Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 17:45:24
Artık sisler süslüyor bütün hayalleri
Kedere düşen şu gökteki melekleri
Avutamaz hiç bir şey yanan gönülleri
Kader bırakmıyor yazmış yine dertleri



ŞİİRE YORUMA SEVGİMLE..CAN..KUTLADIM EMEĞİ..SEVGİMLEEE
Bir yaz yağmuru, @47nihal
27.8.2011 09:02:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 17:39:46
ah nurefşânım
ahh nâr-ı yoldaşım


geleceğe dizlerim yara
kulaklarım geçmişe sağır
mavi arıyor ellerim zahirî karanlıklarda
gözlerim âmâ...


n’olur
ansızın tuttuğun ellerimi sakın ansızın bırakma...




bir adım ötem sensizlik...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 17:37:38
bugün bayram yine
ama sevmiyor bayramları
ne taze ekmek kokusu değiyor haylidir burnuna
ne yumuşak sıvaz sırtına
kahretsin!
hatırlamak unutmaktan zor
bu üçüncü zehir yırtılalı bayramlığı

biricik anacığını!..



ŞİİR YERİNDE..YORUM TADI...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 17:36:03
Yalvarıp durdum sana beni bırakma diye
Bir an bile benimle kalacağın yok senin
Sevmemişsin demek ki anlamadım ben niye
Bu aşktan bir hatıra alacağın yok senin


Adını sayıkladım yüreğimde sessizce
Gözümde büyütmüşüm değilmişsin bir ece
Hayali...

Mustafan bak ölüyor, @azaptar
27.8.2011 16:48:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 13:35:53
Günü geldi yalnızlığa karıştım
Düşlerimi , senle eşit kırıştım
Sensin sandım dikenlerle barıştım
Çiçek miydim, arı mıydım bilmedim
-
Bu kavga çetindi, bu sevda yaman
Bu kutsal sevgide yoktu el aman
Dosteli dilinde bir büyük iman
Yokluk muydum...

Bilmedim, @Dosteli_
28.8.2011 12:55:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 13:34:34
Çekingendi, belli ki korkuyordu,
Kim bilir kimden niçin kaçıyordu?
Usulca yaklaşarak selam verdim,
Nasıl da nazlı nazlı bakıyordu.


Nazikçe dedim “ nedir bu haliniz!
Korkmayın benden, sanki dertlisiniz."
Bir bakışı vardı ki, anlatılma...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ağustos 2011 Pazar 13:33:23
Gözlerin bir ırmak gibi akıyor yüreğime,
Dudakların öpüyor ruhumu ansızın.
Ürperiyorum sensiz soğuk gecelerimde,
Bedenin akmermer sarıyor ruhumu,
Bahara döner hazanlarım seninle,
Gözlerin hayatımın newrozu,
Nefesin tatlı bir bahar esintisi

e...

Akıyorsun, @necirvan-1
28.8.2011 13:32:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ağustos 2011 Cuma 13:09:06
Sevginden güç aldıkça dillerim tatlanıyor
Yüreğim kabarıyor, sevincim katlanıyor
Omuzlarım gururla, seni de sırtlanıyor
Ne iyi etmişler de, seni bana yazmışlar
-
Bu kutsal kavga bizim, ekmeğimiz aşımız
Sanki zemzem suyudur bir damla gözyaşımız ...

Seni bana yazmışlar, @Dosteli_
26.8.2011 12:57:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ağustos 2011 Cuma 11:43:40
Sahurda davulun tadı bir başka,
Yarenler zikreder gelirler meşke,
Mübarek geceler bitmese keşke,
Merhaba ey şeh ramazan merhaba.

Ahmet Acar nurlu gece içinde,
Dilde dua tesbih’i var elinde,
Ayı gördüm doğar iken yerinde.
Merhaba ey şeh...

Sultan ayı ramazan, @AHMET ACAR
26.8.2011 08:38:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ağustos 2011 Cuma 00:25:04
Kaç gece adını anarak yattım
Köz oldu yüreğim yanarak yattım
Gördüğüm düşü sen sanarak yattım
Susma ne olursun ağla yüreğim


şiiri yorumu kutladım!!!saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ağustos 2011 Perşembe 22:45:25
damarıma çekiyorum şimdi beni.
kimseye karışmadan,
yalnız beni tüketsin diye zehiri.
düşündükçe deliriyorum,
kim sarıcak şimdi dokunmaya kıyamadığım o teni.
görebilecek mi ruhundaki eşsizliği?
neden Allah’ım,
neden benim sevgim kanserli?...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ağustos 2011 Perşembe 22:44:17
Adını sayıkladığıma bakma
Bir aşkın merdiven boşluğuna itilmişim
Ve hala şiirler yazıyorsam
Seni akıtmak için damarımdan
Kestiğim bileğimin kanıdır duvardaki harfler bilesin
(Şimdi bana aşktan korkmayan
Bir ölüm fısılda)...




emeğine sag...

Kuşku çiçekleri, @soulmate
25.8.2011 20:43:12
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ağustos 2011 Perşembe 20:09:53
Ne öldürdün ne de güldürdün.
Ne etmeli kader, kader seni,
Bilmem bilemem ki bu kaderi,
Ah! değiştirsem,değiştirebilsem.



kutladım emeği...saygımlaaa
Kader seni, @ayvalıklı
25.8.2011 18:14:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ağustos 2011 Perşembe 12:42:36
Kimse sevemez seni, benim gibi
Gözlerin bir mehtaptır gülüm
Doğar Ege sahillerinde
Bazen bulutlara, bezen de, gözlerime yakalanır
Gökteki yıldız, vitrindeki Mona lisa
Seher vaktinde saçlarımı okşayarak
Bir Ege özlemini paylaşıyor benimlek....
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ağustos 2011 Perşembe 12:41:05
Ağustos da üşütür zemheride yakıyor
Ne zoru var benimle nefret ile bakıyor
Gök yaran şimşek gibi hiddet ile çakıyor
Vuslat için tek dane ekmez kara bulutlar.

Her nereye gidersem peşimde adım adım
Hiç heves bırakmadı kalmadı ağız tadım
Bir gün...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ağustos 2011 Perşembe 12:37:36
emeğine saglık canda canım...begeni ile okudum...sevgimlee
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ağustos 2011 Perşembe 12:30:40
emeğine kalemine saglık..asim!!!begeni ile okudum!!kutladım
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ağustos 2011 Perşembe 12:29:17
amin annem!!!harikasın yine sevgim..güzel yüreğine şimdiden bayramını kutluyorum...ellerinden öpüyorum...
Ey şehri ramazan, @AYSE 09
25.8.2011 10:54:21
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Ağustos 2011 Perşembe 12:28:02
yar yoluna ulanınca
zor muradına eresin
yere vurup bulanınca
yarin adına giresin

irem bağına girersen
gözü yaşına sürersen
canı cananı seversen
yarin adına seresin



kutladım emeği..kalemi saygımla...
Yarin adına, @ramazan.efe
25.8.2011 11:14:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ağustos 2011 Çarşamba 12:26:23
Boşa umut kazıma nasır tutmuş ellerin
Önce Allah’tan dile lal olsada dillerin
Biraz pembe gülümse pembe açsın güllerin

Umuda bel bağlarsan olur hergünün toygar
Umutsuzluk direği dizilme sen dilfigar



emeğine kalemine kalben sevgimle...

Umut ben ve dilfigar, @ummueytem
24.8.2011 12:21:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.434
Şiir Okunma
1.228.080
Yazı Okunma
112.490
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL