Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 13:31:44
Sanat sanat derken
Fırçasız ressama rastladım
Kovada görülen kare
Beni çok düşündürdü
Ya sizi..?



:)küçük şeylerden birşeyler çıkarabilme..güzeldi..ablam
kutladım gören gözü..yazan kalemi..sevgimlee
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 10:48:23
açar mı kördüğümü
uçar mı kör düğümü
saçar mı gördüğümü
inadına zındığım

sevdaya banıp yazan
vur kirpiğine sızan
bir garip efem ozan
inadına bandığım


EMEĞİNE SAGLIK ABİM..KUTLADIM SAYGIMLAAAAAAAAAA
İnadına, @ramazan.efe
7.7.2011 10:31:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 10:00:24

ben bir bülbülüm, ömür kısa, seven çok
ben ben nefret ediyorum oysa, bu sevgiye karnım tok



Gak vede Cik..... Nice böğüren insanlar gördüm ben...
............................Gak vede Cik.....................




kalemin daim olsun daos...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 09:58:19
Vatanda satlık çokmuş, köşe başını tutmuş
Millete fesat sokmuş, kendi utmuş da utmuş
Canlar ölüp giderler, yüreklere köz sokmuş
Bu ciğer parçalayan, nasıl kahpe bir okmuş

Kimseye gücüm yetmez, söylerim sözüm geçmez
Bin kez vurdular başa, aptal...

...vatan millet mezatta!, @AZAP
7.7.2011 00:11:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 09:55:18
Kabul et sevdamı, yüreğine al,
Ne olur hiç gitme, hep yanımda kal,
Vuslatı düşünüp, hayallere dal,
Gönlümde Sultan de, soran olursa.



emeğine saglık canda canımsın..sevgim çokcaaa.................................................................

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 09:54:17
Bektaş uyma kör şeytana, bulur bir gün layıkını,
Yüce dir o Hak yaradan, kalmaz kimsenin ahı.
“Sen özünü doğru tut ki eğri bulur belasını”
Gidemezse eğer ham kul, uzak görür yakını

emeğine saglık abim..saygı yolladım çokcaaa..........

Ham gezen kul, @Bekir yavuz
7.7.2011 00:03:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Temmuz 2011 Perşembe 09:53:16
güzel dizeleri yazan kalem..daim olsun..asi..yüreğim benim
begeni ile okudum..sevgi yolladım çokcaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2011 Çarşamba 14:14:20
şairlik emek işi..yürek işi....
başarılı bir çizgi diliyorum bu yürekli kardeşime..saygımlaaa
Hayatım şairlik, @ferhat akman
6.7.2011 01:25:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2011 Çarşamba 07:54:02
Yakınca içimizi
Hatıraların izleri
Kıvılcımlanır
Gözlerimizle çektiğimiz resimler
Şiirlerimizde bitmeyen özlemler!


ablam..cansın...kutladım sevgi yolladımmmmmmmmmm..........!!!.........................
Aşkın kökleri, @Oya gedik
6.7.2011 04:21:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2011 Çarşamba 07:51:56
Kara zeytin
Zeytin karası’sın, ciğerim
Hadi düş dünyama
Seni, cemrem diye severim

Kıyarmıyım hiç bir dalına
Cücüğüm,

Sana kıyan olursa
Ona kıyarım

Korkma !


kutladım ablamı..saygım çokcaaa
Korkma !, @guler birsozu
6.7.2011 00:18:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2011 Çarşamba 00:12:32
Dik ruhumun mihenk taşlarını derin hülyalarına kuruş kuruş
Aklım salıncağında dolanır uluorta
Çelik çomak peşinde acılarım sevdamının kervanında


Nasılsa artık senin toprağında bu hayatım bana çalınt


CANDA CANIM;
ÖZLEDİM..ŞİİRLERİNİ..
ÖZ...

Ç/alıntı, @N.ALTIN
6.7.2011 00:10:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2011 Çarşamba 00:11:22
Düşünce gözümden yaşlarım yere
Bendeki yaralar umulmaz yara
Dönüşüne dua ettim kaç kere
Dereler yastadır, seller yastadır.

RABATLI sendeki yürek çözülmez
Pamuk ipliğine boncuk dizilmez
Bilmez misin suya yazı yazılmaz
Ağaçlar yastadır, dallar...

Sen gidince, @RABATLI
6.7.2011 00:09:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2011 Çarşamba 00:01:39
kıyıya vuran köpüklerle yıkanıp anlar
kayalıkların sırtında kurutuldular
son , ölü dalgaların vasiyetiyle açıklanır

dünya vakti
ne seni yaşamaya ne de taşımaya yetti


EMEĞİN SAGLIK CANDA CANIMIN...SEVGİMLEEE
Kirâlık vakit, @eMİNeYZAMAN
6.7.2011 00:00:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2011 Salı 23:38:01
Belkide bu bitiş daha anlamlı kılacak sevgimizi
Biz bir birimizi sevdik
Ama bir çekirdek olamamdık kabuğumuzda
Anlamsızca kırdık sebebsiz yere yükseltik sesimizi
Çiçek veren bir ağaçtık ama uclarında meyve veren dal olamadık
Sevdik çok sevdik
A...

Belkide, @kadirkır
5.7.2011 01:29:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2011 Salı 21:29:26
Hani desem ki...

Maviliğin koynuna bırakın beni

Dalgalara kapılıp; martılarla şarkılar söylesem...

Rüzgarın ıslığı eşlik ederken

Gönlümün yelkenlisi alıp başını gider mi?

Hiç anlamadım bile...

Pılısını pırtısını toplamış güneş

Ve...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2011 Salı 21:23:46
Eskisi gibi uyutmuyor pembe elbiseli düş kırığı masallar,
Her kafadan apayrı bir sessizlik senfonisi geçiyor usuldan,
Anlamı çok sesli, kasvetli, duygusu hüzün makamı olan,
Karışıyor aklı, isyan ediyor belki haklı ama derdi onda saklı.



eme...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2011 Salı 21:20:44
Gündüzün yoğunluğunu heybesine kattı kent
Yorgun,
Gözlerin(m)i kapatıyorum
Perde çektim hicrana,geçmişe
Avucunda açan sevda çicekleri soluyorsa yavaş yavaş
Güllerim yanıyor Yeditepede
Son nefeste bile yanı başında olmak ömre bedel sevgili

...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2011 Salı 21:19:37

Giderken ,
hic bir zaman seni,
götürmek istemeyecegim bir yerdeyim.
karanligi seninkine benzemiyor,
yoklugun
sanki hic yanimda degil,
yarim kalmis bir sarki söyle bana
tut ellerimi,
yanaklarini bastir yanaklarima,
haydi biraz..
Agla bana ...

Agla bana, @Ersoycav
5.7.2011 17:20:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2011 Salı 21:18:37
Sevgisizlik denizinde yüzerken yürek,
Alışmaya çalışır yalnızlığına,
Kendi silüetiyle konuşur aynalarda.
Yıldızlarla dertleşir ay ışığında.


Yürek yemin etmiş bir defa,
Ölse de kahrından;
Gitmeyecek bir daha,
Sevgi ardından.



weme...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2011 Salı 12:46:55

Uzat gözlerini,çakır keyfim
Seyredeyim, alem bakışlarını
Hani söz vermiştik ya, ayrılmamaya
Şimdi nasıl , boş verdik
Nasıl ayrıldık.
Sen çekildin yoluna
Bırakıp, ardında
Bu kopukluk, cehenneme yoldaş
Bu yanğınla, kül olamıyorum
Meşelem şel...

Ne olur., @guler birsozu
5.7.2011 11:52:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.371
Şiir Okunma
1.227.838
Yazı Okunma
112.463
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL