş aşağı sarkıtır gibi,
Sarkıtıp da, geri çeker gibi seviyorum seni.

Hani; göğsünü gererek dolaşırsın da,
Halin nedir sormazsın ya. ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 13:32:50
Sensizliğin sessizliğinde
Gözyaşım(n) gibi tuzlu,
Bulanık akıp gider coğrafyama
Varlık sayfasında
Hicranın kör düğümlerini anlatsam geleceğe
Bana, sana ağlar durmadan
İçimde ince bir sızı yol alır imkansızlıklara
Çıplak ayağımla deniz kabuğu...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.372
Şiir Okunma
1.227.839
Yazı Okunma
112.463
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL