Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Temmuz 2011 Cumartesi 11:07:38
terkine dönüyorum yüzümü
rüzgar saçmalıyor değdiğine
eteğine sarılıyorum aşkın

kin ıkınıyor kim savuruyor seni
bilmiyorum
ah’tın terk ediyor teni teri
ben artık sevmiyorum seni…


yüreğe işleyen dizelerdi..her yanıyla..nefes...

Tersiz makam, @~ Ş i m o ~
2.7.2011 02:27:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Temmuz 2011 Cumartesi 11:05:38
Çürüdü etlerim durmaz solumda
Kasvetle düşlerim durur yolumda
Çarmıha çakılmış çivi kolumda
Ölmeden vicdansız mezar kazıyor

Ağlarım yaşlarım gizli iniyor
Çoğalan dertlerim sırta biniyor
Sanırlar susunca ruhum siniyor
Aşikâr edemem hüsran sı...

Hüsran sızıyor, @ARİF BARAN
2.7.2011 00:54:38
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 16:45:10
TEBRİKLER..ÇOKCAAA!!:))....EMEĞİNE SAGLIK CAN!!!
Karanlık düşlerde, @adnuf
1.7.2011 15:34:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 16:44:05
Gökten düşen her damla, rahmettir kâinata,
Lutfetti mi, bereket, kahretti mi, tufan su!..

Dünya suyla var oldu, susuzlukta yok olur,
Zül- Celâli vel ikram, ezel ebed dedi su!..



EMEĞE DEĞMİŞ..ANLAMLI DİZELER..EMEĞİN DAİM OLSUN..SEVGİ YOLLA...

Elzem/ su!.., @emine erdem
1.7.2011 15:20:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 16:43:04
Sensiz asırları yok etmekte çölüm
Mihrabıma dokunur gülü şeydayı yar
Ayakta ölür sevdam Süleyman’ a özenerek
Belkız’ ın tahtında büyür sürur
Çeşnisi düş mızrağında iblisin
Dağılır efradım yanığımda külün
İçimde dokuduğum gergefim
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 16:39:02

El/veda ol/a/maz

Sildim yüreğimde ki sana ait tüm kinleri

Bekliyorum

Hadi dön

Dön geri



İNŞALLAH DÖNER!!!İNŞALLAH GİDEN GERİ GELİR CAN!!!
ÇOK GÜZEL YAMIŞ KALEM...GİDENE ..GELLLLLL!!!DİYE Y
REKTEN SESLENMİŞ...

DUYARDA DÖNER!!!...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 16:22:29
E ğer herşey üstüne üstüne geliyorsa
M erak etme sen doğru ol varsın eğriler seni üzdüm sansın
İ nşallah düzgün insanlar çıkar karşına
N e olursa olsun dur dimdik ayakta
E eğer üzülürsen yanındayım unutma...



NE DİYELİM BENDE (PAŞAM)A TŞK...

'emine', @AŞK33
1.7.2011 12:26:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 16:21:00
ızdırap ağırlığı!
güven alıp başını gidince
Bir intihar sözcüğü seç ikimize.


’Hoşçakal’ olmasın içinde
’kendine iyi bak ’ alıp başını gitsin!
sözler kısırlaşıpta Eylül’e küssün
kirpik vedaları
onlar bize, siya...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 11:03:26
Kapanmayacak bu ellerim,
Avuçlarım boş kalacak diye...
Kapanmayacak bu yaram,kanayacak...
Seni Seviyorum diye...diye...

emeği kalemi kutladım saygımlaaa
Umutsuzluk..., @Sedat POLAT
24.3.2011 03:50:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 08:14:27
Kasırga sesinde , meltem teninde
Feryatların dindiği liman gibisin.
Kelimeler yeterli değil anlatmaya
Yaralı gönlüme derman gibisin



hepde derman olsun!!!
kutladım canda canı...sevgimleee her dem
.sevdam., @yıldızbahcesii
30.6.2011 23:16:18
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 08:10:29
Narin ellerin vardi senin ,
Simdi ölmüssün ya ,melekler tutuyormus onlari ,
Sahi sen gercekten öldün mü ?
O karanlik cukura gömüldün mü ?
Oysa sen ,karanliktan korkardin ,
Isiklar söndügünde aglardin ,
Sahi sen gercekten öldün mü?

O karanlik...

Sen öldün mü?, @Ersoycav
1.7.2011 02:57:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 08:09:22
Tüm renkleri size hediye ediyorum ardımda.
Siyahı ve Beyazı yanıma alarak gidiyorum sessizce.
Hayata dirensem de hatalarımı çaresiz kabul ediyorum.
Gecenin ortasında gündüze yoldaş olmaya gidiyorum.
Siz geride tüm kalanlara hakkımı helal ediyorum...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Temmuz 2011 Cuma 08:07:09

vakit öyle değersiz değildir bilmeli
ve şimdi geçmişin için bir şey yap demeli
soğuk bir su iste geleceğinden

ve son olarak şunu bil ki
âlem buysa çıplak sensin!



emeği kalemi kutladım saygı ve sevgi bıraktım giderken...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 22:22:21
Sevgiliyi anlatmaya yeter mi birkaç kelime
Aşkı anlatmaya yetebilir mi bu satırlar işte
Ama yine de iki kelimeyle
SENİ SEVİYORUM SEVGİLİM, SENİ SEVİYORUM…




seven yüreğin çağlayışı...güzeldi!!adaşım...
kutladım emeği kalemi..saygıml...

Beni bana sorma, @adnuf
30.6.2011 21:54:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 22:21:05
Coşkuyla akan suyun içindeyim
Tutunacak bir dal da yok
İtişler kakışlar biteviye
Böyle bu hızla nereye
Hiç belli değil
Bilinmeyene gidiyorum
Hiçbir şey elimde değil


emeğine saglık ablam...kutladım sevgi bıraktım..çokcaaa
Dal gibiyim, @serapertence
30.6.2011 21:40:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 22:19:45

Hayatımın güneşisin
Çam kokulu rüzgârlar
Esmekte dalga dalga saclarında
Kar tanesi gibi tenin
Nereye baksam seni düşünüyorum



serkan alii..ahmet...hasan.....
ya funda:)????
nerde benim şiirm yavvvvv

kaleme kuvvett...diliyor...bu gön...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 22:18:11
Çoğalttığın sen
Emzirdiğin iksîr
İstila şimdi hücrelerimde

Ayın yörüngesinde tavaf etti bir yıldız
Karalarda öptüm gecenin mor dudaklarını
Mücevherler saçtı ellerin
Yazdığım bütün şiirlerde gülümsüyor o melek

Sana geldim
Cânına
En cânına...

..............., @_ZERRE_
30.6.2011 20:24:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 22:16:55
Kuytu bir yaz akşamıydı,
anımsar mısın? Bodrum’da bir yat gezisindeydik
yan yana oturmuştuk, kıyıda davulcular bizi karşılamıştı
yıldızlar erimine dağılyordu, mavi sulara
dudaklarında nice sözcükler, teninde menekşe kokusu
saçlarını örer g...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 18:35:18
Açıvermiş nilüferler
Yeşillikler içinde
Oynar kırmızı balıklar sularda
Kuş sesleri karışır
Her yere
Benim de neyi çaldıkça çalasım geldi
Rabbim neler yaratmış
Biz asi kullarına
Bu güzellik içinde kalasım geldi


emeğine saglık...anne...

Bir rüya alemi, @AYSE 09
30.6.2011 16:25:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 12:16:37
hava mı soğuk, ben mi yoksa çok üşüyorum?
dağlarda, karlar mı var?
nefesimi de, neden ki duyamıyorum
Boğuluyor muyum?
nerelere gittin be dur, bende yanına geliyorum?
uzat ellerini bana, zira seni çok istiyorum

bunca cıvıldayan, kuşlar da ney...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.351
Şiir Okunma
1.227.829
Yazı Okunma
112.460
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL