Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 15:50:39
Tren ve fren
İki yabancı
Göz göze gelen
İki ayrı can iki beden
Pembe düş ile arzuda gezen

Birbirine aşk dileyen
Göz name acı siren

İrkilen iki can iki ten
Yanan iki beden tek can
Ayrılan iki can tek beden
Tütsülü duman içinden
Ba...

Tren, @Son Damla
23.8.2011 15:34:55
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 12:55:21
ablam..canımsın..kutladım..sevgimleeee
Begonviller altında, @gül peri
22.8.2011 13:26:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 12:53:52
ohhhh..vallaaa..süper olmuşş..abim yaaaaaaaaa...alkışlar........
kutladımm!!!
Yar diye geldim, @ozan zeki
22.8.2011 17:51:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Ağustos 2011 Pazartesi 01:35:06
tadındaydı..can..herşeyi ile..sevgimle kutladım..emeği..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Ağustos 2011 Pazartesi 00:02:57
Ah kalbim!
Şu an yanımda olsaydı ne yapardı dersin?
Terbiyemin, terbiyesini vermeye çalışırdı kesin
Kaldığı yerden
Oysa ben!
Ah! Ben…
Sırrımı vereceğim, sırrımı!


çok güzeldi....cansın..kutladım!!!sevgimleee
S ı r, @Emine UYSAL (EMİNE45)
22.8.2011 00:01:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 23:58:03
...
__Uzakta olsa da sevilen... Sevenin şah damarındadır__




finali şaire yakışır tadda idi..
süperdi..kutladım kalem tutan eli..ve şiir yüreği..sevgimleee
Gurbetin çanları, @_ZERRE_
21.8.2011 18:07:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 23:56:45
örünür gözüme her yer bir vaha
Geldi ecel atı beklemez daha
İnan ki bu gece çıkmam sabaha
Sen kapat gözümü sen karagözlüm

Dökülür DURAK/ın gözünden yaşlar
Mezarım başında ötüşsün kuşlar
O bana çattığın yay gibi kaşlar
Dar olsun bana yar o uz...

Karagözlüm..!!, @batu_41
21.8.2011 18:12:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 14:05:54
bak ...
artık korkmuyorum karanlıktan büyüdüm
ömrün götürdüğü yıllara inat hala küçüğüm

bak ...
seni sevmenin bedelini
ömrüm ile ödedim
pişman değilim



can eminem..emeğine yüreğine sevgimle..kutladım.........................
B ü y ü _ d ü m, @eMİNeYZAMAN
21.8.2011 14:03:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 14:04:49
Veda!
Veda!
Umulmadık bir zamanda vurdu!
Apansız dedik beklenmeyen
Yüreğimi acıttı “hoşcakal”ın sert duygusu
Öyle olmaz mı sahi?
Bütün veda sözleri!

Ahh ayrılık
Bürünmüş flu rengine çiçeğim

Gitme!
Gitme desem, kalır mıydı...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 11:52:09
Üşüdüm dediğinde buz tutuyor dağlarım.
Gözünden damla düşse hüngür hüngür ağlarım.
Bir şehla bakışına, yine erir yağlarım.
Her şey yerli yerinde bir tek değişen sensin.

Duman yine vefakâr, ateş yanınca tüter.
Binlerce kez kahrettin demedim art...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 02:06:03
Rasulün gözleri dolu dolu
Son kez baktı Mekke,ye
Figan koptu Mekke,den
Can ciger sevdigine


Vakit iyice daraldı
Bitir artık bu vedayı
Bende olsam bırakmam
Muhammet Mustafa,yı



MANEVİ..HAZDI..TADINDA DİZELERİ YAZAN KALEMİ..BENDE KUTL...

Mekke, @Mustafa Doğan.
21.8.2011 02:04:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 01:58:13
EMEĞİNE SAGLIK..CANDA CANISIN...TADINDA..YİNE..TÜM AKIŞIYLA..SEVGİMLE
Soğuk beyaz!, @Oya gedik
21.8.2011 01:49:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 00:50:12
Hadi komşular,bıraktım totemleri, putları,
savaş baltamı gömdüm Paris’te
gelin anlaşlım komşularına yalvarıyordu
bir dargın, bir barışık derken, buzlar eridi birden
en sonunda başardı, barışmayı komşularıyla
hadi dostlar ben güneşe gidiyor...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 00:49:08
Yaren, yoldaş bilmez, boşa bağlanır
Her yaptığı işle, yürek dağlanır
Gülmeler haramdır, yalnız ağlanır
Bir tek gonca bile, dermeden biçer
-
Dosteli , bunların her işi yalan
Yüzüne gülerler, içleri yılan
İnsanlık değilse, geriye kalan
Yalanın ...

Şaşkın yolcu, @Dosteli_
20.8.2011 20:20:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 00:30:49
ayazlı gece ansızın düşünce üstümüze
söner yıldızlar gün çekilir penceremden
ellerimde kırık arazlı bir sen kalırsın
bil ki yar sende yanarsın benden önce


şimdi hiç sorma bu sözler nedendir diye
söyle hangi çıkmazına sakladın kendinle
bu k...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ağustos 2011 Pazar 00:13:51
Sevda kokan gemiler gitti dönmedi geri
Seni alıp da gitti içimi yaktı biri
Savrulup gidiyorum ne ölüyüm ne diri
Karasına aldandın, kandın Karadeniz’e.



emeğine saglık...abim..saygımla..kutladım!!
İndin karadenize, @RABATLI
21.8.2011 00:08:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Ağustos 2011 Cumartesi 23:25:01
Bilirim ayrılık ölümden beter
Vuslat çorbasını pişirsin yeter
Amber kokusu ah burnumda tüter
Halimi soracak YARİ ARARIM..!

Murat’ım bahtıma hasret düşüyor
Hazan düştü içe durmaz üşüyor
Yaralı bağrımda hüzün pişiyor
Gönlüme girecek YARİ...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Ağustos 2011 Cumartesi 23:16:53
her şeyden daha fazlasıda
yüreğimi bırakıyorum
sevdamı bırakıyorum
sana hatıra



oy kurban oldugum..yüreğine....senin yüreğin uzaklarda çğladıkça....daha ne şiirler eskitir..ne şiirler yazdırır..yeterki yüreğin sarıldıgı sevdanın sıcaklığınd...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Ağustos 2011 Cumartesi 17:57:15
Bir çocuğun çığlığı bir gün zulmü boğacak,
Katil bedbaht olacak geceye gün doğacak,
Umutlar yeşerecek elbet yağmur yağacak,
Elbet bir gün bu feryat duyulacak burada,
Dalından hiç kopmayan gül bitecek orada.


kıymetliii kalemm...yazan yüreğe!...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Ağustos 2011 Cumartesi 17:54:00
tut ellerimi desem
utanmaz bir edayla
tut ellerimi
sana gülüyorum
sende bir varlığa aşığım
ona gülümsüyorum
gülümsüyorum be hayat
gülümsüyorum işte




hep gülümse......!!!daim gülümse...


kutladım.....süperdiiii
Gülümsüyorum, @~ Ş i m o ~
18.8.2011 21:24:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.755
Şiir Okunma
1.228.665
Yazı Okunma
112.583
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL