(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelmeyişine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelmeyişine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen varsın sevgili yok.... Sevgilin gelir, sen gidersin... Ama arada kalırsın bazen. O da senin gibi blr şairden bu kadar içten bir şiir çıkarttırır ortaya.
Şiir; kısaca aşkın boyutunu anlatıyor. ve gerçekten de öyle: "ahmak ıslatan" hani derler ya: "aşk başladığında akıl seyahate çıkarmış" işte aynen böyle birşey... tebrikler.
Hüzün ,hasret ve gemeyeni bekleyiş...kısa ve öz şiirleri çok severim,dar bir alanda,çok anlam yüklemek ustalık ister.Başarılı bir şiir,kaleminiz var olsun,kutluyorum.Saygılar efendim...
"Adını verince devrik bir cümleye dönüşüveriyor sevmek Senden kalma yalnızlığın ağırlığını hissediyorum omuzlarımda İzbe bir hiçlik düşüyor içime ve siliniyor dudaklarımdan tebessüm Sonra yağmur başlıyor Ruhumda ki çatlaklardan sızan yaşlar vuruyor pencereme Ve gözlerimde damla, damla yıkanıyor bu şehir.Geleceğim diye verilen sözlerin tutulmayan adımlarını bırak ...
Gülüşümdeki hiçbir gamzeye yer açmayan dudaklarında yalan Yarım kalan öykülerimi sürekli yırtmaktan vazgeç Suya yazı yazmaktan kurudu artık kelimelerim Yazılmış onca şiiri susuyorum artık gidişinle Ve konuşmalarındaki yalanlarınla da Yazılmamışları siliyorum şimdi Hece, hece...
Ertelediğim onca geleceğin gelmeyişine inat Bir kez olsun vaktinde yetiş yarımlığıyla hayıflanan bu adama Yok et! Tüm geç kalışları ve koş ciğerlerini patlatırcasına Benden aldıklarınla bekliyorum seni..."
şiirdi
hep
şiir olsun gelmesin
diyesim geldi :)
"___beklemek k â b e m.... hep tavaf ediyorum g e l m e y i ş i n i__"
sevgimle
.......