Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ağustos 2011 Çarşamba 00:29:54
Acımı kaldıramıyacak kadar dar artık bu sokaklar.
Senin bendeki tutkun bütün koltukları boşalttın bu ömrümdeki sinemada.
Çünkü oynadığım hiçbir rol bu kadar saçma gelmemişti,
Bu kadar koymamıştı bana !

Artık sustum bu son haykırışım, bu son ved...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ağustos 2011 Çarşamba 00:06:38
Şunları yazmamı mı istiyorsunuz yâni?
’Demek ki ölenlerin yaşam süresi dolmuş’
’Bir gün herkes göçecek, nasılsa dünyâ fâni’
’Bir kaç askerim şehit oldu ise ne olmuş’
’Kalan sağlar bizimdir, keyfimize baka...

Sitem şiir!, @(Mustafa Çetiner)
24.8.2011 00:00:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ağustos 2011 Çarşamba 00:05:15
hastaymışım
içime konan kelebeklerden
uçan kuşlara malum sevmelerden
alayişi terkederken tüm tümceler
en fazla sen duy
beyaza kertilmiş lacivert
Poseidon sizlere ömür!..




kutladım kalemi..saygımlaa. her dem......
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ağustos 2011 Çarşamba 00:01:53
Kalbi doldurur sevinçle ,
Gözler ışıldar bir tebessüm sayesinde,
Birgün oluveriri,
Kurur gözyaşları ,

Kabul edilir yalvarış yakarışlar dualar,
İşte o gün,
Güneş yeniden doğar,
Kalbi doldurur sevinçle ,
Gözler ışıldar bir tebessüm sayesinde,...

Bir tebessüm, @Kızıl_Kelebek
23.8.2011 02:31:24
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ağustos 2011 Çarşamba 00:00:30
Ey sevgili
Sevdan ile sevdalandım
Mestinazım hâl içinde
Kara gözün meftunuyum
Aşka döner kor içinde
Sevgi üzre yaratılmış
Sırla dolu koca evren
Bilmesen de aşık sana
Bu Lüzumsuz,Dağdeviren


kutladım abim..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 21:46:28
Avuçlarımda kırışık, çizgileri silinmeye başlarken
Kokunu yakalarım esen rüzgârda
Kaybolmadan gecenin güçlü kollarında
Askıntı hüzünleri jiletleyeceğim
Şimdi, son bir kez gel gel diyebiliyorum


offf...süpersiniz..valllaaaa...
kutladım emeği....

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 21:28:16
Gel otur yanıma sevgili dostum
Bu akşam benimle hüzünlere gir
Doldur kadehini sanmaki sustum
Söylesem bir türlü söylemesem bir

Kalp ağrısıdır bu bilirsin sende
Dokunduğu izler durur bak tende
Böyle boynu bükük kalmazdım bende
Söylesem bir tü...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 21:13:01
Dönerim diyerek gittin dönmedin
Yapraklar sarıya döndü gelmedin
Gelirsin diyerek hayaller kurdum
Umutlarım bitti çıkıp gelmedin


DİLERİM BEKLENEN BEKLENDĞİ YÜREĞE GELİR ABİM!!HÜZNÜ KEYFİYLE DİNLEDİM..SAYGIMLA KUTLADIM..
Çıkıp gelmedin..!!, @batu_41
23.8.2011 18:28:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 21:11:40
İstemem Allah’ım ayrılık versin
Neden çekinirsin dostların görsün
Sorarlarsa sana köpeğim dersin
Beni de yanına alsan olmaz mı

olmaz mı birtanem olmaz mı




ŞİİRDİ..VE GERÇEK TADIYLA..YORUMDU!!
SEÇKİ BU DEFA YERİNDE OLMUŞ!!
KUTLAD...

Olmaz mı, @azaptar
12.8.2011 19:09:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 21:08:47
Al emanet gönlümü yüreğinden çıkmasın
Sakla onu içinde hiç kimseler bakmasın
Uzanmasın yad eller tutup onu kokmasın
Firağı üstümüzden soymaya geldim yârim.

Aşkımızın üstüne yağan dolu kar ise
Yüreğinde ki yerim bu sevdama dar ise
Sana benim g...

Tut ellerimden, @S.SAMYELİ
23.8.2011 21:03:55
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 21:07:38
TADINDA OLMUŞ....EMEKLERE SAGLIK OLSUN!!!
(NE ASMİNMİŞ ..VAY BEEE:)

KUTLADIM YÜREKTEN SEVGİMLEEE
Asmin 2, @Canan Korkmaz
21.8.2011 16:23:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 21:04:43
yine kıskandım anne
sen oralarda dönerken Kabe’nin etrafında
ben neden burda
dualarda benide söyle yüce yaradan
birgün bende ALLAH için ağlayayım
Ramazan hürmetine
Hz Peygamber efendimiz hürmetine



çok güzel bir dinleti olmuş....val...

Nura özlem, @mavi gözyaşları
22.8.2011 13:36:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 21:00:51
diyorum ki
bir yanına sen
bir yanına ben düşsem gecenin
akıntılara versek bütün heyecanları
ve ardına saklansak düşlerin
biraz kıyı kentli olsak
uçurum sancağı sevdalar gibi
Yarım ağızlı yardan geçmeler gibi
Sığdırılsak sığ yaşantılara
küç...

Seni beklerken, @~ Ş i m o ~
23.8.2011 01:44:57
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 20:33:25
Sonra usulen sor nasıl bilirdiniz diye ?
Kendi içinden’de öylesine iyi bilirdim kelimesini tekrar eyle
Yeter artık kalksın cenazem için’den..
Mezar kazılı daha fazla beklemesin bu ölü..

Artık !
Bir musalla sessizliğin’de geç...

İçimde'ki musalla, @gokhan sari
23.8.2011 16:32:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 16:02:10
Ey benim yamacında dingin olduğum ırmak
Gölgesinde sindiğim yakışırmıydı vurmak
Savrulduğum fırtına istiyorum haykırmak
Benden öncede kimse söyle hain dedimi
Ah benim ahuzarım benim gibi sevdimi


EMEĞİNE SAGLIK ABLAM..SAYGIMLAAA..KUTLADIM...

Hain, @eylül nağmeleri
19.8.2011 01:33:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 16:00:07
Kaderde ne varsa, karşı gelinmez.
Bu aşk, nerde nasıl biter bilinmez.
Söz uçar gider de yazı silinmez.
Şartlarında ne var? Yaz da öyle gel.

Gözümde hayalin, büyüdü gitmez.
Sevmişse yüreğim, asla pes etmez.
Aşkı yaşamaya, ömrümüz yetmez.
İkim...

Geleceksen eğer., @romanci28
23.8.2011 12:19:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 15:58:02
Neden
Göz yaşlarıma bulaşır kırkikindi yağmurları
Ve yine umudu sönmüş yürek
Aşkın yıkıntıları arasında
Sararmış beklenen mutluluklar

Gözlerime saklanan
Zaman dışı zamanda
Çile tezgahların da dokunan a(ş)k
Boynu eğik ve utulmuş


EMEĞ...

Aşkın yıkıntılar, @KÜLLİYAT
23.8.2011 13:22:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 15:55:56
acımadım g/özü yaşlı kadına
tuz buz indirdim yaldızlı çerçeveden

dibinde ayaklarımın
kadınlar belirdi sayımsız
boy boy kırıklarında miratın


yüzümü alıp maktelden
bir kadın aradım
-eli kanlı g/özü dönmüş -
meşum odada
yoktu! y o k t u m...

-aynadaki kadın-, @Neva Ney
23.8.2011 14:28:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 15:54:44

Tuzlu sularım(n) guslederken çorak coğrafyama
ılık meltem bir şarkıyı fısıldamakta kulaklarıma.
Marmara’nın eteklerine doldurduğum bayramlık sevinçlerimi
Eminönü Yeni caminin avlusundaki güvercinler refakat ediyor yamalı yüreğime.
yokluğ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ağustos 2011 Salı 15:53:42
ay tutuldu gözlerine,
karanlıktan aklandım,
vurgunsa; bırak vursun,
sen kal, öleceğim vakit,
mekansızdı, az öncem,
az sonram, aynı zaman,
adını, çeyizime sakladım..


EMEĞİNE SAGLIK CAN KARDEŞİM....SEVGİMLE KUTLADIM...
Sen kal, @karann
23.8.2011 11:03:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.458
Şiir Okunma
1.228.107
Yazı Okunma
112.494
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL